Die was in de Tour ook niet best, toch?quote:Op donderdag 7 september 2017 18:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar wat is er toch met Pantano? UCI aan de telefoon gehad?
Het is dramatisch. In maart was hij nog geweldig, tegenwoordig is het nog niet eens niveautje Stetina.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die was in de Tour ook niet best, toch?
Morgen wordt weer een snipperdagje ja. Iedereen gaat alles van de Angliru laten afhangen.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:22 schreef hhh38 het volgende:
15 kilometer voor de streep 2 echt zware kilometertjes, is dat genoeg?
Ik denk dat ze een echte snipperdag nemen morgen
Nibs zal op de cordal aangaanquote:Op donderdag 7 september 2017 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Morgen wordt weer een snipperdagje ja. Iedereen gaat alles van de Angliru laten afhangen.
En Costa voor de zoveelste keer wel.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:12 schreef silverhill het volgende:
Alaphilippe en De Marchi voor de zoveelste keer niet geselecteerd op Scorito. Leuk spel
Youtube misschien?quote:Op donderdag 7 september 2017 18:55 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
ik kijk niet naar jullie berichten want dan weet ik wat er is gebeurt,
kan ik deze ergens terugkijken? bij vrt nog niet en ook eurosport niet
Reddit r/pelotonquote:Op donderdag 7 september 2017 18:55 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
ik kijk niet naar jullie berichten want dan weet ik wat er is gebeurt,
kan ik deze ergens terugkijken? bij vrt nog niet en ook eurosport niet
Ik kan me niet voorstellen dat dit echt zijn laatste jaar wordtquote:Op donderdag 7 september 2017 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn gevoel zegt me dat we Contador volgend jaar in de Giro zien.
En dat jaquote:Op donderdag 7 september 2017 18:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
En Costa voor de zoveelste keer wel.
Hielp niet dat hij ziek de ronde in kwam.quote:Op donderdag 7 september 2017 19:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kruijswijk: "Top 10 was vooraf mijn doel en dat is nu gelukt." Ja lekker tevreden zijn met je tiende plek, hij heeft toch wel meer ambitie hoop ik?
https://streamable.com/pc4yequote:Op donderdag 7 september 2017 19:17 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
daar kan ik allleen tot aan 3km zien
Rare mening.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik ga z'n manier van rijden niet missen!
Rare mening.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gaan we niets aan missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |