Hoezo? net 28 25 laps op SS gedaan, dus kan nu uitrijden op de nieuwe set SS.quote:
Ja, zat vast achter SAI. Dus pit.quote:
25!quote:Op zondag 3 september 2017 14:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hoezo? net 28 laps op SS gedaan, dus kan nu uitrijden.
of realismequote:Op zondag 3 september 2017 14:41 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ze zijn wat meer objectief.
Nederlanders kunnen erg slecht tegen andere internationaal succesvolle Nederlanders. Er is niet voor niks een gezegde die daar betrekking op heeft. Zure mensen zijn dat.
Ik heb eerder de indruk dat de trollen hier lijden aan "Verstappenhysterie". Zolang het goed gaat met Verstappen zijn ze namelijk muisstil.quote:Op zondag 3 september 2017 14:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je kunt de Verstappenhysterie natuurlijk niet aan fokkers gaan verwijten die daar minder last van hebben. Ja er zijn trollen maar diegenen die zichzelf serieus nemen in hun Verstappenhysterie zijn niet veel beter.
Ik zou het echt heel knap vinden als hij nog in de punten rijdt.quote:Op zondag 3 september 2017 14:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Met een beetje geluk in de top 10 geraken, maar veel meer wordt het niet inderdaad.
Hoeveel Nederlanders zitten er bij de wedstrijdleiding precies?quote:Op zondag 3 september 2017 14:41 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ze zijn wat meer objectief.
Nederlanders kunnen erg slecht tegen andere internationaal succesvolle Nederlanders. Er is niet voor niks een gezegde die daar betrekking op heeft. Zure mensen zijn dat.
Dit vooral.quote:Op zondag 3 september 2017 14:46 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb eerder de indruk dat de trollen hier lijden aan "Verstappenhysterie". Zolang het goed gaat met Verstappen zijn ze namelijk muisstil.
Het is een mirakel.quote:Op zondag 3 september 2017 14:46 schreef Greys het volgende:
Maar jongens wat blijft de auto lang heel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |