Gebakken ei of roerei met paprika/tomaat.quote:Op woensdag 6 september 2017 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Jammer dat jij deze fake news verspreidtquote:Op woensdag 6 september 2017 16:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat er meer calorieën zitten in een kilo chips dan in een kilo tuinbonen
Wtf man dat is echt ongezonfquote:Op woensdag 6 september 2017 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ben erg kieskeurig met eten.
[..]
179 cm en 55 kg
moet trainenquote:Op woensdag 6 september 2017 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dus, JC eet vanavond een kilo tuinbonen op de bank.
hbo-er gespot.quote:
Heb je die niet gewoon bij de xenos ofzo?quote:Op woensdag 6 september 2017 16:56 schreef Saind het volgende:
Ik zit wijnglazen zwart te spuiten. Voel me een beetje dom
Geen idee. Maar voor een euro glazen bij de kringloop halen en verf stelen is wel erg goedkoopquote:Op woensdag 6 september 2017 18:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb je die niet gewoon bij de xenos ofzo?
Ah ja dan sowieso. Wat moet je doen dan? Oh, bedoel waarom moet je dit doen danquote:Op woensdag 6 september 2017 18:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen idee. Maar voor een euro glazen bij de kringloop halen en verf stelen is wel erg goedkoop
ja bedanktquote:Op woensdag 6 september 2017 18:06 schreef KingRoland het volgende:
Ene keer ben je de held, de andere keer de sjaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |