Ok TYPISCH.quote:Op maandag 4 september 2017 15:47 schreef Typisch het volgende:
Vasion is wel echt een typisch voorbeeld van iemand die compleet voorbij gestreefd is door Tagliano.
Mooi om te zien hoe hij er totaal niet mee om kan gaan.
(lol)quote:Op maandag 4 september 2017 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok TYPISCH.
Hahaha, Typisch![]()
![]()
HAHAHAHAHA
Ik zie kansen Haagsquote:Op maandag 4 september 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
er komt binnenkort weer een modplekje vrij dus
Denk dat Tagliano dit wel blijft doen.quote:Op maandag 4 september 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met Tagliano als je baas..quote:Op maandag 4 september 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat denk ik ookquote:Op maandag 4 september 2017 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij moet maar eens opstaan als ware leider van VBL.
uh ja..quote:Op maandag 4 september 2017 15:55 schreef Doublepain het volgende:
Mijn campagne blijft doorgaan mensen
Zie mijn banner:
https://twitter.com/Double_Pain
Ik heb liever jou. Sorry JC.quote:Op maandag 4 september 2017 15:55 schreef onlogisch het volgende:
Ja we kunnen ook weer voor JC gaan promoten.
twitter:Double_Pain twitterde op maandag 04-09-2017 om 15:57:02#JC4ADMIN blijft nog steeds doorgaan, we geven niet op! reageer retweet
twitter:Double_Pain twitterde op maandag 04-09-2017 om 15:57:34#JC4ADMIN still keeps going on, we do not give up! reageer retweet
Oh, dit is wel een enorme trigger om mijn gedrag volledig om te gooienquote:Op maandag 4 september 2017 15:58 schreef GGMM het volgende:
Als Onlogisch mod wordt post ik nooit meer in VBL (sorry makker)
Dan neem ik een Feyenoord UI zolang hij mod blijftquote:Op maandag 4 september 2017 15:58 schreef GGMM het volgende:
Als Onlogisch mod wordt post ik nooit meer in VBL (sorry makker)
Goed gedrag is echt niet nodig om mod te worden.quote:Op maandag 4 september 2017 15:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, dit is wel een enorme trigger om mijn gedrag volledig om te gooien
Niet doen.quote:Op maandag 4 september 2017 15:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, dit is wel een enorme trigger om mijn gedrag volledig om te gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |