Ik heb het natuurlijk over die singlemom van je.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We hebbem het hier over een dochter van 2, gedraag je
Zou ik nu ook zeggen ja, LTVDK K.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk over die singlemom van je.
Uit welk land komt ze?quote:Op woensdag 27 september 2017 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou ik nu ook zeggen ja, LTVDK K.
Maar het is gewoon een solide 7, daar ben ik hartstikke tevreden mee
Duits is wel goed ja.quote:
Omdat dat Nederlandse fascistische nazipropaganda is natuurlijk.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:41 schreef timmmmm het volgende:
In Turkije kan je nos gewoon niet bekijken, schandalig eigenlijk
Zal Joris Demmink wel gedaan hebben.quote:Op donderdag 28 september 2017 11:56 schreef Specularium het volgende:
In Turkije schijn je wel heel goed je konthaar te kunnen waxen.
Ik ben niet agressief.quote:Op woensdag 27 september 2017 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je wel gelijk weer 63 neven en triggershot achter je aan ...
True.quote:Op donderdag 28 september 2017 11:56 schreef Specularium het volgende:
Opmerkelijk, aangezien boostokkies regelmatig met uitwerpselen naar je smijten hier.quote:
Daarom ben ik naar Nederland gehaald.. om schijt aan te hebben en schijtwerk te doen.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Opmerkelijk, aangezien boostokkies regelmatig met uitwerpselen naar je smijten hier.
Je speelt je rol met overgave.quote:Op zaterdag 30 september 2017 00:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daarom ben ik naar Nederland gehaald.. om schijt aan te hebben en schijtwerk te doen.
Gewoon de opgedroogde tarrels van je spetterpoep hardhandig uittrekkenquote:Op donderdag 28 september 2017 11:56 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zaterdag 30 september 2017 10:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon de opgedroogde tarrels van je spetterpoep hardhandig uittrekken
Waar ga je heen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |