Wel in dat mooie PVV lettertype hè?quote:Op donderdag 7 september 2017 09:53 schreef Friek_ het volgende:
Gewoon Nederland, gewoon blank.
Perfect.
Hoe jij het interpreteert is een ander verhaal, je zei dat ze het nooit heeft gezegd maar dat heeft ze dus wel.quote:Op donderdag 7 september 2017 09:50 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dan nog zegt ze dé Nederlandse identiteit bestaat niet, net als dé Argentijnse niet bestaat, en welke andere dan ook als zodanig. Het is opgebouwd uit meerdere identiteiten.
Ze zegt niet de Nederlandse identiteit bestaat niet.
Ze geeft aan dat een identiteit meer is dan een stereotype en dat in een land (welk land ook) heel veel verschillende soorten mensen bestaan.
Gewoon wit. Racist.quote:Op donderdag 7 september 2017 09:53 schreef Friek_ het volgende:
Perfect.
Het is vrij duidelijk wat ze bedoelt.quote:Op donderdag 7 september 2017 09:54 schreef Vesz het volgende:
[..]
Hoe jij het interpreteert is een ander verhaal, je zei dat ze het nooit heeft gezegd maar dat heeft ze dus wel.
Nooit op die manier.quote:Op donderdag 7 september 2017 09:54 schreef Vesz het volgende:
[..]
Hoe jij het interpreteert is een ander verhaal, je zei dat ze het nooit heeft gezegd maar dat heeft ze dus wel.
Normaal. Blank. Doenquote:Op donderdag 7 september 2017 09:53 schreef Friek_ het volgende:
Perfect.
Dat kunnen al die nep-Nederlanders in Rotterdam er dan wel uitplukken.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:11 schreef xpompompomx het volgende:
Nadeel van Gewoon Nederland is wel dat de Gewone Nederlanders alles in de Maas zullen flikkeren, want milieuvervuiling is immers een linkse leugen.
Misschien zijn er afspraken te maken met de premier van de Gewone Nederlanders. Ze hebben vast geld nodig omdat relatief veel gewone burgers in de bijstand zitten.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:11 schreef xpompompomx het volgende:
Nadeel van Gewoon Nederland is wel dat de Gewone Nederlanders alles in de Maas zullen flikkeren, want milieuvervuiling is immers een linkse leugen.
Dat zal tzt wel mee gaan vallen, Henk zal immers juichend weer in de mijnen, in de zware industrie en op het land gaan werken, dolblij dat er geen buitenlanders zijn om zijn werk in te pikken.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien zijn er afspraken te maken met de premier van de Gewone Nederlanders. Ze hebben vast geld nodig omdat bovengemiddeld veel gewone burgers in de bijstand zitten.
In mijn plan raken we Wilders, Baudet en Buma kwijt aan Limburg Gewoon Nederland. Mijn plan is dus superieur.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:20 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk kunnen we Limburg dus ook gewoon weer kwijt, mag Geert daar president worden
Daar wil ik wel een provincie of twee aan opofferen.quote:Op donderdag 7 september 2017 10:23 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
In mijn plan raken we Wilders, Baudet en Buma kwijt aan Limburg Gewoon Nederland. Mijn plan is dus superieur.
Flevoland dan ook maarquote:Op donderdag 7 september 2017 10:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een provincie of twee aan opofferen.
Moeten we wel iets verzinnen waardoor ze makkelijk kunnen reizen tussen de twee delen van Gewoon Nederland. Anders hebben we al die Gewone Nederlanders alsnog in ons land.quote:
De geschiedenis van Nederland is wel raar. Een Duitser uit het huidige Hessen / Rheinland-Pfalz, genaamd Wilhelm von Oranien-Nassau, ging naar Spaanse landerijen om daar de bevolking op te stoken en een wens naar onafhankelijkheid aan te praten.quote:Op donderdag 7 september 2017 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Allemaal Buitenlanders, van Duitschen Bloed enzo. En Spaanse koningen
Lukte toentertijd met Berlijn ookquote:Op donderdag 7 september 2017 10:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Moeten we wel iets verzinnen waardoor ze makkelijk kunnen reizen tussen de twee delen van Gewoon Nederland. Anders hebben we al die Gewone Nederlanders alsnog in ons land.
Sowieso is heel het Europese koningshuisgebeuren een beetje 'apart'quote:Op donderdag 7 september 2017 10:28 schreef Igen het volgende:
[..]
De geschiedenis van Nederland is wel raar. Een Duitser uit het huidige Hessen / Rheinland-Pfalz, genaamd Wilhelm von Oranien-Nassau, ging naar Spaanse landerijen om daar de bevolking op te stoken en een wens naar onafhankelijkheid aan te praten.
Een beetje zoals Igor Strelkov als Rus in Oost-Oekraine bezig is (geweest).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |