Ik kom niet uit die omgevingquote:Op zaterdag 7 oktober 2017 20:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
wil je ook meehelpen dan sta ik niet alleen(regio eindhoven dan)

nee we zijn er nog niet.quote:Op zondag 8 oktober 2017 00:53 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Zijn we er al?
Ik heb mijn burgerplicht gedaan!

klonk mooiquote:Op zondag 8 oktober 2017 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
300000 is best een hoop.
Iemand een idee waarom ze bij dat aantal zijn gekomen?

Genoeg mensen die het belangrijk vinden. Drempel opwerpen etc.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
300000 is best een hoop.

Natte vinger.quote:Op zondag 8 oktober 2017 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
300000 is best een hoop.

Alles wat per post komt zit nog niet bij de telling op de site. Denk dat 335 wel gehaald gaat worden.quote:Op zondag 8 oktober 2017 14:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ga maar uit van 335.000 benodigde handtekeningen, vorige keer werd iets van 10% afgekeurd.

dan stuur je het via de post.quote:Op zondag 8 oktober 2017 17:19 schreef Roces18 het volgende:
Volgens mij gebruiken ze het sleepwetreferendum om al mijn gegevens plus handtekening te bemachtigen om vervolgens hiervan misbruik te maken. Nou dacht het niet he.

ja ja , zoeken ze uit waar ik mijn inkt koop en dan vragen ze alle camerabeelden op om vervolgens mij om 5 uur nachts met een at uit bed te lichten, nee bedanktquote:

`Je maakt een grapje toh?quote:Op zondag 8 oktober 2017 17:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja ja , zoeken ze uit waar ik mijn inkt koop en dan vragen ze alle camerabeelden op om vervolgens mij om 5 uur nachts met een at uit bed te lichten, nee bedankt

quote:Op zondag 8 oktober 2017 17:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja ja , zoeken ze uit waar ik mijn inkt koop en dan vragen ze alle camerabeelden op om vervolgens mij om 5 uur nachts met een at uit bed te lichten, nee bedankt

gewoon 1x uitgebreid in NOS journaalquote:Op zondag 8 oktober 2017 18:10 schreef Nattekat het volgende:
280.000
We hebben nog één keer Lubach nodig.

Die zullen het wel doodzwijgenquote:

Het is zo spannend. Dit topic wordt bijna mijn favoriete bezigheidquote:Op zondag 8 oktober 2017 18:10 schreef Nattekat het volgende:
280.000

jaquote:Op zondag 8 oktober 2017 18:10 schreef Nattekat het volgende:
280.000

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |