abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 januari 2021 @ 22:08:20 #288
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197198437
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2021 17:05 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Kunnen we dit niet omdraaien? Projecten graag onderbouwen en vanuit daar verder praten.

In plaats van de meest groot mogelijk onzin als 'kans' te kunnen promoten zonder ook maar enig goed verhaal..

dit dus eigenlijk:
[ twitter ]
Laat ik beginnen met zeggen dat ik overal voor open sta en dat ik dit best even wil overleggen met @F.Sinatra.

Heb dan wel een paar vragen.

• Hoe denken de andere users hierover?

• Hoe denk jij dat wij dit kunnen "bewaken"? Wat is goede onderbouwing? Wanneer is een altcoin het waard om even kort- of langdurig in te investeren en wanneer niet? Wie bepaald dit? Heb persoonlijk geen zin om politieagent te gaan spelen en iedere altcoin post onder een vergrootglas te gaan leggen of het wel of niet kan.

Je kan natuurlijk zeggen dat alle altcoins shit zijn en daar zit zeker wel wat in, maar dat is het geen cryptocurrencies topic meer, maar een bitcoin topic.

Hoe zo jij die verdeling willen maken?

Geloof mij, ik snap je punt. Ben het niet altijd met je eens, maar ik snap echt wel waar jij naar toe wil. Er moet echter een balans zijn en die raakt nu steeds zoek (de ene of andere kant op).

Zelf zit ik voor meer dan 90% in BTC. Ik vind altcoins interessant om af en toe wat mee te liften op succes van alts. Soms ga je op je bek, soms pak je x20 in een week. Voor mij is het verkrijgen van meer BTC, de enige reden om te investeren in altcoins.

Heel af en toe ga ik dan mee in projecten als RFI. Waar weinig achter zit, maar je wel kon inschatten dat het even ging stijgen. Voor de rest zit ik vooral te kloten met VeChain, omdat ik dat ook daadwerkelijk een project vind waar wat meer "body" achter zit.

Enige wat wij willen is dat kwaliteit van de posts een beetje omhoog gaat, zodat wij niet de eerste de beste nieuwe users meteen weer wegjagen. Hoe wij dit doen moeten wij even met z'n allen gaan bespreken en ik denk dat ik ook names @F.Sinatra praat als ik zeg dat wij echt openstaan voor alles.

[ Bericht 8% gewijzigd door Evenstar op 03-01-2021 22:15:10 ]
pi_197200570
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 22:08 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Laat ik beginnen met zeggen dat ik overal voor open sta en dat ik dit best even wil overleggen met @:F.Sinatra.

Heb dan wel een paar vragen.

• Hoe denken de andere users hierover?

• Hoe denk jij dat wij dit kunnen "bewaken"? Wat is goede onderbouwing? Wanneer is een altcoin het waard om even kort- of langdurig in te investeren en wanneer niet? Wie bepaald dit? Heb persoonlijk geen zin om politieagent te gaan spelen en iedere altcoin post onder een vergrootglas te gaan leggen of het wel of niet kan.

Je kan natuurlijk zeggen dat alle altcoins shit zijn en daar zit zeker wel wat in, maar dat is het geen cryptocurrencies topic meer, maar een bitcoin topic.

Hoe zo jij die verdeling willen maken?

Geloof mij, ik snap je punt. Ben het niet altijd met je eens, maar ik snap echt wel waar jij naar toe wil. Er moet echter een balans zijn en die raakt nu steeds zoek (de ene of andere kant op).

Zelf zit ik voor meer dan 90% in BTC. Ik vind altcoins interessant om af en toe wat mee te liften op succes van alts. Soms ga je op je bek, soms pak je x20 in een week. Voor mij is het verkrijgen van meer BTC, de enige reden om te investeren in altcoins.

Heel af en toe ga ik dan mee in projecten als RFI. Waar weinig achter zit, maar je wel kon inschatten dat het even ging stijgen. Voor de rest zit ik vooral te kloten met VeChain, omdat ik dat ook daadwerkelijk een project vind waar wat meer "body" achter zit.

Enige wat wij willen is dat kwaliteit van de posts een beetje omhoog gaat, zodat wij niet de eerste de beste nieuwe users meteen weer wegjagen. Hoe wij dit doen moeten wij even met z'n allen gaan bespreken en ik denk dat ik ook names @:F.Sinatra praat als ik zeg dat wij echt openstaan voor alles.
Hoe je dat oplost weet ik niet. Je komt zelf eerst met nieuwe regels, en als het dan omgekeerd (ook eventueel) moet dan weet je niet hoe je dat moet handhaven. Dan is gewoon terug naar de oude SC een oplossing volgens mij.

Wat het forum is/wordt is gewoon een vergaarbak voor het shillen van je kripto bags en weinig tot geen inhoudelijke discussie over bitcoin of geld oid.

En ik heb geen idee hoe je de kwaliteit omhoog krikt, dat heeft vooral met de users zelf te maken.

Ik krijg leukere reacties op onzin en trollen dan op wat inhoudelijke posts met info over bitcoin. ''Çrypto X heb ik gekocht, zit wel potentie in'' draagt helemaal niks bij aan kwaliteit van posts, als je het daar om te doen is. Ook niet als hij even x2 of x10 gaat.

Maar dat blijft allemaal staan met je nieuwe richtlijnen, wat overigens prima is maar dan verwacht ik ook niet dat ik straks weer een weekje een ban heb omdat er een scheldwoordje in een post staat of omdat ik 'de regels niet volg'. Want die regels zijn, zoals je zelf aanhaalt, ook nog niet eens helemaal duidelijk.

Heb mijn zegje gedaan en vindt het een gare move waar je dit forum heen stuurt.

To the moon. :B
pi_197305611
Waarom werd mijn post aangepast en een ander verwijderd?
pi_197305853
quote:
80s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 13:55 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Omdat er onzinnige plaatjes in stonden.
erg goede reden :)

ik vind hem wel leuk:

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2021 13:58:18 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 januari 2021 @ 21:31:06 #292
416575 crew  Evenstar
pi_197434176
Wij hebben achter de schermen even gekeken hoe wij BTC beter kunnen indelen, zodat alle (aspecten van) cryptocurrencies op niveau besproken kunnen worden. Hierbij denken wij aan een opzet als hieronder.

• Huidige cryptocurrencies topic weer omzetten naar een (echte) SC.

Dit houdt dan in dat je daar ook off-topic mag gaan, je koop- en verkoopadvies niet hoeft te onderbouwen, kritiek mag leveren door alleen een :') te posten etc. Toch willen wij jullie vragen om het een beetje op niveau te houden, zodat wij niet meteen mogelijke nieuwe users wegjagen. Moderatie vindt alleen plaats als algemene FOK! policies worden overtreden.

• Het grote Bitcoin topic moet de plek worden waar alle serieuze discussies gevoerd gaan worden over BTC. Hier verwachten wij wel dat je advies, mening en kritiek onderbouwt.

• Het grote Altcoin topic moet de plek worden waar alle serieuze discussies gevoerd gaan worden over Altcoins. Hier verwachten wij wel dat je advies, mening en kritiek onderbouwt.

Wij vragen iedereen vriendelijke om inhoudelijke discussies zoveel mogelijk in "Het grote Bitcoin topic" en "Het grote Altcoin topic" te voeren, zodat SC ook echt SC blijft.

Hiernaast hebben wij nog een paar andere ideeën, maar willen eerst even jullie feedback op bovenstaande afwachten en kijken hoe het gaat lopen. De topics per coin etc. blijven natuurlijk gewoon staan en hopelijk kunnen wij deze in de toekomst zelfs verder uitbreiden.
pi_197434237
Ik sluit mij aan bij de @aTypisch
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_197449011
Reactie #12 uit dit topic komt als spam / scam / ponzi over

zaterdag 16 januari 2021 @ 16:07:27 #12
BTC / Het grote waarzeggerstopic
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 januari 2021 @ 18:43:07 #295
416575 crew  Evenstar
pi_197449884
TR plaatsen helpt in dit soort gevallen ook, dank! Verwijderd.

Heeft iemand van de users trouwens zin om samen met de moderators naar de opening posts te kijken van BTC, Altcoin, SC etc om er iets moois van te maken? Meeste zijn erg verouderd en kunnen een update gebruiken.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 januari 2021 @ 01:48:17 #296
416575 crew  Evenstar
pi_197457923
Update!

Wij hebben weer een SC! TT is aangepast in overleg met SEO-fee @Viv

Daarnaast een nieuw topic aangemaakt voor TA liefhebbers!

Volgende stap is Altcoins topic aanmaken en BTC en SC OPs updaten :)
pi_197460176
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 01:48 schreef Evenstar het volgende:
Update!

Wij hebben weer een SC! TT is aangepast in overleg met SEO-fee @:viv

Daarnaast een nieuw topic aangemaakt voor TA liefhebbers!

Volgende stap is Altcoins topic aanmaken en BTC en SC OPs updaten :)
De spoiler met important patterns is niet helemaal correct. De eerste twee patterns (H&S en double top) hebben dezelfde chart.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 januari 2021 @ 11:34:02 #298
416575 crew  Evenstar
pi_197460930
Aangepast, dank!
pi_197464705
Mensen. Ik ben op zwart. Ga verder niet in details, maar ik kan me niet vinden in het FOK! beleid.

Eigen keuze dus. Ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken.

Het ga jullie goed!

@Evenstar ,succes maat!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2021 14:37:41 ]
  maandag 18 januari 2021 @ 08:28:42 #300
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_197480483
quote:
80s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:37 schreef F.Sinatra het volgende:
maar ik kan me niet vinden in het FOK! beleid.

Geen idee wat die prutsers nu weer hebben gedaan, maar ze zijn in de afgelopen 15 jaar dus niets veranderd. :+

Bedankt voor je inzet
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 januari 2021 @ 20:55:05 #301
416575 crew  Evenstar
pi_197494283
ETH & overige altcoins topic is geopend. OP moet nog, maar nu even geen tijd voor. Als iemand wil helpen, graag!

Voor nu hebben wij dus

SC = Standaard SC regels, weinig moderatie
BTC = Bitcoin,
ETH = Ethereum & overige altcoins

Nog wel wat andere ideeën, maar die komen dan nog wel binnenkort. Voor nu even dit op gang krijgen en houden. TA topic zal ik mij binnenkort meer mee bezighouden.

Feedback en help dus welkom.

Ondertussen gaan wij achter de schermen op zoek naar een extra moderator.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')