abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173818726
Hmmm ga toch vandeweek maar eens proberen om de scanner helemaal opnieuw te connecten dan aangezien ik Android heb.. Te dichtbij was ie denk ik niet
pi_173821202
Tja. Van de week was de lens van de telefoon zo verzopen dat scannen niet meer ging lukken. Een eventuele foto is in dit geval ook onscherp natuurlijk.
pi_173845567
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 10:57 schreef VixenFromHell het volgende:
Mijn goede telefoon kan voornamelijk in de zak blijven met die scanner, dus dat is geen probleem :Y Dan vind ik het niet zo'n probleem meer om mijn goede telefoon te gebruiken (die heb ik toch altijd wel bij me), maar nu moet de telefoon nog iedere keer uit de zak gehaald worden en dat vind ik een risico.
Dat is overigens een Moto G4, wat een fijne telefoon is!

Ik heb destijds bewust gekozen om een oudje te upgraden (met veel moeite, onofficieel), naar een nieuwere versie van android, zodat ik geen telefoon van PostNL hoefde. Dus dat doe ik liever niet alsnog ;) weet niet of je dan nog steeds akkoord moet gaan met oa mee doen aan pilots en dat soort dingen, maar die overeenkomst stond me toen niet aan. Dan zing ik het liever nog even uit met deze oude :P
Vixen, dat je aan pilots mee moet doen, staat ook al in de CAO. Dat is niet het grootste struikelblok van die prepaid. Ik zou lekker zo'n prepaid doen. Dan ben je van alles af. Geen gezeur over wie betaalt als hij valt enz. En dan is het ook niet jouw probleem als de Androidversie ineens niet meer goed genoeg is. Van die dingen. Daarom heb ik een prepaid.
pi_173851818
Een foto moeten toevoegen als je de status van een pakje handmatig invoert.. Gaat vast goed werken in de praktijk. Die app komt af ten toe pas na 5 minuten met de melding dat het scannen mislukt is. Met de scanner zie je de melding op je telefoon al helemaal niet natuurlijk. Moet je dan weer gaan aanbellen om alsnog een foto van het pakketje te maken? 8)7
pi_173851878
Als onze prepaid kapot is krijgen we geen nieuwe. Dan moeten we onze eigen mobiel gaan gebruiken. Onze tc heeft er niet voldoende op voorraad.
Mijn prepaid kreeg in juni zomaar een zwart scherm. Er was niets meer aan te doen. Ze hadden ook geen reserve.
Nu gebruik ik mijn eigen mobiel maar. Heb een abbonnement bij Telfort. Gebruik dus eigen mobiel met eigen abbonnement. Alleen.. ik blijf nog steeds 5 euro vergoeding krijgen ipv 8 voor gebruik eigen abbo.
  maandag 18 september 2017 @ 19:02:40 #156
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_173856805
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 14:09 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Een foto moeten toevoegen als je de status van een pakje handmatig invoert.. Gaat vast goed werken in de praktijk. Die app komt af ten toe pas na 5 minuten met de melding dat het scannen mislukt is. Met de scanner zie je de melding op je telefoon al helemaal niet natuurlijk. Moet je dan weer gaan aanbellen om alsnog een foto van het pakketje te maken? 8)7
Huh hoe kom je hier dan weer aan? Wie bedenkt dat?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_173857121
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:02 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Huh hoe kom je hier dan weer aan? Wie bedenkt dat?
Was een nieuwsbericht op mijn werk. Er ging nog teveel mis met het scannen. Daarom zijn er nu nieuwe richtlijnen opgesteld. Je kan nu een pakje scannen of aangeven "niet in mijn tas". Alle andere statussen kan je niet kiezen zonder dat je een foto maakt.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 september 2017 @ 20:07:48 #158
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173858492
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:17 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Was een nieuwsbericht op mijn werk. Er ging nog teveel mis met het scannen. Daarom zijn er nu nieuwe richtlijnen opgesteld. Je kan nu een pakje scannen of aangeven "niet in mijn tas". Alle andere statussen kan je niet kiezen zonder dat je een foto maakt.
mja, je gaat toch niet wachten tot er de status scannen gelukt staat? En als het niet gelukt is ga je toch niet aanbellen of je het opnieuw mag proberen of het met een foto mag?

Oplossing: maak een leuke foto en stuur die mee :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_173858518
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:17 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Was een nieuwsbericht op mijn werk. Er ging nog teveel mis met het scannen. Daarom zijn er nu nieuwe richtlijnen opgesteld. Je kan nu een pakje scannen of aangeven "niet in mijn tas". Alle andere statussen kan je niet kiezen zonder dat je een foto maakt.
Er zou ook door sommige tl's gezegd zijn dat je pakjes die je niet kon scannen op "niet in mijn tas" moest zetten. Dan ging het namelijk niet ten koste van hun percentage succesvolle scans. :N
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  maandag 18 september 2017 @ 20:18:49 #160
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_173858767
Ook handig, als ik een pakketje bij de buren breng verander ik pas nadat dit gedaan is de status. Vind het niet erg netjes om mensen zo lang te laten wachten.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 september 2017 @ 20:22:17 #161
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173858865
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 20:18 schreef V__L_N het volgende:
Ook handig, als ik een pakketje bij de buren breng verander ik pas nadat dit gedaan is de status. Vind het niet erg netjes om mensen zo lang te laten wachten.
nah, dat scannen kan dan nog steeds en daarna gelijk de status aanpassen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_173858887
Ik moest van de TL hier dus wel wachten tot er in beeld staat dat het gelukt is, omdat ik 1x een pakje had dat aan het eind vd wijk toch geen status had. Die had ik dus handmatig alsnog op bezorgd gezet. Het stomme is, collega en ik hadden allebei een pakje waarvan het scannen wel goed leek te gaan, maar achteraf was het ineens toch mislukt. Enige verschil was dat ik de melding niet af had gewacht (zij kreeg dus wel eerst melding gelukt, en later had het pakje toch geen status), maar je kunt prima zien of ie de code goed heeft gepakt. Was ook al maanden niks mis gegaan. In ieder geval heb ik toen op mijn kop gehad dat ik toch echt moet wachten op die melding...

En een status aanpassen na een scan kan toch alsnog gewoon zonder foto's lijkt me? Lijkt mij dat het alleen gaat om niet gescande pakjes die je echt volledig handmatig een status wil geven.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 18 september 2017 @ 22:28:03 #163
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_173862358
Ja maar dan moet ik ze eerst scannen en dat doe ik vaak niet. Weet na 6 jaar dezelfde wijk wel waar het past en niet. Hou niet van dubbel werk.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_173865323
V_L_N, je moet toch altijd je pakjes scannen? Hoezo dan dubbel werk? Als je ze scant en het past niet in de brievenbus, dan handmatig aanpassen. Of mis ik nu iets.
pi_173865348
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 14:12 schreef Globetrottertje het volgende:
Als onze prepaid kapot is krijgen we geen nieuwe. Dan moeten we onze eigen mobiel gaan gebruiken. Onze tc heeft er niet voldoende op voorraad.
Mijn prepaid kreeg in juni zomaar een zwart scherm. Er was niets meer aan te doen. Ze hadden ook geen reserve.
Nu gebruik ik mijn eigen mobiel maar. Heb een abbonnement bij Telfort. Gebruik dus eigen mobiel met eigen abbonnement. Alleen.. ik blijf nog steeds 5 euro vergoeding krijgen ipv 8 voor gebruik eigen abbo.
Dat is toch compleet van de zotte. Ik ben lid van de BVPP. Als mijn TC dat zegt, gooi ik gelijk de vakbond ervoor. Ik had juist een prepaid omdat ik dan van alles af was. Als er geen reserve is is dat niet mijn probleem hoor. Dan zoekt TC zelf maar een oplossing.
pi_173865418
De TCs hebben toch ook een ding gehad over wat wel en wat niet. Daar zag ik in staan dat zij snel voor een reserve telefoon moeten zorgen. Smeer je TC die maar onder de neus... Wat nou als je privé niet eens een telefoon hebt? Of eentje waar die app niet op draait?
pi_173867058
Daar hebben ze bij ons geen boodschap aan.
  dinsdag 19 september 2017 @ 12:43:06 #168
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_173869276
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 08:15 schreef SnawyHoulet het volgende:
V_L_N, je moet toch altijd je pakjes scannen? Hoezo dan dubbel werk? Als je ze scant en het past niet in de brievenbus, dan handmatig aanpassen. Of mis ik nu iets.
Of gewoon rechtstreeks invoeren dat ie naar de buren gaat of retail.
Wat ik doe als ik zie dat het niet past: Aanbellen, hoor ik dan gestommel dan bliep ik hem. Gebeurd er niks dan loop ik naar de buren. Nemen die hem aan dat pak ik telefoon en tik ik afgeleverd bij de buren aan (of retail als de buren er niet zijn)
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_173872555
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 12:43 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Of gewoon rechtstreeks invoeren dat ie naar de buren gaat of retail.
Wat ik doe als ik zie dat het niet past: Aanbellen, hoor ik dan gestommel dan bliep ik hem. Gebeurd er niks dan loop ik naar de buren. Nemen die hem aan dat pak ik telefoon en tik ik afgeleverd bij de buren aan (of retail als de buren er niet zijn)
O op die manier. Ik heb altijd begrepen dat je altijd alles moet scannen, ook als hij naar de buren of retail gaat. Want anders kan je ook dat wel aangeven zonder dat je het pakje echt in handen hebt gehad. Met dat scandevice gaat dat best makkelijk. Je scant gewoon twee keer. En dan springt de telefoon zelf al naar dat menu. Dan kun je gewoon buren of retailer aantikken.
pi_173872568
Geachte medewerkers van PostNL.
Ik zou graag gebruik willen maken van jullie expertise.
Het gaat om het volgende:
Een pakketje zou tussen 13.00 en 15.00 bezorgd moeten worden volgens track&trace.
Bezorger is echter al om 10.00 geweest. Navraag leert dat bezorgers hiervan kunnen/mogen afwijken. Hoe werkt dit in de praktijk? Track & trace is slechts een indicatie.
Na contact met de klantenservice kan er aan de hand van een casenummer over enkele dagen worden teruggebeld en dan kan de medewerker van PostNL (als het goed is) iets meer duidelijkheid verschaffen. Mag men hier iets van verwachten of komt hier meestal niet zo heel veel nieuwe informatie naar boven?
Alvast vriendelijk bedankt.
pi_173873360
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 16:04 schreef Maastoren het volgende:
Mag men hier iets van verwachten of komt hier meestal niet zo heel veel nieuwe informatie naar boven?
Meestal niet nee, verwacht dat ze zullen herhalen: "vervelend dat u de bezorger gemist heeft, maar het aangegeven tijdvak is slechts een indicatie. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, belt u dan gerust nog eens dat dure nummer."
pi_173873929
Iemand het al opgevallen dat bij sommige wijken het aantal afgiftepunten per sectie enorm is toegenomen? Hier zijn er bij meerdere straten secties samengevoegd. Er is alleen niet gekeken naar hoeveel post er in die straten valt. Een drukke straat met 32 afgiftepunten lijkt me idioot veel tijd innemen in de voorbereiding, omdat je maar blijft bladeren. En vervolgens moet je die bundel toch weer splitsen voordat je hem in de tas stopt.
pi_173874024
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 17:23 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Iemand het al opgevallen dat bij sommige wijken het aantal afgiftepunten per sectie enorm is toegenomen? Hier zijn er bij meerdere straten secties samengevoegd. Er is alleen niet gekeken naar hoeveel post er in die straten valt. Een drukke straat met 32 afgiftepunten lijkt me idioot veel tijd innemen in de voorbereiding, omdat je maar blijft bladeren. En vervolgens moet je die bundel toch weer splitsen voordat je hem in de tas stopt.
Werken ze bij jullie ook al met de codeerregel? Dan kan het inderdaad zijn dat ze secties hebben samengevoegd. Helaas hebben ze niet altijd goed gekeken naar wat voor soort wijk het is. Bij een wijk met allemaal sociale woningbouw kun je over het algemeen de vakken best goed indikken, maar ze hebben het ook gedaan bij bedrijventerreinen. Terwijl sommige bedrijven zoveel post krijgen dat je eigenlijk per adres al een apart vak nodig hebt.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 19 september 2017 @ 17:42:57 #174
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_173874219
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 17:23 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Iemand het al opgevallen dat bij sommige wijken het aantal afgiftepunten per sectie enorm is toegenomen? Hier zijn er bij meerdere straten secties samengevoegd. Er is alleen niet gekeken naar hoeveel post er in die straten valt. Een drukke straat met 32 afgiftepunten lijkt me idioot veel tijd innemen in de voorbereiding, omdat je maar blijft bladeren. En vervolgens moet je die bundel toch weer splitsen voordat je hem in de tas stopt.
Het komt wel voor met flats, maar die krijgen meestal niet zoveel, waardoor het alsnog niet een dikke bundel is.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_173874267
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 17:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Werken ze bij jullie ook al met de codeerregel? Dan kan het inderdaad zijn dat ze secties hebben samengevoegd. Helaas hebben ze niet altijd goed gekeken naar wat voor soort wijk het is. Bij een wijk met allemaal sociale woningbouw kun je over het algemeen de vakken best goed indikken, maar ze hebben het ook gedaan bij bedrijventerreinen. Terwijl sommige bedrijven zoveel post krijgen dat je eigenlijk per adres al een apart vak nodig hebt.
De wijken die ik loop worden inderdaad voorbereid met de codeerregel. Dat levert tevens ook een hoop fouten op. Post uit plaatsen door het hele land vind je nu terug in je post :N
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')