quote:
Op zondag 3 januari 2021 17:05 schreef aTypisch het volgende:[..]
Kunnen we dit niet omdraaien? Projecten graag onderbouwen en vanuit daar verder praten.
In plaats van de meest groot mogelijk onzin als 'kans' te kunnen promoten zonder ook maar enig goed verhaal..
dit dus eigenlijk:
[
twitter ]
Laat ik beginnen met zeggen dat ik overal voor open sta en dat ik dit best even wil overleggen met @F.Sinatra.
Heb dan wel een paar vragen.
• Hoe denken de andere users hierover?
• Hoe denk jij dat wij dit kunnen "bewaken"? Wat is goede onderbouwing? Wanneer is een altcoin het waard om even kort- of langdurig in te investeren en wanneer niet? Wie bepaald dit? Heb persoonlijk geen zin om politieagent te gaan spelen en iedere altcoin post onder een vergrootglas te gaan leggen of het wel of niet kan.
Je kan natuurlijk zeggen dat alle altcoins shit zijn en daar zit zeker wel wat in, maar dat is het geen cryptocurrencies topic meer, maar een bitcoin topic.
Hoe zo jij die verdeling willen maken?
Geloof mij, ik snap je punt. Ben het niet altijd met je eens, maar ik snap echt wel waar jij naar toe wil. Er moet echter een balans zijn en die raakt nu steeds zoek (de ene of andere kant op).
Zelf zit ik voor meer dan 90% in BTC. Ik vind altcoins interessant om af en toe wat mee te liften op succes van alts. Soms ga je op je bek, soms pak je x20 in een week. Voor mij is het verkrijgen van meer BTC, de enige reden om te investeren in altcoins.
Heel af en toe ga ik dan mee in projecten als RFI. Waar weinig achter zit, maar je wel kon inschatten dat het even ging stijgen. Voor de rest zit ik vooral te kloten met VeChain, omdat ik dat ook daadwerkelijk een project vind waar wat meer "body" achter zit.
Enige wat wij willen is dat kwaliteit van de posts een beetje omhoog gaat, zodat wij niet de eerste de beste nieuwe users meteen weer wegjagen. Hoe wij dit doen moeten wij even met z'n allen gaan bespreken en ik denk dat ik ook names
@F.Sinatra praat als ik zeg dat wij echt openstaan voor alles.
[ Bericht 8% gewijzigd door Evenstar op 03-01-2021 22:15:10 ]