Vond dat nog best vermakelijk. Alleen in Vice City was het verhaal toffer.quote:Op donderdag 7 september 2017 20:18 schreef DKUp het volgende:
Het verhaal van GTA V was helemaal ruk
Vice Cityquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vond dat nog best vermakelijk. Alleen in Vice City was het verhaal toffer.
Deze generatie? Tuurlijk, dat zal er binnen 2-4 jaar wel komen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vice CityPS2
Benieuwd of er nog een GTA komt deze generatie, of überhaupt als je ziet hoeveel geld Rockstar binnenharkt met online
In het slechtste geval crossgen, maar er komt er echt nog wel 1.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vice CityPS2
Benieuwd of er nog een GTA komt deze generatie, of überhaupt als je ziet hoeveel geld Rockstar binnenharkt met online
GTA Online gaat de koelkast in zodra er RDR2:Online komtquote:Op zaterdag 9 september 2017 20:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vice CityPS2
Helaas zijn er mensen die shark cards kopenquote:
Dat vind ik nog het meest bizarre, die dingen zijn zo duur hequote:Op zaterdag 9 september 2017 22:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Helaas zijn er mensen die shark cards kopen
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
*kinderen met hun moeders creditcardquote:Op zaterdag 9 september 2017 22:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
an wat?quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:35 schreef Droopie het volgende:
Mijn buurman heeft 200 euro uitgegeven aan Crossout
Hij bedoeld wtf is crossoutquote:Op zondag 10 september 2017 01:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
autootjes..scrap..wapens..
nooit geweten dat je zoveel geld eraan kwijt kan
Iets zegt me dat ie dit bedoelt: http://store.steampowered.com/app/386180/Crossout/quote:
Doet me een beetje aan Mad Max denken zo, op basis van de eerste afbeelding.quote:Op zondag 10 september 2017 08:22 schreef Griebus het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ie dit bedoelt: http://store.steampowered.com/app/386180/Crossout/
Is het ook.quote:
In Nederland nog geen Fallout te bekennen. Playstation Now is ook niet bepaald duidelijk of en wanneer die beschikbaar zou komen in Nederland. Kan ook US-only release zijn.quote:Op woensdag 6 september 2017 22:15 schreef Oscar. het volgende:
[..]
neem je het toch een maandje? kun je het daarna weer opzeggen
Dat volk moeten ze echt kapot maken.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |