abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196980383
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 15:18 schreef Evenstar het volgende:
De SC is vanaf nu een "normale" topic en geen SC meer.

Nu het weer iets drukker aan het worden is zouden wij graag wat meer kwaliteit willen terugzien. Posts met alleen "lol rekt", "X coin is d000d hahaha" mogen vanaf nu dan ook achterwege blijven.

Af en toe off-topic gaan is echt geen probleem. Een lach of een traan om iets wat stijgt of dipt is ook prima, maar probeer het wel echt zo inhoudelijk mogelijk te houden.

Feedback op moderatie en ideeen om het beter, leuker, gezelliger te maken zijn altijd welkom.
Dit slaat echt helemaal nergens op. Kunnen we ergens stemmen voor vervanging van de huidige mod?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2020 07:08:49 ]
pi_196983234
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 15:18 schreef Evenstar het volgende:
De SC is vanaf nu een "normale" topic en geen SC meer.

Nu het weer iets drukker aan het worden is zouden wij graag wat meer kwaliteit willen terugzien. Posts met alleen "lol rekt", "X coin is d000d hahaha" mogen vanaf nu dan ook achterwege blijven.

Af en toe off-topic gaan is echt geen probleem. Een lach of een traan om iets wat stijgt of dipt is ook prima, maar probeer het wel echt zo inhoudelijk mogelijk te houden.

Feedback op moderatie en ideeen om het beter, leuker, gezelliger te maken zijn altijd welkom.
Dit slaat netgens op. :') Het is altijd een SC geweest. Ik heb je een jaar niet zien posten, Bitcoin begint te pumpen en je komt ineens met wat machtsvertoon om de hoek.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_196983982
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 07:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dit slaat echt helemaal nergens op. Kunnen we ergens stemmen voor vervanging van de huidige mod?
Er hoeft niemand vervangen te worden toch? Gewoon effkes normaal doen en we kunnen door
pi_196984381
Niet om mensen nu voor het hoofd te willen stoten maar als je niet ziet wat er gaande was dan ben je misschien wel stiekem onderdeel van het probleem geweest.

Je kan werkelijk geen coin noemen of er is wel iemand anders die er een :') of andere lullige opmerking over moet maken. Voor nieuwe bezoekers is het werkelijk niet te doen.

Het hoeft hier echt geen Tweakers te worden, waar al geband wordt als je een keer "Universa jahaaa!!!!!1111einz" zou posten.

Maar een beetje verdraaglijker en met meer respect zou fijn zijn, ook richting een mod die dat aan probeert te kaarten en geen zin heeft om babysitter te zijn.
pi_196984420
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
Niet om mensen nu voor het hoofd te willen stoten maar als je niet ziet wat er gaande was dan ben je misschien wel stiekem onderdeel van het probleem geweest.

Je kan werkelijk geen coin noemen of er is wel iemand anders die er een :') of andere lullige opmerking over moet maken. Voor nieuwe bezoekers is het werkelijk niet te doen.

Het hoeft hier echt geen Tweakers te worden, waar al geband wordt als je een keer "Universa jahaaa!!!!!1111einz" zou posten.

Maar een beetje verdraaglijker en met meer respect zou fijn zijn, ook richting een mod die dat aan probeert te kaarten en geen zin heeft om babysitter te zijn.
Gast, je zit zelf een of andere crappy ponzi te pushen in dat topic. Misschien moeten 'we' daar wat aan doen in plaats van huilen over een smiley.
pi_196984444
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 11:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Gast, je zit zelf een of andere crappy ponzi te pushen in dat topic. Misschien moeten 'we' daar wat aan doen in plaats van huilen over een smiley.
Ah, kijk, dat bedoel ik.
pi_196984479
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ah, kijk, dat bedoel ik.
Wat bedoel je?
pi_196984559
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 11:35 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Ik weet niet op welk project je nu doelt maar dat is wel wat ik bedoel: dat gehak op wat anderen doen.

Je hebt letterlijk 5 negatieve reacties achter elkaar gepost in dat topic. Alles afkraken wat andere doen en dat ging echt niet alleen om mij.
pi_196984601
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:38 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik weet niet op welk project je nu doelt maar dat is wel wat ik bedoel: dat gehak op wat anderen doen.

Je hebt letterlijk 5 negatieve reacties achter elkaar gepost in dat topic. Alles afkraken wat andere doen en dat ging niet alleen om mij.
Ik wist niet dat dit forum bedoeld was als safespace. Als je pure troep promoot dan kan daar gewoon op gereageerd worden lijkt mij.
pi_196984679
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 11:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ik wist niet dat dit forum bedoeld was als safespace. Als je pure troep promoot dan kan daar gewoon op gereageerd worden lijkt mij.
Herstel, ik zie dat het veel meer dan 5 reacties zijn inmiddels (al is er al aardig wat weg gemodereerd).

Pure troep? Wie ben jij om te bepalen wat "pure troep" is terwijl een ander daar met veel tijd en energie wat van probeert te maken?

Ik ben er nog niet uit op welk project je doelt maar ik zit niet in ponzi's.
pi_196984700
quote:

Een SC is over het algemeen ook niet voor nieuwe bezoekers. Er zijn genoeg topics om inhoudelijk een discussie aan te gaan, is die er niet kan er een topic worden geopend. In de SC zitten mensen die al vanaf het begin hier langs komen en direct aanspreken op de gebreken mag dan ook wel gebeuren denk ik? Zijn al genoeg boeiende discussies uit gekomen.

quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:38 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je hebt letterlijk 5 negatieve reacties achter elkaar gepost in dat topic. Alles afkraken wat andere doen en dat ging echt niet alleen om mij.
Het is ook moeilijk om positief te zijn over zulke projecten. Vroeger of later verliezen er mensen geld aan. We zien het elke keer weer gebeuren. Zelf zeg je zelfs over projecten waar je in zit dat het geen waarde hoort te hebben.

Dat je er in gaat zitten is om te verdienen is prima, maar dan mogen de problemen ook wel benoemd worden toch? Juist dat is voor newbies goed om te lezen lijkt me. Hoeveel newbies zijn hier al in flutprojecten gelokt waarmee ze veel geld hebben verloren? :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_196984744
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Herstel, ik zie dat het veel meer dan 5 reacties zijn inmiddels (al is er al aardig wat weg gemodereerd).

Pure troep? Wie ben jij om te bepalen wat "pure troep" is terwijl een ander daar met veel tijd en energie wat van probeert te maken?

Ik ben er nog niet uit op welk project je doelt maar ik zit niet in ponzi's.
Dat bepaal ik niet, dat is wat ik vind. Daar is een forum voor volgens mij.

En jij zit toch met dat RFI te pielen? :+
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 december 2020 @ 11:46:28 #213
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196984836
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:42 schreef dimmak het volgende:

[..]

Een SC is over het algemeen ook niet voor nieuwe bezoekers. Er zijn genoeg topics om inhoudelijk een discussie aan te gaan, is die er niet kan er een topic worden geopend. In de SC zitten mensen die al vanaf het begin hier langs komen en direct aanspreken op de gebreken mag dan ook wel gebeuren denk ik? Zijn al genoeg boeiende discussies uit gekomen.
[..]

Het is ook moeilijk om positief te zijn over zulke projecten. Vroeger of later verliezen er mensen geld aan. We zien het elke keer weer gebeuren. Zelf zeg je zelfs over projecten waar je in zit dat het geen waarde hoort te hebben.

Dat je er in gaat zitten is om te verdienen is prima, maar dan mogen de problemen ook wel benoemd worden toch? Juist dat is voor newbies goed om te lezen lijkt me. Hoeveel newbies zijn hier al in flutprojecten gelokt waarmee ze veel geld hebben verloren? :')
Er is echter wel een verschil tussen "problemen benoemen" wat gewoon natuurlijk kan, mag en zelfs moet en alleen maar reageren met ;(

Dat is precies wat moet stoppen en dat is wat ik wil moderaten. Verder kan je er nog steeds gewoon discussies voeren en posten dat je coin omhoog/omlaag is gegaan of wat BTC koers doet etc. Zoveel gaat er niet veranderen, behalve dat echt totale onzin en gebash weggehaald gaat worden.
pi_196984859
quote:

[..]

[..]
quote:

Dat je er in gaat zitten is om te verdienen is prima, maar dan mogen de problemen ook wel benoemd worden toch?
Er worden geen problemen genoemd. Werden die maar benoemd, dan heb je nog een discussie. Het is vooral negatief gezemel zonder argumenten.

En ja, ik geef de risico's aan, ik geef aan dat het naar 0 kan. Waarde is wat mensen er aan hechten maar dat geldt voor Bitcoin net zo hard.
pi_196984876
quote:

[..]

[..]

Nee nee, dan ben je NiEt PoSiTiEf en dat is fout! Beter de noobs fouten met echt geld laten maken zodat de gevoelens van promoters niet te kwetsen.
pi_196985055
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 11:44 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dat bepaal ik niet, dat is wat ik vind. Daar is een forum voor volgens mij.

En jij zit toch met dat RFI te pielen? :+
RFI? FB is niet de plek maar ik zal het nog 1x proberen:

RFI is een smart contract met 10 miljoen tokens dat op het Ethereum netwerk transactiefees gasloos verdeelt (reflecteert) in de wallets van de bezitters. Je hebt coins die staken (inflatie), je hebt coins die je kan minen (inflatie). RFI gaat uit van het principe "je betaalt fees voor een transactie maar als houder ontvang je daar een percentage van". Daarnaast is er een burn adres dat ook fees ontvangt (deflatie).

Dat kan je positief vinden, dat kan je negatief vinden maar als het een ponzi is, dan is bitcoin of ethereum dat ook.

Dat is mijn probleem met de kritiek. Er wordt "ponzi", "scam", "rug pull" geroepen maar zonder onderbouwing. Het is een smart contract dat zelfstandig blijft draaien zolang Ethereum draait. Niet meer, niet minder.
pi_196985107
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

RFI? FB is niet de plek maar ik zal het nog 1x proberen:

RFI is een smart contract met 10 miljoen tokens dat op het Ethereum netwerk transactiefees gasloos verdeelt (reflecteert) in de wallets van de bezitters. Je hebt coins die staken (inflatie), je hebt coins die je kan minen (inflatie). RFI gaat uit van het principe "je betaalt fees voor een transactie maar als houder ontvang je daar een percentage van". Daarnaast is er een burn adres dat ook fees ontvangt (deflatie).

Dat kan je positief vinden, dat kan je negatief vinden maar als het een ponzi is, dan is bitcoin of ethereum dat ook.

Dat is mijn probleem met de kritiek. Er wordt "ponzi", "scam", "rug pull" geroepen maar zonder onderbouwing. Het is een smart contract dat zelfstandig blijft draaien zolang Ethereum draait. Niet meer, niet minder.
Ik ben om. Dit klinkt echt als de next big thing, thanks man. :)

.Het is vooral erg jammer dat je in bad faith dit soort spul loopt te pushen. 'Als dit een ponzi is, is bitcoin dat ook', dan ben je echt gewoon moedwillig aan het liegen. Jammer

Kunnen we nu weer ontopic?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2020 11:59:36 ]
pi_196985281
quote:
9s.gif Op zondag 27 december 2020 11:55 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ik ben om. Dit klinkt echt als de next big thing, thanks man. :)

.Het is vooral erg jammer dat je in bad faith dit soort spul loopt te pushen. 'Als dit een ponzi is, is bitcoin dat ook', dan ben je echt gewoon moedwillig aan het liegen. Jammer

Kunnen we nu weer ontopic?
"Bad faith"? Serieus?

Waarom vind je het een ponzi. Motiveer dat eens ipv continu dat sarcasme zonder to the point te willen komen.
pi_196985315
Dit hele gedoe is natuurlijk een beetje het gevolg van Kyran z'n tijd als COR mod. Daar halen de mods alles wat hen persoonlijk niet aanstaat weg. En omdat een onderwerp nogal actueel is komen ze ermee weg

Hier gaat dat natuurlijk niet
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_196985337
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 12:01 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

"Bad faith"? Serieus?

Waarom vind je het een ponzi. Motiveer dat eens ipv continu dat sarcasme zonder to the point te willen komen.
Ja, RFI heeft echt niks wat lijkt op bitcoin (en ethereum for that matter) maar je plaatst het wel in een zelfde rijtje om je (niet aanwezige punt) kracht bij te zetten.

Ik ga je hier niet van overtuigen, maar ik hoop dat andere die meelezen even nadenken voordat ze geld daar in stoppen. :)
pi_196985378
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 12:03 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ja, RFI heeft echt niks wat lijkt op bitcoin (en ethereum for that matter) maar je plaatst het wel in een zelfde rijtje om je (niet aanwezige punt) kracht bij te zetten.
Het ging om het ponzi deel. Wat maakt RFI meer een ponzi dan ETH of bitcoin? Leg dat dan uit. Probeer het eens ipv continu dat afkraken.

quote:
Ik ga je hier niet van overtuigen, maar ik hoop dat andere die meelezen even nadenken voordat ze geld daar in stoppen. :)
Nee, als je er geen enkele moeite voor wil doen ga je niemand overtuigen.

Ik krijg bijna het idee dat je alleen maar in bitcoin zit en daarom ieder ander project als bedreiging ziet ofzo. En dat is onnodig, een deel van het grote succes van bitcoin is dat vrijwel iedere coin er vroeg of laat in verhandeld wordt.
pi_196985390
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 12:02 schreef Mortaxx het volgende:
Dit hele gedoe is natuurlijk een beetje het gevolg van Kyran z'n tijd als COR mod. Daar halen de mods alles wat hen persoonlijk niet aanstaat weg. En omdat een onderwerp nogal actueel is komen ze ermee weg

Hier gaat dat natuurlijk niet
een slowchat ombouwen naar een topic zonder doel omdat er wat emoticons en grafieken voorbij komen die je niet aanstaan _O_

ben wel benieuwd naar de nieuwe regels, want die weten we ook nog niet
pi_196985437
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 12:05 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het ging om het ponzi deel. Wat maakt RFI meer een ponzi dan ETH of bitcoin? Leg dat dan uit. Probeer het eens ipv continu dat afkraken.
[..]

Nee, als je er geen enkele moeite voor wil doen ga je niemand overtuigen.
https://jimmysong.medium.com/on-altcoin-valuation-bf19a30ee0df

misschien kun je hier beginnen met lezen

Maar daar is dit topic verder niet voor, en in dat andere topic mag ik niet negatief zijn want dat wil de mod niet.

Succes
pi_196985502
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 12:02 schreef Mortaxx het volgende:
Dit hele gedoe is natuurlijk een beetje het gevolg van Kyran z'n tijd als COR mod. Daar halen de mods alles wat hen persoonlijk niet aanstaat weg.
QFT
pi_196985526
quote:
6s.gif Op zondag 27 december 2020 12:07 schreef aTypisch het volgende:

[..]

https://jimmysong.medium.com/on-altcoin-valuation-bf19a30ee0df

misschien kun je hier beginnen met lezen

Maar daar is dit topic verder niet voor, en in dat andere topic mag ik niet negatief zijn want dat wil de mod niet.

Succes
In dat artikel komt het woord "ponzi" niet voor. Geef eens in eigen woorden aan waarom het een ponzi is.
pi_196985590
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 12:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

In dat artikel komt het woord "ponzi" niet voor. Geef eens in eigen woorden aan waarom het een ponzi is.
lees hem nou maar

en daarna je eigen uitleg over je niet ponzi en dit:
quote:
Ponzifraude is een methode om mensen op te lichten door een belegging aan te bieden waarbij de uitbetaalde gelden worden gefinancierd uit de inleg van nieuwe klanten. Vaak biedt de oplichter daarbij een rendement aan dat erg hoog is bij een laag voorgespiegeld risico.
pi_196985598
Ik hang al vanaf het begin rond in COR en heb daar geen klachten over de moderatie.
De klachten komen vooral van mensen die het "een griepje" blijven noemen, BNW-posts doen of lopen te zieken.
En dat kan gewoon weggehaald worden.
pi_196985642
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 12:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik hang al vanaf het begin rond in COR en heb daar geen klachten over de moderatie.
De klachten komen vooral van mensen die het "een griepje" blijven noemen, BNW-posts doen of lopen te zieken.
En dat kan gewoon weggehaald worden.
BTC is niet COR, bij COR moet je inderdaad strenger zijn en anders modereren dan hier

valt overigens ook genoeg op aan te merken daar, maar daar hebben ze ongetwijfeld ook een feedback topic
pi_196985802
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2020 12:12 schreef aTypisch het volgende:

Ponzifraude is een methode om mensen op te lichten door een belegging aan te bieden waarbij de uitbetaalde gelden worden gefinancierd uit de inleg van nieuwe klanten. Vaak biedt de oplichter daarbij een rendement aan dat erg hoog is bij een laag voorgespiegeld risico.
Nogmaals, RFI is geen ponzi. De uitbetaalde gelden worden niet gefinanceerd uit de inleg van nieuwe klanten. Als ik als bestaande (!) bezitter coins verhandel, stake, unstake, verstuur, vergok (zou dom zijn) of wat dan ook dan betaal ik over die coins een fee van 1% en die gaat naar de bezitters van RFI.

Dat is en blijft 100% sustainable. Er is geen beloofd rendement, er wordt niets bijgedrukt, je weet alleen dat 1% van alle transacties verdeeld wordt en hoeveel dat is, is afhankelijk van het aantal en grootte van de transacties.

Bij een ponzi heb je continu nieuwe klanten nodig die de rendementen van eerdere instappers betalen en dat droogt op als er niemand meer instort, dan stort de piramide in. Bij RFI is dat geheel niet aan de orde.
pi_196985838
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 12:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nogmaals, RFI is geen ponzi. De uitbetaalde gelden worden niet gefinanceerd uit de inleg van nieuwe klanten. Als ik als bestaande (!) bezitter coins verhandel, stake, unstake, verstuur of wat dan ook dan betaal ik over die coins een fee van 1% en die gaat naar de bezitters van RFI.

Dat is en blijft 100% sustainable. Er is geen beloofd rendement, er wordt niets bijgedrukt, je weet alleen dat 1% van alle transacties verdeeld wordt en hoeveel dat is, is afhankelijk van het aantal en grootte van de transacties.

Bij een ponzi heb je continu nieuwe klanten nodig die de rendementen van eerdere instappers betalen en dat droogt op als er niemand meer instort, dan stort de piramide in. Bij RFI is dat geheel niet aan de orde.
oneens

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2020 12:20:51 ]
pi_196985869
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2020 12:12 schreef aTypisch het volgende:

[..]

lees hem nou maar

en daarna je eigen uitleg over je niet ponzi en dit:
[..]

Dus is het geen Ponzi. Er kunnen best nog andere redenen zijn waarom je er geen toekomst in ziet, maar het is pas een Ponzi als de inleg van nieuwkomers wordt doorgeschoven naar de oude hodlers, en dat is hier niet het geval.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_196985901
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 12:20 schreef aTypisch het volgende:

[..]

oneens
Je bent het al heel lang "oneens" maar je kan niet uitleggen waarom RFI een ponzi zou zijn.
Ik kan wel uitleggen waarom het geen ponzi is en dat heb ik meerdere keren gedaan.
pi_196985936
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 12:21 schreef recursief het volgende:

[..]

Dus is het geen Ponzi. Er kunnen best nog andere redenen zijn waarom je er geen toekomst in ziet, maar het is pas een Ponzi als de inleg van nieuwkomers wordt doorgeschoven naar de oude hodlers, en dat is hier niet het geval.
uhm, jawel

quote:
Because of this, 100% of the fees generated go to holders of the token. The percentage of fees you earn is calculated by the percentage of RFI that you own among holders. This generates a much higher yield than would be possible otherwise.
daarom zit bitcoin ook niet zo in elkaar :+
pi_196986103
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 12:23 schreef aTypisch het volgende:

[..]

uhm, jawel
[..]

Nee dus.

Je interpretatie is leuk geprobeerd maar bij RFI gaat het niet om inleg van nieuwkomers.

Het gaat om transactiefees. Dat kan van mensen zijn die RFI kopen maar ook mensen die er in handelen, bots, casino's, webshops, etc. Iedere transactie kost 1% fees en als holder krijg je daar jouw deel van. Daarnaast kan je ieder moment verkopen, er is geen lock.

Bij een ponzi stort zoiets in op het moment dat je geen nieuwkomers hebt, dat is het hele idee van een piramidespel.

De prijs van een coin kan wel inzakken als er geen "nieuwkomers" meer zijn maar dat is bij iedere coin zo.
Als morgen iedereen van z'n bitocins af wil dan zakt de waarde ook in.
pi_196986138
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 12:29 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nee dus.

Je interpretatie is leuk geprobeerd maar bij RFI gaat het niet om inleg van nieuwkomers.

Het gaat om transactiefees. Dat kan van mensen zijn die RFI kopen maar ook mensen die er in handelen, bots, casino's, webshops, etc. Iedere transactie kost 1% fees en als holder krijg je daar jouw deel van. Daarnaast kan je ieder moment verkopen, er is geen lock.

Bij een ponzi stort zoiets in op het moment dat je geen nieuwkomers hebt, dat is het hele idee van een piramidespel.
lul het maar recht, je zit gebakken lucht te pushen hier
pi_196986186
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 12:30 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Kijk, nu komen we ergens. Ik heb nooit beweerd dat het geen gebakken lucht is. Sterker nog, ik heb meerdere malen aangegeven dat de waarde van dit soort coins geheel is "wat de gek er voor geeft".

En dat geldt voor 99,9% van alle coins die geen andere waarde of utility vertegenwoordigen.

Het is echter geen ponzi. En daar zit hem de kneep.
pi_196986315
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 12:23 schreef aTypisch het volgende:

[..]

uhm, jawel
[..]

Ponzi: inleg van nieuwkomers gaat naar de eerdere instappers

RFI: transactie fees (gas) wordt verdeeld over alle hodlers van RFI

Dan kun je wel blijven roepen dat dat hetzelfde is, maar dan kan ik net zo goed blijven verkondigen dat de maan van groene kaas gemaakt is. Dat is dan ook waar.

De vergoeding die normaal naar de miners zou gaan gaat nu naar de hodlers. Naar alle hodlers, de oude maar ook de nieuwe.
pi_196986385
quote:

[..]

Alle 'crypto' is natuurlijk "gebakken lucht". _O-
pi_196986438
Maarja, nu gaat het al een paar pagina's over RFI en dat is eigenlijk ook niet waar het om ging.

Het ging er om dat er over en weer van alles afgekraakt wordt, zonder enige moeite te willen doen om met argumenten te komen.

Of je nu in Vechain of Dogecoin zit, een bepaalde groep gunt elkaar het licht in de ogen niet en komt niet verder dan afkraken en :') smileys.
pi_196986561
quote:

[..]

Zou kunnen, maar onderbouw dat dan en blijf niet hangen in je Ponzi-kramp. Ik ben even in RFI gegaan en en er ook weer uitgestapt omdat ik de Uniswap-pairing met andere projecten, zoals YLD, en vooral de manier waarop dat op Telegram gepusht werd niet gezond vind, en ik het idee heb dat die pairings er alleen zijn om het transactievolume in RFI op te pompen.

Los daarvan heb ik een meer fundamenteel probleem met RFI: Hodlen is aantrekkelijk want het levert rendement op, maar als iedereen alleen maar Hodlet dan zijn er geen transactie en dus geen rendement. Hoe die paradox voordelig uit gaat pakken zie ik niet.

Maar RFI is geen Ponzi.
pi_196986728
Verder vind ik dat iedereen zijn eigen mening mag hebben en uiten, ook al heeft ie er geen snars van begrepen. Maar als je mensen ervan gaat beschuldigen een fraudeleus schema te pushen dan moet je dat heel gedegen onderbouwen of je mond houden.

Als dit de reden voor de ingreep is dan begrijp ik dat. Ik vraag me wel nog steeds af of het doel bereikt wordt door het topic de SC-status te ontnemen, maar verder boeit het me weinig. Als het werkt dan werkt het.
pi_196986984
Ik heb TheFreshPrince overigens helemaal niets zien pushen of promoten. Hij geeft alleen zijn (gefundeerde) mening over een coin. Dat is toch geen pushen van iets ?!
Als er 1 iemand is die heeft bewezen verstand van zaken te hebben (of het in ieder geval goed gedaan te hebben met crypto) is hij het wel imo.

Ik snap die drang on coins af te kraken ook niet zo.
Zeker niet op de manier waarop het gebeurd(e).

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2020 13:04:45 ]
pi_196987057
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 12:39 schreef Socios het volgende:

[..]

Alle 'crypto' is natuurlijk "gebakken lucht". _O-
neen
pi_196987137
Sterker nog, toen de betreffende coin genoemd werd op FOK! heb ik er zelf ook m'n vraagtekens bij geplaatst en wilde ik er in eerste instantie ook niet in investeren (zie topicdeel van eind november). Na enig onderzoek naar hoe het werkt (gezien het aantal rug pulls) wel gedaan en wat dat betreft bedankt aan de user die het heeft genoemd.
pi_196987161
quote:
14s.gif Op zondag 27 december 2020 13:07 schreef aTypisch het volgende:

[..]

neen
Hoewel ik het met je eens ben; ook dat zou je kunnen proberen te onderbouwen.
Je gaat Socios vast niet overtuigen met alleen een "neen".

Je kan het.
pi_196987422
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 13:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Hoewel ik het met je eens ben; ook dat zou je kunnen proberen te onderbouwen.
Je gaat Socios vast niet overtuigen met alleen een "neen".

Je kan het.
Nee hoor, is ook mijn doel helemaal niet
pi_196987469
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2020 13:18 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Nee hoor, is ook mijn doel helemaal niet
Dat was al opgevallen.
pi_196987516
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 13:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat was al opgevallen.
het is namelijk alsof je tegen een muur praat als je tegen iemand praat die nog denkt dat altcoins iets betekenen

bron: dat was ik zelf ook

enige wat je kunt doen is over bitcoin praten en scammers er even op attenderen dat ze fout bezig zijn, de rest is aan een ieder zelf om te bepalen lijkt me zo

zullen we hier weer naar feedback gaan?

Weet niet in welk topic we verder kunnen praten, maar dat is blijkbaar de bedoeling

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2020 13:22:20 ]
  zondag 27 december 2020 @ 13:22:08 #249
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196987561
quote:

QFT. Ik lurk er soms en het is af en toe net de zandbak bij een peuterspeelzaal.
Huilen dan.
pi_196987605
quote:
7s.gif Op zondag 27 december 2020 13:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

QFT. Ik lurk er af en toe en het is af en toe net de zandbak bij een peuterspeelzaal.
klopt ja, in de zandbak hecht men ook waarde aan modder en kattendrollen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')