quote:Op donderdag 7 september 2017 11:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mensen aanspreken in de trein, spoor jij wel?
Meer dan terechte klacht. Jaartje of tig geleden toen ik zoiets meemaakt tijdens een treinreis heb ik ook toen iemand bijna een hijs gegeven die mij zo aankeek alsof ik een aso vraag stelde. Ik vroeg hem toen of er iets was. Hij: " Je ziet toch dat ik met iemand praat ." Ik: Heb je dit gangpad gekocht, loop gewoon door en ouwehoer later maar." Hij bleef staan en toen ik nog een keer vroeg om door te lopen, keek hij mij zo misplaatst arrogant aan en toen zei ik: " Waag mij nog een keer zo arrogant aan te kijken vriend en loop door anders heb jij gelijk een zwaar probleem wat ik je laat voelen."quote:Op donderdag 7 september 2017 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reizen met de trein, het is een schande en klachtwaardig op zich. Je zit met een hoop 'millenials', zoals Iwanius het zou stellen, opgescheept. Ze maken herrie, ze zijn irritant en ze weten niet hoe ze moeten luisteren.
In de trein kan het ook nog eens ontzettend druk zijn. Ieder weldenkend mens hoopt op een zitplaats, maar soms zijn die niet beschikbaar. Dan is het al een race om zo dicht mogelijk bij de deur te staan en gaat iedereen lopen duwen. Volgens de wetten van de speltheorie moet je gewoon aan dit abjecte gedrag deelnemen, anders ben je zeker kansloos voor een zitplek.
Het grootste probleem in deze drukte is het plaatsnemen op het balkon. Zoals jullie ongetwijfeld weten heb je twee plaatsen waar je kunt staan. Het balkon en het gangpad. Heel veel mensen zien van die handige palen waar ze zich aan vast kunnen houden in het balkon en blijven daar lekker staan. Het gevolg: een overvol balkon, want iedereen blijft daar staan, terwijl er genoeg ruimte is in de gangpaden.
Denken jullie dat die sneuneuzen dit door hebben? Geenszins. Sterker nog, ze blokkeren vrolijk het gangpad, zodat niemand er meer door kan en de trein uiteindelijk 'vol' is. Er kan zogenaamd niemand meer bij, terwijl er nog voldoende ruimte is als die paupertjes gewoon doorlopen. Maar nee, babbelen met de vriendjes en vriendinnetjes is belangrijker. Of luisteren naar hun muziek. En als je ze vraagt om door te lopen kijken ze je schaapachtig aan. "Ben je dom ofsow?!?!" Iets in die geest.
Het is misschien iets kleins, maar als er door het onverschillige gedrag van een paar van die paupertjes mensen niet mee kunnen in de trein vind ik dat vrij triest. En als die ego's niet alleen aan zichzelf denken hebben mensen op het balkon ook iets meer ruimte om te staan.
Tuurlijkquote:Op donderdag 7 september 2017 13:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Meer dan terechte klacht. Jaartje of tig geleden toen ik zoiets meemaakt tijdens een treinreis heb ik ook toen iemand bijna een hijs gegeven die mij zo aankeek alsof ik een aso vraag stelde. Ik vroeg hem toen of er iets was. Hij: " Je ziet toch dat ik met iemand praat ." Ik: Heb je dit gangpad gekocht, loop gewoon door en ouwehoer later maar." Hij bleef staan en toen ik nog een keer vroeg om door te lopen, keek hij mij zo misplaatst arrogant aan en toen zei ik: " Waag mij nog een keer zo arrogant aan te kijken vriend en loop door anders heb jij gelijk een zwaar probleem wat ik je laat voelen."
En toen liep hij door, mafkees.
Niet verwacht, vechten is toch wel wat voor het plebs eigenlijk.quote:Op donderdag 7 september 2017 13:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Meer dan terechte klacht. Jaartje of tig geleden toen ik zoiets meemaakt tijdens een treinreis heb ik ook toen iemand bijna een hijs gegeven die mij zo aankeek alsof ik een aso vraag stelde. Ik vroeg hem toen of er iets was. Hij: " Je ziet toch dat ik met iemand praat ." Ik: Heb je dit gangpad gekocht, loop gewoon door en ouwehoer later maar." Hij bleef staan en toen ik nog een keer vroeg om door te lopen, keek hij mij zo misplaatst arrogant aan en toen zei ik: " Waag mij nog een keer zo arrogant aan te kijken vriend en loop door anders heb jij gelijk een zwaar probleem wat ik je laat voelen."
En toen liep hij door, mafkees.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |