ziet je vriendin er ook zo uit?quote:Op maandag 4 september 2017 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
Als je foto's doet van Iskra Lawrence of iemand anders met vergelijkbare lichaam dan kan je gegarandeerd goedkeuring krijgen van den worst
heb geen vriendinquote:Op maandag 4 september 2017 22:21 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
ziet je vriendin er ook zo uit?
als je op dit soort vrouwen valt, moet je voor eentje gaan.quote:Op maandag 4 september 2017 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
Vind haar lichaam intrigrerend, die dikke kont maar strakke buik en dan een goed formaat tieten
was wel naar een bordeel geweest en een nederlandse meid met zo'n lichaam goed gepakt. was lekker joh hoe mijn lichaam tegen die dikke kont aan ketste.quote:Op maandag 4 september 2017 22:26 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
als je op dit soort vrouwen valt, moet je voor eentje gaan.
altijd beter zo'n eentje iedere morgen naast je te hebben liggen.quote:Op maandag 4 september 2017 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was wel naar een bordeel geweest en een nederlandse meid met zo'n lichaam goed gepakt. was lekker joh hoe mijn lichaam tegen die dikke kont aan ketste.
heb jij vriendin dan?quote:Op maandag 4 september 2017 22:34 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
altijd beter zo'n eentje iedere morgen naast je te hebben liggen.
als je van tevoren al opgeeft, zal het nooit gebeuren.
als je haar mooi vind ga je ook makkelijker van haar houden ipv alleen maar seks.quote:Op maandag 4 september 2017 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb jij vriendin dan?
nee ik weet niet zeker of dat beter is. dan is zij niks meer dan een lustobject voor mij als ik eentje neem alleen om haar lichaam en wil momenteel niet aan iemand binden
SPOILER: dit is waar ik op val.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat soort lichaam is ook best zeldzaam moet ik zeggen.quote:Op maandag 4 september 2017 22:39 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
als je haar mooi vind ga je ook makkelijker van haar houden ipv alleen maar seks.
ik heb alleen losse contacten op het moment.
Zou zo'n tattoo wel kinky vinden.quote:Op maandag 4 september 2017 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dat soort lichaam is ook best zeldzaam moet ik zeggen.
dat meisje die ik had bezocht had ook allemaal tatoeages, wat beetje een tokkie uitstraling gaf![]()
een molentje?quote:Op maandag 4 september 2017 22:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou zo'n tattoo wel kinky vinden.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |