Voor een blinde bierproeverijquote:Op woensdag 6 september 2017 18:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah ja dan sowieso. Wat moet je doen dan? Oh, bedoel waarom moet je dit doen dan
doodschietenquote:Op woensdag 6 september 2017 18:22 schreef Saind het volgende:
Er zitten hier iets van 5 negers op trommels te meppen op het plein
ophangenquote:Op woensdag 6 september 2017 18:22 schreef Saind het volgende:
terug naar istanbul.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:22 schreef Saind het volgende:
Je bent er toch niet zo een die ermee op de fiets muziek luistert he?quote:Op woensdag 6 september 2017 18:25 schreef JanCees het volgende:
Ik heb 100 euro uitgegeven voor een Bluetooth speaker
Prima aankoop. Heb er ook eenquote:Op woensdag 6 september 2017 18:25 schreef JanCees het volgende:
Ik heb 100 euro uitgegeven voor een Bluetooth speaker
Geen idee, ik heb hem pas sinds vanmiddagquote:Op woensdag 6 september 2017 18:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent er toch niet zo een die ermee op de fiets muziek luistert he?
Die heb ik ook van de action alleen maakt mijn maag nog harder geluidquote:Op woensdag 6 september 2017 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
Brownie heeft er een van 16euro, best nice. Ga hem ook halen.
Dat vertelde een maat van mij ook die daar woont. Hij zei zelf al dat ze sneeuw hebben gehad.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:56 schreef opperkleurder het volgende:
Het regent al 6 uur achter elkaar in Oslo.
Wat erg voor hunquote:Op woensdag 6 september 2017 18:56 schreef opperkleurder het volgende:
Het regent al 6 uur achter elkaar in Oslo.
Dat nog niet gezien. Ben van ellende maar bier gaan drinken a 10 euro per glas.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat vertelde een maat van mij ook die daar woont. Hij zei zelf al dat ze sneeuw hebben gehad.
Alsof dat aan het weer ligtquote:Op woensdag 6 september 2017 19:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat nog niet gezien. Ben van ellende maar bier gaan drinken a 10 euro per glas.
Welk hotel zit je?quote:Op woensdag 6 september 2017 19:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Degusteren is iets andersquote:Op woensdag 6 september 2017 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof dat aan het weer ligt
Alcoholist.
had lounge access gekochtquote:Op woensdag 6 september 2017 19:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
proeven. eten (ww) : bikken, bunkeren, degusteren, dineren, fretten, gaffelen, gebruiken, kanen, kluiven, knagen, maaltijden, metselen, nassen, nuttigen, opeten, peuzelen, prakken, schransen, schrokken, tafelen, verbruiken, verorberen, vreten, zich voeden.quote:
ik hoop toch wel op rendiervlees.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
Maar nu dineren, hou jullie haaks.
Irma Opper Irmaquote:Op woensdag 6 september 2017 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ik peuzel je moeder.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
proeven. eten (ww) : bikken, bunkeren, degusteren, dineren, fretten, gaffelen, gebruiken, kanen, kluiven, knagen, maaltijden, metselen, nassen, nuttigen, opeten, peuzelen, prakken, schransen, schrokken, tafelen, verbruiken, verorberen, vreten, zich voeden.
huh
Eetzequote:Op woensdag 6 september 2017 19:13 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op woensdag 6 september 2017 19:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik hoop toch wel op rendiervlees.
Laat Tong met rust.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Dus de enige reden dat Tong zo voor reden vatbaar was de afgelopen tijd is omdat hij dacht moderator te worden (lol)
Hallo Jojoortje!quote:Op woensdag 6 september 2017 19:25 schreef Jojoortje het volgende:
Dag FOK!vrienden en ander gespuis.
Hey, goed geslapen?quote:Op woensdag 6 september 2017 19:25 schreef Jojoortje het volgende:
Dag FOK!vrienden en ander gespuis.
M'n tweede koffie staat nu voor mijn neus! Ik was je iets voor.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Jojoortje!
Ik overweeg koffie te zetten, wat jij?
Oei, tijd om je in te halen.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
M'n tweede koffie staat nu voor mijn neus! Ik was je iets voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |