Ik wil een beeld van boven zien. Kijken hoever max ervoor zat.quote:Op zondag 3 september 2017 14:10 schreef Mansjester het volgende:
Iedereen zal wel weer beweren dat het absoluut niet Max zn schuld is
Die vent is inmiddels toch al zo vaak bij in ieder geval twijfelgevallen betrokken geweest...
Ook dit is gewoon zijn schuld![]()
![]()
![]()
![]()
Een herhaling van boven zou ideaal zijn.quote:Op zondag 3 september 2017 14:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Even een echt goede herhaling afwachten
We zullen het zo horen van de wedstrijdleidingquote:Op zondag 3 september 2017 14:10 schreef Mansjester het volgende:
Iedereen zal wel weer beweren dat het absoluut niet Max zn schuld is
Die vent is inmiddels toch al zo vaak bij in ieder geval twijfelgevallen betrokken geweest...
Ook dit is gewoon zijn schuld![]()
![]()
![]()
![]()
Om onduidelijke redenen 2 safetycars blijkbaar.quote:Op zondag 3 september 2017 14:11 schreef DaMook het volgende:
Hebben ze trouwens een lambo als safetycar daar ?
Race incident lijkt mij ook het meest logischquote:Op zondag 3 september 2017 14:11 schreef marcodej het volgende:
Ik vond het niemands schuld, kan dat ook?
Ik vond dat ook.quote:Op zondag 3 september 2017 14:11 schreef marcodej het volgende:
Wat deed die lambo daar dan bij de start ?quote:Op zondag 3 september 2017 14:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, de SC-car is gewoon een Merc
Wat een tranen. Elke idioot kan zien dat die Verstappen veel te wild racet.quote:Op zondag 3 september 2017 14:10 schreef trein2000 het volgende: Kunnen alle trollen zich begeven naar de FP? Dan kunnenwe het hier over de race hebben.
Schuld van Noord-Korea.quote:Op zondag 3 september 2017 14:11 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |