Zeikwijf.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een westernfan.
Vooral suiker nemen jongeman.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:07 schreef Vasion het volgende:
Heb nog roze koeken liggen zie ik. Even tot rust komen.
1x gespeeld en het was realistisch genoeg om mijn hond woedend te krijgen door alle paarden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:06 schreef Scrummie het volgende:
Maar, JR, als je GTA zo tof vindt, dan is Read Dead Redemption ook wat voor je hoor, dat is GTA maar dan in het wilde westen. Zelfde makers ook.
Dus, alweer 5 dagen aan de suikers. Dat verklaart je gedrag.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Heb de maand augustus geen suikers en vetten gehad. En geslaagd
Wat heb jij de afgelopen maand op dat jouw gedrag kan verklaren? Zuurpruimen misschien?quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Dus, alweer 5 dagen aan de suikers. Dat verklaart je gedrag.
Een zure pruim is beter dan geen pruim.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat heb jij de afgelopen maand op dat jouw gedrag kan verklaren? Zuurpruimen misschien?
Nou...quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:12 schreef Divje het volgende:
[..]
Een zure pruim is beter dan geen pruim.
Ja nee als er alleen zure pruimen te vinden zijn zou ik m'n eigen uitspraak ook betwijfelen.quote:
Je hebt toch geen terugval hè Tong?quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:20 schreef tong80 het volgende:
Trusten zegt deze user die geen VBL-Mod mocht worden.
Ze weten niet wat ze missen.Zo'n kans krijgen ze maar één keer.
Arme hunnie.
Meur zequote:Op dinsdag 5 september 2017 22:20 schreef tong80 het volgende:
Trusten zegt deze user die geen VBL-Mod mocht worden.
Ze weten niet wat ze missen.Zo'n kans krijgen ze maar één keer.
Arme hunnie.
Kutquote:Op dinsdag 5 september 2017 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt toch geen terugval hè Tong?
Welterusten vriend.quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:23 schreef KingRoland het volgende:
maar ik ga slapen, morgen vroeg op.
Trusten iedereen
Truste chipsiequote:Op dinsdag 5 september 2017 22:23 schreef KingRoland het volgende:
maar ik ga slapen, morgen vroeg op.
Trusten iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |