Eindelijk weer eens een foodfoto van je!quote:Op zondag 17 september 2017 08:39 schreef minilot het volgende:
Een spartaansere (telefoon)foto dan die van Robin..
[ afbeelding ]
Crackers met pittige hummus, een reine claude-pruim en koffie met dulce de leche.
Ik word hier agressief van met mijn dieetquote:Op zaterdag 16 september 2017 16:02 schreef RobinOok het volgende:
Gisteravond steak, roseval aardappeltjes uit de oven en Turkse sla met parmazaanse kaas, pijnboompitten en ansjovis dressing:
[ link | afbeelding ]
Vanmiddag, leftover biefstuk met uienringen op een Turks broodje met dressing van 4T creme fraiche, 1T mayo, 1T franse mosterd met notensmaak, 1 T citroensap, peper, zout.
[ link | afbeelding ]
Pfffft, als je die vleeskaart ziet komen jullie wel aan je trekken....quote:Op zondag 17 september 2017 17:16 schreef golfer het volgende:
Na de teleurstelling van gisteren hebben we vandaag trek in vlees, dus gaan we straks hier eten.
Wat had je?quote:Op zondag 17 september 2017 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Met thuis van de Italiaan / pizzeria.. Was heerlijk.
Ik had een veganartia met inktvisquote:Op zondag 17 september 2017 21:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat had je?
Mijn lunch werd geen panini maar een halve pizza hawaï. Heb echt een zonnesteek dat ik ananas op m'n pizza wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |