Mooi om te lezen dit. (Is het in willekeurige volgorde?)quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat zijn dp, mrstylo en lange_lans al
Hallo Scrummie. Ik ga zo meteen werken. Wat ga jij vandaag doen?quote:
Waarschijnlijk gaat hij benoemingen in twijfel trekken en daarna keet schoppen in FB.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:40 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd hoe Scrummie aankijkt tegen alle perikelen omtrent de mods die er mee stoppen
Wie zouden volgens jou waardige vervangers zijn van Tagliano en Roland?quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat hij benoemingen in twijfel trekken en daarna keet schoppen in FB.
Bedankt (Ja)quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mooi om te lezen dit. (Is het in willekeurige volgorde?)
Opperkleurder en LBM zijn de juiste keuzes.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie zouden volgens jou waardige vervangers zijn van Tagliano en Roland?
quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Guitarist lijkt me ook wel een goede mod. Jammer dat we die nooit eerder in die rol gezien hebben.
Ondertussen ben ik soeverein leider van het hele spelletje. Maar de eerste pannenkoeken zijn meestal voor de kinderen. Onheil kan in een klein hoekje zitten.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Ik heb grote fouten gemaakt tijdens die biedrondes.
Dit is een wijze les voor volgend jaar.
quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Guitarist lijkt me ook wel een goede mod. Jammer dat we die nooit eerder in die rol gezien hebben.
Raymaniaquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb stiekem hoop dat Stijn gewoon weer terug komt
Ik ben alweer even aan het werk makker. Wat doe jij voor werk?quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hallo Scrummie. Ik ga zo meteen werken. Wat ga jij vandaag doen?
Echte bazen typen met shift. En bedankt, ook altijd leuk om jou te zien postenquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FIJN DAT JE ER BENT MAAT (Getypt met shift overigens)
Joden lopen altijd weg.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:40 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd hoe Scrummie aankijkt tegen alle perikelen omtrent de mods die er mee stoppen
Dat zou hij alleen doen als hij denkt dat Tagliano voetbal tot walhalla voor Stijn kan maken. Dus veel Pieter Zwart artikelen.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:48 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb stiekem hoop dat Stijn gewoon weer terug komt
wie is LBM?quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Opperkleurder en LBM zijn de juiste keuzes.
Overigens denk ik dat jij het ook heel goed zou kunnen, vermits je een aantal acts laat varen. GGMM was een goede mod en Tarado zou altijd goed zijn, maar die heeft al aangegeven het niet te willen. JR zou het ook kunnen.
Ik zit in de IT.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben alweer even aan het werk makker. Wat doe jij voor werk?
Mijn vriend LosBuenosMuchachos.quote:
Maakt sensequote:Op dinsdag 5 september 2017 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn vriend LosBuenosMuchachos.
Dat lijkt me wat hoog gegrepen Vincent.quote:Op dinsdag 5 september 2017 09:05 schreef vincenzo78 het volgende:
Goeiemorgen.
Wat moet je kunnen als mod?
letterlijk nietsquote:Op dinsdag 5 september 2017 09:05 schreef vincenzo78 het volgende:
Goeiemorgen.
Wat moet je kunnen als mod?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |