Even volgas als je van kop af komt zodat je aan kan sluitenquote:Op vrijdag 8 september 2017 16:56 schreef Najieto het volgende:
[..]
Zo hard mogelijk rijden zonder je op te blazen.
Glimmende kant boven houden.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:16 schreef Keroppi het volgende:
Maar gauw even naar de Decathlon gerend om simpele waterdichte overschoenen te halen voor morgen.
Nog tips voor deze ploegentijdrit-novice?
Niet harder of zachter dan de anderen rijden. Voel je je goed, langere beurt, voel je je slecht.. Kortere beurt. In finale kun je op kop langzaam iets opvoeren als je je goed voelt.quote:Op vrijdag 8 september 2017 16:16 schreef Keroppi het volgende:
Maar gauw even naar de Decathlon gerend om simpele waterdichte overschoenen te halen voor morgen.
Nog tips voor deze ploegentijdrit-novice?
Nou leuk hoorquote:Op vrijdag 8 september 2017 17:49 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Fiets weekend met de club. Man man wat een vandaag. Pfff
Oh dat het kan weet ik ook zeker ja, maar of het niet beter zou zijn om iets bredere velgen te gebruiken met bredere banden is iets anders.quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:32 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat kan zeker, ik heb ooit zelfs 43mm banden om een stel MA40's gelegd.
Nouja 't zijn niet echt oude wielen maar meer mijn klimwielen. Die gebruik ik te weinig dus mogen ze ook in de CX dat geeft niks. Heb die Shamals vanmiddag uit elkaar gehaald; zelfde als zonda in principe, en alles was nog picobello op het buitenste bodylager na en er moest toch een andere body op dus nu weer 100%.quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:12 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Oh dat het kan weet ik ook zeker ja, maar of het niet beter zou zijn om iets bredere velgen te gebruiken met bredere banden is iets anders.
Snap overigens best dat je je oude wielen prima in je crosser op kan rijden.
Ja je moet goed op elkaar letten vooral de besten moeten goed op de minderen letten dat ze er niet afwaaien. Vaak is het niveauverschil te groot in zo een TT team.quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:33 schreef the_critic het volgende:
[..]
Niet harder of zachter dan de anderen rijden. Voel je je goed, langere beurt, voel je je slecht.. Kortere beurt. In finale kun je op kop langzaam iets opvoeren als je je goed voelt.
Gevoel dat je gaat lossen...? 1 laatste lange beurt waarin je alle energie die je nog hebt, geeft om team genoten te sparen (En vertel het, dan weten ze, dat de trein 1 wagon korter geworden is)
Helaas heeft een van de ploeggenoten afgezegd waardoor we met drie over zijn, dus we moeten samen de finish over want de tijd van de derde renster telt.quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:33 schreef the_critic het volgende:
[..]
Niet harder of zachter dan de anderen rijden. Voel je je goed, langere beurt, voel je je slecht.. Kortere beurt. In finale kun je op kop langzaam iets opvoeren als je je goed voelt.
Gevoel dat je gaat lossen...? 1 laatste lange beurt waarin je alle energie die je nog hebt, geeft om team genoten te sparen (En vertel het, dan weten ze, dat de trein 1 wagon korter geworden is)
Klopt. In de laatste training zat ik in een groepje waar ik duidelijk de zwakste was. Twee hielden daar rekening mee, maar eentje gooide er als ze op kop kwam nog lekker een paar tempo'tjes bovenop. Als je al op je max rijdt, dan kun je dat echt niet meer bijhouden.quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja je moet goed op elkaar letten vooral de besten moeten goed op de minderen letten dat ze er niet afwaaien. Vaak is het niveauverschil te groot in zo een TT team.
Heeft maraca geen tijd? ;-)quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:51 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Helaas heeft een van de ploeggenoten afgezegd waardoor we met drie over zijn, dus we moeten samen de finish over want de tijd van de derde renster telt.
[..]
Klopt. In de laatste training zat ik in een groepje waar ik duidelijk de zwakste was. Twee hielden daar rekening mee, maar eentje gooide er als ze op kop kwam nog lekker een paar tempo'tjes bovenop. Als je al op je max rijdt, dan kun je dat echt niet meer bijhouden.
Hoeft ook niet. Ik wil gewoon m'n fietsconditie op peil houden in de winterquote:Op donderdag 7 september 2017 21:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
van trainertfietsen leer je niet sturen
Ik spreek je nog wel als je weer legt te gillen op de keien.quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Ik wil gewoon m'n fietsconditie op peil houden in de winter
In het ploegje waar ik mee start is dat (gelukkig) niet het gevalquote:Op vrijdag 8 september 2017 20:17 schreef kaasplankje het volgende:
Als je echt de minste bent by far kan je ook afspreken dat je helemaal geen kopbeurten doet. Dan moeten de anderen maar rijden en jij zorgen dat je niet lost.
succes of misschien beter sterkte.quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:00 schreef Keroppi het volgende:
[..]
In het ploegje waar ik mee start is dat (gelukkig) niet het geval
Denk dat het tempo iets te hoog ligt voor mij dus ben sowieso de zwakste schakelquote:Op vrijdag 8 september 2017 19:58 schreef the_critic het volgende:
[..]
Heeft maraca geen tijd? ;-)
Wel zuur dat je geen man te kort komt. Scheelt 25% tijd minder uit de wind rijden..
Futurum 4 seasonsquote:Op zaterdag 9 september 2017 14:16 schreef the_critic het volgende:
was weer zo een dag, dat je aan einde van de staat al doorweekt bent Ppfff #comute
Mensen die ervaring hebben met castelli nanoflex en sportfull no rain.. (of andere goede regen afstotende kleding merken) En voor of nadeel van de een tov de ander kan noemen?
Ga vast nog genoeg natte herfstdagen hebben, dus de kledingkast moet worden aangevuld. Tips zijn welkom.
quote:Op zaterdag 9 september 2017 15:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Uitgebreider verslag volgt vanavond wel. Eerst wat rusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |