Harriequote:
Neequote:Op zondag 3 september 2017 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
Kan iemand een Freek de Jonge/ Pingu/noot noot UI maken??
zo prima is dat nietquote:Op zondag 3 september 2017 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
we zijn er niet bij en dat is priiiiimaaaa
Met dit elftal heb je er niets te zoeken. Jammer, zeker weten. Nu maar eens gaan bouwen aan de toekomst, zonder Robben, Sneijder en van Persie.quote:
Je hoort toch zeker wel aanwezig te zijn op dat toernooi.quote:Op zondag 3 september 2017 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met dit elftal heb je er niets te zoeken. Jammer, zeker weten. Nu maar eens gaan bouwen aan de toekomst, zonder Robben, Sneijder en van Persie.
Welke spelers zie jij dat drietal opvolgen dan?quote:Op zondag 3 september 2017 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met dit elftal heb je er niets te zoeken. Jammer, zeker weten. Nu maar eens gaan bouwen aan de toekomst, zonder Robben, Sneijder en van Persie.
Ik heb nog geen flauw idee. Maar die oudjes mogen er van mij allemaal uit.quote:Op zondag 3 september 2017 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke spelers zie jij dat drietal opvolgen dan?
Die zijn niet op te volgen.quote:Op zondag 3 september 2017 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke spelers zie jij dat drietal opvolgen dan?
Robben en Sneijder zeker nog niet.quote:Op zondag 3 september 2017 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flauw idee. Maar die oudjes mogen er van mij allemaal uit.
Jawel joh, weg ermee. Mooi geweestquote:Op zondag 3 september 2017 20:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Robben en Sneijder zeker nog niet.
Sneijder is nu al afgeschrevenquote:Op zondag 3 september 2017 20:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Robben en Sneijder zeker nog niet.
Moet ook wel vanaf de volgende kwalificatie eigenlijk, maar helaas weinig spelers die ze echt kunnen opvolgen.quote:Op zondag 3 september 2017 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flauw idee. Maar die oudjes mogen er van mij allemaal uit.
Ja.quote:Op zondag 3 september 2017 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
Kan iemand een Freek de Jonge/ Pingu/noot noot UI maken??
Nee het gaat echt nog slechter worden de komende jaren. Al zijn er wel meer plaatsen op de eindtoernooien dus die zullen wel weer gehaald worden.quote:
Het komt vanzelf weer goedquote:Op zondag 3 september 2017 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee het gaat echt nog slechter worden de komende jaren. Al zijn er wel meer plaatsen op de eindtoernooien dus die zullen wel weer gehaald worden.
Niet vanzelf, er moeten wel wat veranderingen komen.quote:Op zondag 3 september 2017 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het komt vanzelf weer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |