De brommer wil niet starten zo te zien.quote:Op zaterdag 9 september 2017 16:13 schreef wimderon het volgende:
Jos moet de brommer nog even aanslingeren.
ja alleen morgen nog overleven en hij kan weer een ronde op zijn naam schrijvenquote:Op zaterdag 9 september 2017 16:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Met 2 vingers.
Boom ook attent gereden.
Achteraf maar goed dat hij niet naar de Vuelta mocht.quote:Op zaterdag 9 september 2017 18:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja alleen morgen nog overleven en hij kan weer een ronde op zijn naam schrijven
inderdaad en hij gaat nu met een goed gevoel naar het WK toequote:Op zaterdag 9 september 2017 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Achteraf maar goed dat hij niet naar de Vuelta mocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Ze hebben de wedstrijd (althans vanaf het moment dat er serieuze renners gingen aanvallen) ook niet gecontroleerd, maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:52 schreef forzaudinese het volgende:
Super lastig om met zulke kleine ploegen een wedstrijd te controleren dus knap van Lotto Jumbo als ze deze ronde winnen, ik denk dat het ondanks het NK ondertussen ook wel weer goed zit in de ploeg tussen Boom en Groenewegen. Ook mooi om te zien dat Roglic zich niet te groot voelt om elke dag op kop te rijden, hij zal dit tuurlijk ook als en goede training zien voor het WK tijdrijden.
Goed gezien van TLJ, gaan ze nog een hoop plezier aan beleven voorspel ik.quote:Op zaterdag 9 september 2017 20:07 schreef forzaudinese het volgende:
Pascal Eenkhoorn is trouwens de leider in de Olympia's tour, op de eerste dag won hij de proloog. Kan volgend jaar dus ook lekker gaan knallen op de bianchi!
Arme jongenquote:Op zondag 10 september 2017 10:25 schreef franklop het volgende:
Gesink moet maand langer zijn korset blijven dragen..
dit jaar was ook wel erg kut. Zelf heb ik hem alleen in goede vorm gezien in die ene etappe in de Tourquote:Op zondag 10 september 2017 10:25 schreef franklop het volgende:
Gesink moet maand langer zijn korset blijven dragen..
Ja was al zo'n beetje het hele jaar bekend volgens mij dat dit zijn laatste jaar zou worden. Daarom moest Greg ook wat extra knechten in het voorjaar.quote:Op zondag 10 september 2017 11:51 schreef franklop het volgende:
Quinziato stopt ook. Geen idee of dat al bekend was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |