quote:Op maandag 4 september 2017 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar nu heb ik dit soort berichten nog staan gestuurd aan Tjacka (Door mijn bericht onder zijn naam)
Lees het topic eens terug man niemand neemt jou serieus als modje.
Als je vindt dat ik de grens over ga qua gedrag note je me of doe je toch lekker een banaanvraag meer kan je niet doen want inhoudelijk of in een discussie win je het toch niet van me daar trol je niet hard genoeg voor.
Jij komt steeds stoer in het topic met kutopmerkingen over WW of armoede, en achteraf beetje huilen en je beroepen op je mod-rechten als er een weerwoord volgt rot op man gek.
Het feit dat mensen je tolereren binnen je rol is omdat je soms leuk uit de hoek komt en een hoge aaibaarheidsfactor hebt. Niet omdat je respect afdwingt want je zegt zelf ook dat je constant trollt in het topic.
Daarom ben je ook mod geworden. Die aaibaarheid.
Kusje Tjack
quote:
hij heeft Roland al ontslagenquote:Op maandag 4 september 2017 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huppa, heeft Tagliano gelijk zijn eerste klus.
Ik wil het niet stoer laten overkomen want het is alsnog treurig en ga het derhalve geeneens uitleggen.quote:Op maandag 4 september 2017 22:28 schreef GGMM het volgende:
Overigens snap ik nog steeds geen zak van dat hele verhaal, maar dat zal aan mij liggen.
Uh... juist.quote:Op maandag 4 september 2017 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil het niet stoer laten overkomen want het is alsnog treurig en ga het derhalve geeneens uitleggen.
Ik ga slapen.
Nee, ik kan er ook niks van maken. Volgens mij is het humor van zo'n ontzettend hoog niveau dat wij gewone stervelingen er nooit iets van zullen begrijpenquote:Op maandag 4 september 2017 22:28 schreef GGMM het volgende:
Overigens snap ik nog steeds geen zak van dat hele verhaal, maar dat zal aan mij liggen.
Het is aardig van je het zo te brengen.quote:Op maandag 4 september 2017 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ik kan er ook niks van maken. Volgens mij is het humor van zo'n ontzettend hoog niveau dat wij gewone stervelingen er nooit iets van zullen begrijpen
Einstein was bij tijd en wijle ook een warrig man.quote:Op maandag 4 september 2017 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is aardig van je het zo te brengen.
Maar LR is bijzonder warrig vandaag.
Ik heb hier nog zo snel een weerwoord op, maar ik weiger er in mee te gaan.quote:Op maandag 4 september 2017 22:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Einstein was bij tijd en wijle ook een warrig man.
Moet jij weten.quote:Op maandag 4 september 2017 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hier nog zo snel een weerwoord op, maar ik weiger er in mee te gaan.
Niet geklikt.quote:
Amperquote:Op maandag 4 september 2017 22:44 schreef napoleonfour het volgende:
aan alles merk je dat drizzt vandaag heeft uitgeslapen.
moet je die kooi niet afdekken dan?quote:Op maandag 4 september 2017 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
AmperViel tegen 4u in slaap en werd om 9u weer wakker door het gekrijs van m'n vogel.
Waarom neem je dan ook een vogel in huis.quote:Op maandag 4 september 2017 22:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
AmperViel tegen 4u in slaap en werd om 9u weer wakker door het gekrijs van m'n vogel.
waarschijnlijk het enige waar hij niet allergisch voor isquote:Op maandag 4 september 2017 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom neem je dan ook een vogel in huis.
Een wezel bijt de hele tijd in je voeten.quote:Op maandag 4 september 2017 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom neem je dan ook een vogel in huis.
die beesten eten wel pinda's enzquote:Op maandag 4 september 2017 23:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarschijnlijk het enige waar hij niet allergisch voor is
Jij bent écht dom.quote:Op maandag 4 september 2017 23:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
die beesten eten wel pinda's enz
Kan je ook allergisch zijn voor geen huisdier nemen dan?quote:Op maandag 4 september 2017 23:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarschijnlijk het enige waar hij niet allergisch voor is
Geen idee, ik heb nog nooit een wezel gehad.quote:Op maandag 4 september 2017 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een wezel bijt de hele tijd in je voeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |