Ken het niet.quote:Op donderdag 7 september 2017 17:11 schreef Atlantis- het volgende:
Wat zijn de meningen m.b.t. combicoin hier?
Ik denk persoonlijk dat ze het nog lastig zullen krijgen om de $2m target te halen.
Ze hebben inmiddels $950k binnengehaald waarvan ~$700k? uit de presale komt.
Ik ben nog aan het twijfelen
Oh die scam, nee dank jequote:Op donderdag 7 september 2017 17:24 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
https://triaconta.com/
Eigenlijk een tracker voor de top 30 coins
Welke subreddits zijn aan te raden (voor crypto)?quote:Op donderdag 7 september 2017 17:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Helemaal links bovenin zit een dropdownlist "my subreddits". Iets verder naar rechts in de grijze balk zouden ook als eerste de reddits waarop je geabonneerd bent moeten staan.
Nee, ik geloof het allemaal wel.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:10 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Zitten er meer mensen klaar voor live stream van Golem en Omisego?
Man man man, wat een keuzenkermis op die stream met dat ballen geluid.
https://www.reddit.com/r/Bitcoin/quote:Op donderdag 7 september 2017 17:50 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Welke subreddits zijn aan te raden (voor crypto)?
Heb hem nu aanstaan maar het geluid is inderdaad overleden.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:10 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Zitten er meer mensen klaar voor live stream van Golem en Omisego?
Man man man, wat een keuzenkermis op die stream met dat ballen geluid.
Vind het wel mooi om te zien hoe de prijs gaat na een aankondiging dat wat tokos samen gaan chillenquote:Op donderdag 7 september 2017 18:26 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Heb hem nu aanstaan maar het geluid is inderdaad overleden.
Daar denken een aantal anderen anders over. Ik heb net mijn Golem van de hand gedaan maar ik zie dat ze nu grafiekjes tonen. Dat had best interessants kunnen zijnquote:Op donderdag 7 september 2017 18:27 schreef Mandéra het volgende:
Can't sell the news when you can't hear what it is.
Geen idee, ze zijn er inmiddels wel achter dat de stream stuk was dus die staat nu uit.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:31 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Daar denken een aantal anderen anders over. Ik heb net mijn Golem van de hand gedaan maar ik zie dat ze nu grafiekjes tonen. Dat had best interessants kunnen zijn
Hier heb je geen ene fuck aan. Hoe lang zou deze stream eigenlijk moeten duren?
Jup, haha.. Eerste keer dat ik eens een livestream wil gaan meemaken en proberen er op in te haken door te verkopen en hopelijk terugkopen.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:35 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Geen idee, ze zijn er inmiddels wel achter dat de stream stuk was dus die staat nu uit.
Voorheen wel altijd, maar heb er de laatste dagen helaas ook al last van dat hij op een gegeven moment gewoon stopt met refreshen. Zeer vervelend.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:38 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Jup, haha.. Eerste keer dat ik eens een livestream wil gaan meemaken en proberen er op in te haken door te verkopen en hopelijk terugkopen.
Bittrex refresht trouwens niet zelf de grafiek of wel?
Ja ik had 'm nu dan ook wel op 1 minuut staan. Orderboek doet het prima, maar de timeline stopt gewoon nadat je de pagina refresht.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:39 schreef daankes het volgende:
[..]
Voorheen wel altijd, maar heb er de laatste dagen helaas ook al last van dat hij op een gegeven moment gewoon stopt met refreshen. Zeer vervelend.
Bittrexquote:Op donderdag 7 september 2017 18:49 schreef June. het volgende:
Waar handelen jullie? Zie hier coins voorbij komen die ik op kraken niet kan kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |