Pot begon om 22:30 / 22:45 ofzo, na die pot van Williams vertrokken de meeste mensen helaas.quote:Op woensdag 6 september 2017 07:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Stadion nog maar een kwart gevuld. Er staat een Amerikaan in de QF hè jongens.
quote:Op woensdag 6 september 2017 08:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Pot begon om 22:30 / 22:45 ofzo, na die pot van Williams vertrokken de meeste mensen helaas.
Kvitova - Williams was erg vermakelijk, vrij hoog niveau voor een vrouwenpot.
Querry - Anderson was vooral hard kleunen op de service, maar de tiebreak tweede set had een paar toffe momenten. Had liever morgen gegaan om Fed live te kunnen zien, maar moet helaas alweer weg. Wel mijn tweede GS van 2017 live meegemaakt:
[ afbeelding ]
Dak was grootste deel van de avond dicht, dat ging heel soepel in een paar mins. Op zich voelde het niet direct als een indoorbaan daardoor, sfeer bleef ook wel.. Dak open vind ik echter mooier...
Ook wel leuk voor de mensen met tickets voor de 1ste halve finale, die krijgen Anderson-Carreno Busta..quote:Op woensdag 6 september 2017 08:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel pech met de mannen sessie in nota bene de kwartfinales, maar kvitova - Venus lijkt me wel een een top damespot inderdaad.
Weet nog dat ik afgelopen RG Anderson - Kyrgios zag, tweede ronde, bijbaantjequote:Op woensdag 6 september 2017 08:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook wel leuk voor de mensen met tickets voor de 1ste halve finale, die krijgen Anderson-Carreno Busta..
Hoezo, wil je Fed zien dan?quote:Op woensdag 6 september 2017 09:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Fedje Delpo 's nachts.
Hopelijk weer een latertje zodat ik 's ochtends nog wat kan zien.
Hangt sterk af van de fitheid bij beide spelers. Als Fed zoveel last heeft dat hij niet vrijuit kan spelen zoals in Montréal dan gaat hij er af tegen Delpo denk ik hoor. Als hij vrij is van blessures zal hij winnen.quote:Op woensdag 6 september 2017 09:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zien verliezen tegen Delpo ja
Maar zal wel 3-0 fed worden
Ja, Fed verliest geen set meer denk ik.quote:Op woensdag 6 september 2017 09:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zien verliezen tegen Delpo ja
Maar zal wel 3-0 fed worden
als het bij beide niet lukt krijg je finale Rublev/Delpo - Anderson/Busta Rhymezquote:Op woensdag 6 september 2017 10:59 schreef Marcoss het volgende:
Er is nog nooit een wedstrijd tussen Federer en Nadal geweest op de US Open en regelmatig gebeurde het dat ze elkaar tegen zouden komen, maar ging het bij Federer of Nadal mis in de wedstrijd ervoor.. Ben benieuwd of het nu ook mis gaat bij 1 van de 2 dan
2 rondjes geleden was er nog niks goed aan Fed :pquote:Op woensdag 6 september 2017 10:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, Fed verliest geen set meer denk ik.
Is gewoon weer ijzersterk, helaas.
Hij zegt zelf dat ie geen last meer heeft van zijn rug. Op de AO begon hij ook met 2 dramapotten, waarna hij de sterren van de hemel ging spelen. ik voorzie hetzelfde scenario, en dat is sinds hij ineens wel in straight sets van Lopez won. Maar ik hoop met je mee dat ie nog last heeft ja.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
2 rondjes geleden was er nog niks goed aan Fed :p
Je gaat even voorbij aan het fysieke aspect. Federer is al sinds Montréal niet 100% fit. Kan zijn dat hij erdoorheen gekomen is, maar tegen Kohlschreiber moest hij ook al behandeld worden. 4 sets tegen Delpo en daarna tegen Nadal kan hij denk ik niet aan.
Beetje Wimbledon-2016 idee ja. En de last kan even weg zijn, maar zeker ook terugkomen na een wat zwaardere partij inderdaad.quote:Op woensdag 6 september 2017 11:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
2 rondjes geleden was er nog niks goed aan Fed :p
Je gaat even voorbij aan het fysieke aspect. Federer is al sinds Montréal niet 100% fit. Kan zijn dat hij erdoorheen gekomen is, maar tegen Kohlschreiber moest hij ook al behandeld worden. 4 sets tegen Delpo en daarna tegen Nadal kan hij denk ik niet aan.
Bedoel meer zo half geblesseerd door het toernooi worstelen.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:20 schreef Marcoss het volgende:
Wimbledon vorig jaar waren geen rugproblemen toch? Toen was het z'n knie nog..
(al kunnen rugproblemen bij hem ook zomaar weer terugkomen inderdaad)
quote:
Had Murray sowieso al niet gehaald denk ikquote:Op woensdag 6 september 2017 14:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De WTF wordt een 500-toernooi zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |