abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173635098
Reizen met de trein, het is een schande en klachtwaardig op zich. Je zit met een hoop 'millenials', zoals Iwanius het zou stellen, opgescheept. Ze maken herrie, ze zijn irritant en ze weten niet hoe ze moeten luisteren.

In de trein kan het ook nog eens ontzettend druk zijn. Ieder weldenkend mens hoopt op een zitplaats, maar soms zijn die niet beschikbaar. Dan is het al een race om zo dicht mogelijk bij de deur te staan en gaat iedereen lopen duwen. Volgens de wetten van de speltheorie moet je gewoon aan dit abjecte gedrag deelnemen, anders ben je zeker kansloos voor een zitplek.

Het grootste probleem in deze drukte is het plaatsnemen op het balkon. Zoals jullie ongetwijfeld weten heb je twee plaatsen waar je kunt staan. Het balkon en het gangpad. Heel veel mensen zien van die handige palen waar ze zich aan vast kunnen houden in het balkon en blijven daar lekker staan. Het gevolg: een overvol balkon, want iedereen blijft daar staan, terwijl er genoeg ruimte is in de gangpaden.

Denken jullie dat die sneuneuzen dit door hebben? Geenszins. Sterker nog, ze blokkeren vrolijk het gangpad, zodat niemand er meer door kan en de trein uiteindelijk 'vol' is. Er kan zogenaamd niemand meer bij, terwijl er nog voldoende ruimte is als die paupertjes gewoon doorlopen. Maar nee, babbelen met de vriendjes en vriendinnetjes is belangrijker. Of luisteren naar hun muziek. En als je ze vraagt om door te lopen kijken ze je schaapachtig aan. "Ben je dom ofsow?!?!" Iets in die geest.

Het is misschien iets kleins, maar als er door het onverschillige gedrag van een paar van die paupertjes mensen niet mee kunnen in de trein vind ik dat vrij triest. En als die ego's niet alleen aan zichzelf denken hebben mensen op het balkon ook iets meer ruimte om te staan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 10:47:40 #2
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_173635116
Als je met het ov reist verdien je deze ellende
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_173635117
Lekker acclimatiseren dus in de stationsrestauratie. Met een zelfgekozen paffer!
pi_173635145
TS kan er niet mee omgaan.
pi_173635149
Met de trein reizen en anderen uitmaken voor pauper :')
  Moderator donderdag 7 september 2017 @ 11:09:56 #6
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_173635421
Terechte klacht!
Al is het hele reizen met het OV in de spits sowieso klachtwaardig
  donderdag 7 september 2017 @ 11:13:43 #7
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_173635502
Oude mensen in de trein, kan je dan geen auto betalen of zo?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_173635556
Het kan ook zijn dat veel van die kinders denken; ach ik moet er eerst volgende station toch al weer uit, ik blijf hier ff hangen, dan is er meer plek voor de mensen in de trein.
En dat is dan onbedoeld toch lovenswaardig.
pi_173635622
Als de trein vol is ga je uiteraard bij een deur van een 1ste klas rijtuig staan en loop je daar naar binnen voor een zitplek. Dat doet iedereen tegenwoordig, dus je moet alsnog ff opschieten, maar de kans is wel 10 keer beter.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  donderdag 7 september 2017 @ 11:20:20 #10
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_173635630
Lekker met de trein waar je 9/10 keer moet staan tegenwoordig. :')

Koop een auto.
Fade to Black
pi_173635766
Ik moest vanmorgen eenmalig met de trein van Rotterdam naar Leiden. Wat een treurnis... Ik voelde me net een sardine in een blik. En wanneer er een stoel vrijkwam buitelden mensen nog net niet over elkaar heen om als eerste op die stoel te gaan zitten :')

Dan maar file.
pi_173635867
Je moet ook wel echt een hekel aan jezelf hebben als je met de trein gaat reizen :{
pi_173635949
Vraag of je er langs mag.
Do what you love, love what you do!
  donderdag 7 september 2017 @ 11:42:54 #14
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173635993
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:40 schreef kree het volgende:
Vraag of je er langs mag.
Mensen aanspreken in de trein, spoor jij wel?
And so is the past
pi_173636233
quote:
11s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Mensen aanspreken in de trein, spoor jij wel?
pi_173636617
Lieve metro,

Wat ik vandaag toch eens wil delen voor 100 euro.

Gr
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  donderdag 7 september 2017 @ 12:44:06 #17
459650 SultanBokworst
Barbes, yalla habibi
pi_173637041
Ga fietsen dan pakzak
pi_173637143
Het hele OV is een schandalige en trieste vertoning hier in NL.

Je loopt nu al te miepen over dat er wat mensen in de weg staan? Wacht maar tot we gehoor geven aan de regering en ineens met zijn allen met het OV gaan ipv met de auto.

Geloof me er is geen bus,trein of tram meer veilig, die zijn niet eens berekend op de aantallen die dan gaan komen. Wat, ze zijn nog niet eens in staat om tijdens een simpel evenement de boel goed aan te sturen of een extra treinstel aan te rangeren....
  donderdag 7 september 2017 @ 12:56:34 #19
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_173637226
Dat was al zo toen ik nog naar school ging met de trein (vroegah).
Helemaal sneu is het dan dat de machinist/conducteur om moet roepen of de mensen even door willen lopen, zodat er meer mensen in de trein kunnen.
Aangezien het gepeupel zelf niet op dat idee komt, is dit nodig.
Daarna die typische standaard reactie: schaapachtig en afwachtend rondkijken wie er het eerst in beweging komt.
Na dit even volgehouden hebben, komt er dan toch iets van beweging in.
Als een schaap het initiatief neemt en verder loopt, volgt de rest van kudde vanzelf.

Mensen...
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_173637832
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Reizen met de trein, het is een schande en klachtwaardig op zich. Je zit met een hoop 'millenials', zoals Iwanius het zou stellen, opgescheept. Ze maken herrie, ze zijn irritant en ze weten niet hoe ze moeten luisteren.

In de trein kan het ook nog eens ontzettend druk zijn. Ieder weldenkend mens hoopt op een zitplaats, maar soms zijn die niet beschikbaar. Dan is het al een race om zo dicht mogelijk bij de deur te staan en gaat iedereen lopen duwen. Volgens de wetten van de speltheorie moet je gewoon aan dit abjecte gedrag deelnemen, anders ben je zeker kansloos voor een zitplek.

Het grootste probleem in deze drukte is het plaatsnemen op het balkon. Zoals jullie ongetwijfeld weten heb je twee plaatsen waar je kunt staan. Het balkon en het gangpad. Heel veel mensen zien van die handige palen waar ze zich aan vast kunnen houden in het balkon en blijven daar lekker staan. Het gevolg: een overvol balkon, want iedereen blijft daar staan, terwijl er genoeg ruimte is in de gangpaden.

Denken jullie dat die sneuneuzen dit door hebben? Geenszins. Sterker nog, ze blokkeren vrolijk het gangpad, zodat niemand er meer door kan en de trein uiteindelijk 'vol' is. Er kan zogenaamd niemand meer bij, terwijl er nog voldoende ruimte is als die paupertjes gewoon doorlopen. Maar nee, babbelen met de vriendjes en vriendinnetjes is belangrijker. Of luisteren naar hun muziek. En als je ze vraagt om door te lopen kijken ze je schaapachtig aan. "Ben je dom ofsow?!?!" Iets in die geest.

Het is misschien iets kleins, maar als er door het onverschillige gedrag van een paar van die paupertjes mensen niet mee kunnen in de trein vind ik dat vrij triest. En als die ego's niet alleen aan zichzelf denken hebben mensen op het balkon ook iets meer ruimte om te staan.
Meer dan terechte klacht. Jaartje of tig geleden toen ik zoiets meemaakt tijdens een treinreis heb ik ook toen iemand bijna een hijs gegeven die mij zo aankeek alsof ik een aso vraag stelde. Ik vroeg hem toen of er iets was. Hij: " Je ziet toch dat ik met iemand praat ." Ik: Heb je dit gangpad gekocht, loop gewoon door en ouwehoer later maar." Hij bleef staan en toen ik nog een keer vroeg om door te lopen, keek hij mij zo misplaatst arrogant aan en toen zei ik: " Waag mij nog een keer zo arrogant aan te kijken vriend en loop door anders heb jij gelijk een zwaar probleem wat ik je laat voelen."

En toen liep hij door, mafkees.
pi_173637865
quote:
3s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:32 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Meer dan terechte klacht. Jaartje of tig geleden toen ik zoiets meemaakt tijdens een treinreis heb ik ook toen iemand bijna een hijs gegeven die mij zo aankeek alsof ik een aso vraag stelde. Ik vroeg hem toen of er iets was. Hij: " Je ziet toch dat ik met iemand praat ." Ik: Heb je dit gangpad gekocht, loop gewoon door en ouwehoer later maar." Hij bleef staan en toen ik nog een keer vroeg om door te lopen, keek hij mij zo misplaatst arrogant aan en toen zei ik: " Waag mij nog een keer zo arrogant aan te kijken vriend en loop door anders heb jij gelijk een zwaar probleem wat ik je laat voelen."

Tuurlijk :')
  donderdag 7 september 2017 @ 13:34:46 #22
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_173637889
quote:
3s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:32 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Niet verwacht, vechten is toch wel wat voor het plebs eigenlijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_173637893
Geen 2017 Cadillac ATS 2.0 Turbo voor de deur hebben staan :')
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_173638010
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:33 schreef Handleiding het volgende:

Tuurlijk :')
Jij was erbij met je aannames. :W
pi_173638027
quote:
15s.gif Op donderdag 7 september 2017 13:40 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Jij was erbij met je aannames. :W
Kom vechten dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo