ONGELOOFLIJK maar waar. Hij werd twee keer wakker vannacht, maar ging daarna uit zichzelf wel slapen. Ik heb gewoon ZEVEN uur geslapen.quote:
Goed dat je ook eens in beweging komtquote:Op woensdag 6 september 2017 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, tijd om je in te halen.
Ik loop nú naar mijn koffiezetapparaat.
Nou, ik ben ontzettend blij voor je.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
ONGELOOFLIJK maar waar. Hij werd twee keer wakker vannacht, maar ging daarna uit zichzelf wel slapen. Ik heb gewoon ZEVEN uur geslapen.
Voel me weer mens.
Ik ook Haags ik ook..quote:Op woensdag 6 september 2017 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, ik ben ontzettend blij voor je.
En ik weet dat je dat echt meent.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, ik ben ontzettend blij voor je.
He GGMMquote:Op woensdag 6 september 2017 19:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker.
Nu doet de quote het wel snel.
Ik altijdquote:Op woensdag 6 september 2017 19:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En ik weet dat je dat echt meent.
Klopt,daar zouden ze echt iets tegen moeten verzinnen.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He GGMM.
Dat is echt verschrikkelijk irritant, als hij het niet snel doet.
Beter doe jij een Durexje er om heen.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik voorzie jeugdzorg in mijn toekomst
Ik hoop van harte dat jij impotent blijkt te zijn.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit hoor Geoquote:Op woensdag 6 september 2017 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 september 2017 19:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Beter doe jij een Durexje er om heen.
Beter knipt hij in of laat er een knoop inleggen.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Beter doe jij een Durexje er om heen.
Twijfel ik al overquote:Op woensdag 6 september 2017 19:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beter knipt hij in of laat er een knoop inleggen.
74.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn post over Polen heeft nu 73 likes
https://frontpage.fok.nl/(...)igeren.html#comments
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |