Er zijn eigenlijk weinig type vrouwen waar ik niet op val, maar op een of andere manier eindig ik bijna altijd met donker-blonde types. 1x een rood-harige gehadquote:Op dinsdag 5 september 2017 01:25 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
op wat voor vrouwen val jij, eigenlijk?
ben je zelf ook donkerblond?quote:Op dinsdag 5 september 2017 01:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk weinig type vrouwen waar ik niet op val, maar op een of andere manier eindig ik bijna altijd met donker-blonde types. 1x een rood-harige gehad
Ja.quote:Op dinsdag 5 september 2017 01:28 schreef Martin_marvellous het volgende:
[..]
ben je zelf ook donkerblond?
als trol zijnde zal hij dat nog wel doen, ja.quote:Op dinsdag 5 september 2017 01:30 schreef devzero het volgende:
Ik had verwacht dat hij het topic wel zou volmaken
Eigenlijk zouden we een thema moeten bedenken voor 1 topic. En als je geen plaatjes in dat thema post, dan ook geen punten.quote:
thema voor 'n topic, bedoel je zeker.quote:Op dinsdag 5 september 2017 01:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we een thema moeten bedenken voor 1 topic. En als je geen plaatjes in dat thema post, dan ook geen punten.
Zal waarschijnlijk te moeilijk zijn voor de meesten hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |