Alles wat per post komt zit nog niet bij de telling op de site. Denk dat 335 wel gehaald gaat worden.quote:Op zondag 8 oktober 2017 14:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ga maar uit van 335.000 benodigde handtekeningen, vorige keer werd iets van 10% afgekeurd.

dan stuur je het via de post.quote:Op zondag 8 oktober 2017 17:19 schreef Roces18 het volgende:
Volgens mij gebruiken ze het sleepwetreferendum om al mijn gegevens plus handtekening te bemachtigen om vervolgens hiervan misbruik te maken. Nou dacht het niet he.

ja ja , zoeken ze uit waar ik mijn inkt koop en dan vragen ze alle camerabeelden op om vervolgens mij om 5 uur nachts met een at uit bed te lichten, nee bedanktquote:

`Je maakt een grapje toh?quote:Op zondag 8 oktober 2017 17:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja ja , zoeken ze uit waar ik mijn inkt koop en dan vragen ze alle camerabeelden op om vervolgens mij om 5 uur nachts met een at uit bed te lichten, nee bedankt

quote:Op zondag 8 oktober 2017 17:24 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ja ja , zoeken ze uit waar ik mijn inkt koop en dan vragen ze alle camerabeelden op om vervolgens mij om 5 uur nachts met een at uit bed te lichten, nee bedankt

gewoon 1x uitgebreid in NOS journaalquote:Op zondag 8 oktober 2017 18:10 schreef Nattekat het volgende:
280.000
We hebben nog één keer Lubach nodig.

Die zullen het wel doodzwijgenquote:

Het is zo spannend. Dit topic wordt bijna mijn favoriete bezigheidquote:Op zondag 8 oktober 2017 18:10 schreef Nattekat het volgende:
280.000

jaquote:Op zondag 8 oktober 2017 18:10 schreef Nattekat het volgende:
280.000

ik zie niks.quote:Op zondag 8 oktober 2017 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moest die wet ook al weer komen? In Nederland gaat het nog beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |