Vixen, dat je aan pilots mee moet doen, staat ook al in de CAO. Dat is niet het grootste struikelblok van die prepaid. Ik zou lekker zo'n prepaid doen. Dan ben je van alles af. Geen gezeur over wie betaalt als hij valt enz. En dan is het ook niet jouw probleem als de Androidversie ineens niet meer goed genoeg is. Van die dingen. Daarom heb ik een prepaid.quote:Op zaterdag 16 september 2017 10:57 schreef VixenFromHell het volgende:
Mijn goede telefoon kan voornamelijk in de zak blijven met die scanner, dus dat is geen probleem Dan vind ik het niet zo'n probleem meer om mijn goede telefoon te gebruiken (die heb ik toch altijd wel bij me), maar nu moet de telefoon nog iedere keer uit de zak gehaald worden en dat vind ik een risico.
Dat is overigens een Moto G4, wat een fijne telefoon is!
Ik heb destijds bewust gekozen om een oudje te upgraden (met veel moeite, onofficieel), naar een nieuwere versie van android, zodat ik geen telefoon van PostNL hoefde. Dus dat doe ik liever niet alsnog weet niet of je dan nog steeds akkoord moet gaan met oa mee doen aan pilots en dat soort dingen, maar die overeenkomst stond me toen niet aan. Dan zing ik het liever nog even uit met deze oude
Huh hoe kom je hier dan weer aan? Wie bedenkt dat?quote:Op maandag 18 september 2017 14:09 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Een foto moeten toevoegen als je de status van een pakje handmatig invoert.. Gaat vast goed werken in de praktijk. Die app komt af ten toe pas na 5 minuten met de melding dat het scannen mislukt is. Met de scanner zie je de melding op je telefoon al helemaal niet natuurlijk. Moet je dan weer gaan aanbellen om alsnog een foto van het pakketje te maken?
Was een nieuwsbericht op mijn werk. Er ging nog teveel mis met het scannen. Daarom zijn er nu nieuwe richtlijnen opgesteld. Je kan nu een pakje scannen of aangeven "niet in mijn tas". Alle andere statussen kan je niet kiezen zonder dat je een foto maakt.quote:Op maandag 18 september 2017 19:02 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Huh hoe kom je hier dan weer aan? Wie bedenkt dat?
mja, je gaat toch niet wachten tot er de status scannen gelukt staat? En als het niet gelukt is ga je toch niet aanbellen of je het opnieuw mag proberen of het met een foto mag?quote:Op maandag 18 september 2017 19:17 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Was een nieuwsbericht op mijn werk. Er ging nog teveel mis met het scannen. Daarom zijn er nu nieuwe richtlijnen opgesteld. Je kan nu een pakje scannen of aangeven "niet in mijn tas". Alle andere statussen kan je niet kiezen zonder dat je een foto maakt.
Er zou ook door sommige tl's gezegd zijn dat je pakjes die je niet kon scannen op "niet in mijn tas" moest zetten. Dan ging het namelijk niet ten koste van hun percentage succesvolle scans.quote:Op maandag 18 september 2017 19:17 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Was een nieuwsbericht op mijn werk. Er ging nog teveel mis met het scannen. Daarom zijn er nu nieuwe richtlijnen opgesteld. Je kan nu een pakje scannen of aangeven "niet in mijn tas". Alle andere statussen kan je niet kiezen zonder dat je een foto maakt.
nah, dat scannen kan dan nog steeds en daarna gelijk de status aanpassen.quote:Op maandag 18 september 2017 20:18 schreef V__L_N het volgende:
Ook handig, als ik een pakketje bij de buren breng verander ik pas nadat dit gedaan is de status. Vind het niet erg netjes om mensen zo lang te laten wachten.
Dat is toch compleet van de zotte. Ik ben lid van de BVPP. Als mijn TC dat zegt, gooi ik gelijk de vakbond ervoor. Ik had juist een prepaid omdat ik dan van alles af was. Als er geen reserve is is dat niet mijn probleem hoor. Dan zoekt TC zelf maar een oplossing.quote:Op maandag 18 september 2017 14:12 schreef Globetrottertje het volgende:
Als onze prepaid kapot is krijgen we geen nieuwe. Dan moeten we onze eigen mobiel gaan gebruiken. Onze tc heeft er niet voldoende op voorraad.
Mijn prepaid kreeg in juni zomaar een zwart scherm. Er was niets meer aan te doen. Ze hadden ook geen reserve.
Nu gebruik ik mijn eigen mobiel maar. Heb een abbonnement bij Telfort. Gebruik dus eigen mobiel met eigen abbonnement. Alleen.. ik blijf nog steeds 5 euro vergoeding krijgen ipv 8 voor gebruik eigen abbo.
Of gewoon rechtstreeks invoeren dat ie naar de buren gaat of retail.quote:Op dinsdag 19 september 2017 08:15 schreef SnawyHoulet het volgende:
V_L_N, je moet toch altijd je pakjes scannen? Hoezo dan dubbel werk? Als je ze scant en het past niet in de brievenbus, dan handmatig aanpassen. Of mis ik nu iets.
O op die manier. Ik heb altijd begrepen dat je altijd alles moet scannen, ook als hij naar de buren of retail gaat. Want anders kan je ook dat wel aangeven zonder dat je het pakje echt in handen hebt gehad. Met dat scandevice gaat dat best makkelijk. Je scant gewoon twee keer. En dan springt de telefoon zelf al naar dat menu. Dan kun je gewoon buren of retailer aantikken.quote:Op dinsdag 19 september 2017 12:43 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Of gewoon rechtstreeks invoeren dat ie naar de buren gaat of retail.
Wat ik doe als ik zie dat het niet past: Aanbellen, hoor ik dan gestommel dan bliep ik hem. Gebeurd er niks dan loop ik naar de buren. Nemen die hem aan dat pak ik telefoon en tik ik afgeleverd bij de buren aan (of retail als de buren er niet zijn)
Meestal niet nee, verwacht dat ze zullen herhalen: "vervelend dat u de bezorger gemist heeft, maar het aangegeven tijdvak is slechts een indicatie. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, belt u dan gerust nog eens dat dure nummer."quote:Op dinsdag 19 september 2017 16:04 schreef Maastoren het volgende:
Mag men hier iets van verwachten of komt hier meestal niet zo heel veel nieuwe informatie naar boven?
Werken ze bij jullie ook al met de codeerregel? Dan kan het inderdaad zijn dat ze secties hebben samengevoegd. Helaas hebben ze niet altijd goed gekeken naar wat voor soort wijk het is. Bij een wijk met allemaal sociale woningbouw kun je over het algemeen de vakken best goed indikken, maar ze hebben het ook gedaan bij bedrijventerreinen. Terwijl sommige bedrijven zoveel post krijgen dat je eigenlijk per adres al een apart vak nodig hebt.quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:23 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Iemand het al opgevallen dat bij sommige wijken het aantal afgiftepunten per sectie enorm is toegenomen? Hier zijn er bij meerdere straten secties samengevoegd. Er is alleen niet gekeken naar hoeveel post er in die straten valt. Een drukke straat met 32 afgiftepunten lijkt me idioot veel tijd innemen in de voorbereiding, omdat je maar blijft bladeren. En vervolgens moet je die bundel toch weer splitsen voordat je hem in de tas stopt.
Het komt wel voor met flats, maar die krijgen meestal niet zoveel, waardoor het alsnog niet een dikke bundel is.quote:Op dinsdag 19 september 2017 17:23 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Iemand het al opgevallen dat bij sommige wijken het aantal afgiftepunten per sectie enorm is toegenomen? Hier zijn er bij meerdere straten secties samengevoegd. Er is alleen niet gekeken naar hoeveel post er in die straten valt. Een drukke straat met 32 afgiftepunten lijkt me idioot veel tijd innemen in de voorbereiding, omdat je maar blijft bladeren. En vervolgens moet je die bundel toch weer splitsen voordat je hem in de tas stopt.
De wijken die ik loop worden inderdaad voorbereid met de codeerregel. Dat levert tevens ook een hoop fouten op. Post uit plaatsen door het hele land vind je nu terug in je postquote:Op dinsdag 19 september 2017 17:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Werken ze bij jullie ook al met de codeerregel? Dan kan het inderdaad zijn dat ze secties hebben samengevoegd. Helaas hebben ze niet altijd goed gekeken naar wat voor soort wijk het is. Bij een wijk met allemaal sociale woningbouw kun je over het algemeen de vakken best goed indikken, maar ze hebben het ook gedaan bij bedrijventerreinen. Terwijl sommige bedrijven zoveel post krijgen dat je eigenlijk per adres al een apart vak nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |