Waar twijfel je aan?quote:Op woensdag 6 september 2017 13:06 schreef Geo4kant het volgende:
Not sure if trolling or serious discussion.. ik dacht ik reageer niet want dadelijk trap ik er weer in omdat ik niet goed ben sarcasme, maar begin nu echt te twijfelen..
ik niet goed ben sarcasmequote:Op woensdag 6 september 2017 13:06 schreef Geo4kant het volgende:
Not sure if trolling or serious discussion.. ik dacht ik reageer niet want dadelijk trap ik er weer in omdat ik niet goed ben sarcasme, maar begin nu echt te twijfelen..
Dat dit een echte discussie is ipv we gaan met meerdere gewoon dom lopen lullen als een uit de hand gelopen grap.quote:
Over voeding zijn GGMM en ik, in tegenstelling tot JC, altijd bloedserieus.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat dit een echte discussie is ipv we gaan met meerdere gewoon dom lopen lullen als een uit de hand gelopen grap.
WOW.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt, enige goede vriend in deze SC
MES. STEEK. PIJN.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd zo aardig en enthousiast bij mij danquote:Op woensdag 6 september 2017 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je bent gekwetstquote:Op woensdag 6 september 2017 13:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd zo aardig en enthousiast bij mij dan
Jij bent inderdaad niet goed met sarcasme.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom doe je altijd zo aardig en enthousiast bij mij dan
quote:Op woensdag 6 september 2017 13:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad niet goed met sarcasme.
quote:Op woensdag 6 september 2017 13:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #5808] Dansen *O*quote:Op woensdag 6 september 2017 13:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie je nooit in VBL, laat staan deze SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |