SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Sorry, je bent te laat voor de TTquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:24 schreef just me het volgende:
[..]
tot nu toe prima
ik zal maar eens onder de douche stappen, lui mens dat ik ben
Ach naja, dan ga ik dat ook maar eens doen. #trendvolgerquote:
inloopdouche, daar passen zo vier personen inquote:Op dinsdag 5 september 2017 09:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat moet wel een grote douchecabine zijn dan!
quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
inloopdouche, daar passen zo vier personen in
Bij een hotel-boek-website waar ik gewerkt heb, zagen we een foto die door een hotel op de site was gezet van drie mannen die gezamenlijk onder de douche stonden (waarbij de foto nét boven hun genitaliën was afgeknipt) en die mannen stonden gezellig met de armen om elkaar heen.quote:
En een hele rij wachtenden bij de deurquote:Op dinsdag 5 september 2017 09:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
inloopdouche, daar passen zo vier personen in
quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:03 schreef just me het volgende:
Mmmm tt doet vermoeden dat dit een uitnodiging is, en dat is niet zo
Viroquote:
wat aardig van die iemandquote:Op dinsdag 5 september 2017 14:08 schreef knokkels het volgende:
* knokkels heeft een leuk weekend in het vooruitzicht
Ben door iemand uitgenodigd voor Afrojack
Ik ben ook zomaar af en toe eens van de aardbodem verdwenen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:33 schreef Viro het volgende:
[..]
Goed, tijdje weg geweest maar ben weer terug
Goed bezigquote:Op dinsdag 5 september 2017 14:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben ook zomaar af en toe eens van de aardbodem verdwenen.
Komt er weer bijna een Amber Alert, schijnwerper met een paar knokkels in de lucht. Dat zie ik dan, dan ben ik er weer
quote:
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:48 schreef tailfox het volgende:
WIllen we een democratisch gup systeem?
Heb er code van.
Dat is gup al? Of is er wat veranderd afgelopen tijd?quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:48 schreef tailfox het volgende:
WIllen we een democratisch gup systeem?
Heb er code van.
dat iedereen kan stemmen voor een nummer.quote:Op dinsdag 5 september 2017 14:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |