quote:Op vrijdag 8 september 2017 08:43 schreef zovty het volgende:
Die hebben we wel, maar ze vallen je niet op; immers het zijn "modern ogende westers geklede vrouwen""
Dit dus. Zelf meermaals in Marokko geweest, verrassend modern en mooi land.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:26 schreef -AMG- het volgende:
Dat komt omdat wat je daar ziet stedelingen zijn. Het volk wat hier zit komt uit de bergen en zijn daar ook ongewenst. Een Turk of Marokkaan uit een van de grotere steden zal veel minder snel naar hier toe komen. Het bergvolk heeft niets en dus ook niets te verliezen. Oja en worden gek gemaakt over alles gratis.
Dit dus. Al het afval komt naar Europa.quote:Op vrijdag 8 september 2017 09:26 schreef -AMG- het volgende:
Dat komt omdat wat je daar ziet stedelingen zijn. Het volk wat hier zit komt uit de bergen en zijn daar ook ongewenst. Een Turk of Marokkaan uit een van de grotere steden zal veel minder snel naar hier toe komen. Het bergvolk heeft niets en dus ook niets te verliezen. Oja en worden gek gemaakt over alles gratis.
quote:Op vrijdag 8 september 2017 14:10 schreef matigeuser het volgende:
Hier leuk uitgelegd hoe dit kan.
http://dekritischenood.nl(...)d-het-blijft-lastig/
Meer dan de helft van je topics zijn op basis van een telegraafartikel en er blijkt vaak genoeg dat je je feiten niet op orde hebt.quote:Op zaterdag 9 september 2017 08:55 schreef Iwanius het volgende:
Weer een aanname alsof ik uberhaupt de landelijke media serieus nog neem met hun eenzijdig 'links' nieuws.
"Over het algemeen"quote:Op zaterdag 9 september 2017 15:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Marokkanen in Nederland zijn over het algemeen dom bergvolk dat nog in de jaren 50 leeft.
Om deze bewoordingen moest ik wel lachenquote:Op vrijdag 8 september 2017 08:38 schreef Iwanius het volgende:
Dik zijnde met hoofddoek getooide vrouwen
quote:Op zondag 10 september 2017 10:51 schreef 6star6lord6 het volgende:
Onterechte klacht. Marokaanse vrouwen zijn ziek lekker en zijn goed in bed.
Marokaanse vrouwen> Nederlandse boerinnen
Huh? hoe weten die werkgevers dan of zo iemand haar geloof heeft losgelaten of niet? Wat maakt het voor die sociale contacten uit? Hoe weet de bank dan of iemand zijn geloof heeft losgelaten? Waarom zou het tot betere integratie leiden?quote:Op zondag 10 september 2017 10:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
Het is mooi om te zien dat sommige moslims hun geloof loslaten, je ziet dan meteen een positieve impuls van betere sociale contacten, meer baankans, meer financiele mogelijkheden, betere integratie etc. Ik ben van mening dat, wil de eu er nog enigzins iets van maken, dit de inzet moet worden.
quote:Op zondag 10 september 2017 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
En er zijn weer reacties verwijderd. Je verwacht het niet
Hey, er staat nog ineens maar een reactie van mijquote:Op zondag 10 september 2017 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
En er zijn weer reacties verwijderd. Je verwacht het niet
quote:Op zondag 10 september 2017 12:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Laat je niet foppen mensen! Deze screenshots komen van het zeer pikante en controversiële Marokkaanse tv-programma "Sexy Sharmotas"... een 0906 sekslijn programma na twaalven zoals we die hier in Nederland ook hebben.
Je bijdragen aan NWS zijn kennelijk dusdanig dat mensen denken dat je mijn kloon bent, maar je loopt hier toch wel onzin te verkondigen. Het is algemeen bekend dat we hier vooral mensen uit arme, conservatieve plattelandsgebieden hebben binnengehaald. Dat zijn degenen die als gastarbeider naar Nederland kwamen.quote:Op vrijdag 8 september 2017 08:50 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zodra Marokkanen met hun gezin de grens over gaan moeten de vrouwen gesluierd door het leven en het merendeel van hun dag in de keuken spenderen. Marokkaanse mannen voelen zich geïntimideerd door de westerse mannen en hebben last van het micropenis-syndroom. Marokkaanse mannen zijn daarom bang dat hun vrouwen er met een westerse man vandoor gaan, een man die hun wel kan bevredigen en veel vaker hoger opgeleid zijn, zoals vuilnismannen en vakkenvullers.
Zo taboe doorbrekend zijn die screenshots nietquote:Op zondag 10 september 2017 13:46 schreef hollandia02 het volgende:
2M TV (of 2M) is een Marokkaanse commerciële televisiezender. De programma's worden uitgezonden vanuit Casablanca. 2M TV is het best bekeken kanaal van Marokko en een van de best bekeken zenders van de Arabische wereld en de Franstalige landen in Afrika. Dat komt doordat, naast dat de zender veel populaire series en liveshows in zijn programmering heeft opgenomen, een taboedoorbrekend zender is wat in teken staat voor de moderniteit dat zowel de Marokkaanse media als het land zelf doormaakt.
Triest inderdaad.quote:
Ik zag laatst in onze mooie stad zo een hele gesluierde mocro? vrouw lopen in het zwart, Politie deed niks die daar op de fiets reed terwijl ik dacht dat dat verboden is,schijnt het niet te gelden op de openbare weg.. Ik wil al die theedoeken niet in de OPEN Nederlandse samenleving. Dit is niet Saudi Arabie!quote:Op zondag 10 september 2017 20:53 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Zo taboe doorbrekend zijn die screenshots niet. Ik zie meer hoofddoekjes in Nederland dan in Marokko of Turkije.
Jouw taalgebruik komt ook niet over als Nederlands.quote:Op maandag 11 september 2017 19:34 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik zag laatst in onze mooie stad zo een hele gesluierde mocro? vrouw lopen in het zwart, Politie deed niks die daar op de fiets reed terwijl ik dacht dat dat verboden is,schijnt het niet te gelden op de openbare weg.. Ik wil al die theedoeken niet in de OPEN Nederlandse samenleving. Dit is niet Saudi Arabie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |