vind uquote:Wat vind u er nou van dat uw stem, en daarmee de nalatenschap van de Nederlandse taal, nu al bijna veertig jaar door de ruimte vliegt?
quote:Tarado
JR
Typisch
Lange_Lans
LBM
Rickertman
Oh? Wanneer zijn die gestopt?quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:05 schreef onlogisch het volgende:
Nou nu Roland en Tagliano geen mod meer zijn is het toch de vraag wie ze op gaat volgen in VBL. Stijn die natuurlijk al het modstokje aan de wilgen hing, Don die natuurlijk door zijn drukke bezetting zelden aanwezig is.
Wie zijn volgens jullie kanshebbers om wel eens iets te maken van dit subforum?
Mijn lijstje :
[..]
Pijnlijk dit.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:05 schreef onlogisch het volgende:
Nou nu Roland en Tagliano geen mod meer zijn is het toch de vraag wie ze op gaat volgen in VBL. Stijn die natuurlijk al het modstokje aan de wilgen hing, Don die natuurlijk door zijn drukke bezetting zelden aanwezig is.
Mijn lijstje :
[..]
Ondanks dat we vrienden zijn weten we allebei dat het geen succes wordt wanneer jij Mod zou worden.quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tagliano is sinds gisteren Forum Admin
Mesquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondanks dat we vrienden zijn weten we allebei dat het geen succes wordt wanneer jij Mod zou worden.
Eerlijk duurt het langst makker.
Dat was ook mijn eerste reactie.quote:
Caland een optie?quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:05 schreef onlogisch het volgende:
Mijn lijstje :
[..]
Je vergeet dat als Ajax verliest je zo een ban krijgtquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste reactie.
Maar toen ik er later nog eens over nadacht vind ik het eigenlijk wel goed. Tagliano heeft het altijd over een beter FOK! en probeert het niveau op te krikken en zet zich heel goed in voor VBL.
Met die insteek zijn wij straks meer van hem verlost aangezien hij geen VBL mod meer zal blijven (hopelijk) omdat hij zijn ideeën die hij had voor VBL straks over heel FOK! moet trekken en niet langer alleen op VBL. Daar lag voor hem natuurlijk de focus de afgelopen maanden. Logisch, als VBL mod.
Maar nu moet hij ook kijken hoe hij Travel, Fotografie, Flora & Fauna, MEN () naar een blijvend hoger niveau kan tillen. Dat betekent automatisch, wanneer hij zijn werk naar behoren uit wilt voeren, dat hij hier minder aanwezig zal zijn.
Al met al een win-win situatie zeg ik je
Ik dacht dat vriendschap in beginsel gaat over vertrouwen, loyaliteit en eerlijkheid. In zware tijden (lees ; bans van jou) sta ik altijd aan je zijde. Nu ben ik gewoon eerlijk tegen je maat. Jij zou geen goede mod zijn voor VBL.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:18 schreef JanCees het volgende:
wel ontzettend pijnlijk dat zogenaamde vriend onlogisch mij niet geschikt vindt voor mod.
die vriendschap is bij deze over.
misschien heeft hij wel wat hogers in gedachten voor jequote:Op dinsdag 5 september 2017 08:18 schreef JanCees het volgende:
wel ontzettend pijnlijk dat zogenaamde vriend onlogisch mij niet geschikt vindt voor mod.
die vriendschap is bij deze over.
Als Admin kun je ook mod zijn. Zie Markquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Roland gaf dat gisteren aan.
Tagliano is sinds gisteren Forum Admin
quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien heeft hij wel wat hogers in gedachten voor je
VBL / Omdat jullie het zo vriendelijk vragen.....Tong for VBL-mod.....!quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:05 schreef onlogisch het volgende:
Waar komt dit opeens vandaan zeg??? Met het verkeerde been uit bed gestapt ofzo? Eikelquote:Op dinsdag 5 september 2017 08:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat vriendschap in beginsel gaat over vertrouwen, loyaliteit en eerlijkheid. In zware tijden (lees ; bans van jou) sta ik altijd aan je zijde. Nu ben ik gewoon eerlijk tegen je maat. Jij zou geen goede mod zijn voor VBL.
Wanneer je zulke ambities hebt als Tagliano is het verstandiger om zich volledig op het FA gebeuren te richten. Natuurlijk moet ie aanblijven totdat er 1 of 2 nieuwe, geschikte mods zich aan dienen. Maar daarna zal hij zich toch meer en meer moeten richten op FOK! algemeen en niet meer gaan modden in VBL.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Admin kun je ook mod zijn. Zie Mark
Pijnlijk dat twee nobuddies zoals ene LBM en ene Rickertman (who the fuck is Rickertman?) boven ons worden verkozen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |