Beetje hetzelfde als crossdressing.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bob, er bestaat zoiets als cross platform.
Vooral strategie, maar dat is er op de Xbox amper. Wilde X-COM 2 gaan bestellen maar die was ineens drie keer duurder geworden en toen had ik zoiets van "Nou...nee". Shooters ben ik beroerd in met zo'n flapcontrollertje.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ligt eraan welk genre je leuk vind.
Die wilde ik je net aanraden.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vooral strategie, maar dat is er op de Xbox amper. Wilde X-COM 2 gaan bestellen maar die was ineens drie keer duurder geworden en toen had ik zoiets van "Nou...nee". Shooters ben ik beroerd in met zo'n flapcontrollertje.
CivRev is een strategische game, beetje een versimpelde Civ2:quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vooral strategie, maar dat is er op de Xbox amper. Wilde X-COM 2 gaan bestellen maar die was ineens drie keer duurder geworden en toen had ik zoiets van "Nou...nee". Shooters ben ik beroerd in met zo'n flapcontrollertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm. Halo Wars 2?quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Rocket League?quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:33 schreef Pokkelmans het volgende:
Verder heeft Bob natuurlijk gewoon gelijk. PC > rest. Maarja, mevrouw wilde graag iets voor op de bank, dus vandaar.
Daar heb je een topklasse ChromeBook voor.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:34 schreef eriksd het volgende:
Heb net ook een laptopje besteld. Maarliefst 399 euro. Zonde van het geld.
En de reactie van de VS eergisteren met een flink dreigement:quote:"I am proud of saying that just two days ago on the 3rd of September, DPRK succcessfully carried out a hydrogen bomb test for intercontinental ballistic rocket under its plan for building a strategic nuclear force," Mr Han said.
He told the Geneva forum: "The recent self-defence measures by my country, DPRK, are a gift package addressed to none other than the US.
"The US will receive more gift packages from my country as long as it relies on reckless provocations and futile attempts to put pressure on the DPRK,"
Waar eindigt dit.quote:Mattis said Trump wanted to be briefed on each of the "many military options" for dealing with the North Korean nuclear threat.
"Our commitment among the allies are ironclad," Mattis said. "Any threat to the United States or its territories, including Guam, or our allies will be met with a massive military response, a response both effective and overwhelming."
Joah, ik heb m'n laptop bij me en daar staan Civ III, IV, en V op, dus wat Civilization betreft kan ik voorlopig nog wel effe vooruit. Zwaarder dan Civ V trekt m'n oude laptopje echter niet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:34 schreef remlof het volgende:
[..]
CivRev is een strategische game, beetje een versimpelde Civ2:
https://www.bol.com/nl/p/(...)on/1004004005924121/
Toe maar. Dat is toch zeker een half uurtje factureren.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:34 schreef eriksd het volgende:
Heb net ook een laptopje besteld. Maarliefst 399 euro. Zonde van het geld.
Wilde Windows anders werkt de fietscomputer niet.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb je een topklasse ChromeBook voor.
Deze tweet net https://twitter.com/realDonaldTrump/status/905047095488516098quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:35 schreef Tchock het volgende:
Noord-Korea reageert:
[..]
En de reactie van de VS eergisteren met een flink dreigement:
[..]
Waar eindigt dit.
Met de apocalyps.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:35 schreef Tchock het volgende:
Noord-Korea reageert:
[..]
En de reactie van de VS eergisteren met een flink dreigement:
[..]
Waar eindigt dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |