ik hodl alles totdat ik zoiets heb dat het wel goed is.quote:Op maandag 4 september 2017 11:24 schreef Syd het volgende:
Ok Holden dus, ja ik ben er echt net een goed weekje mee bezig en meteen dit al meemakenHet was een weekend vol rode cijfers. Maar goed ik houdt tot nu toe enkel nog dit forum in de gaten en beetje google nieuws erbij. Voor de rest ben ik nog een noob op dit gebied. Maar het is fun, en die app Blockfolio is wel handig.
Dat is het probleem van de halve wereld, panicsellen, dat is ook precies de reden waarom de markt instabieler is dan een schip wat een orkaan tegemoet vaart.quote:Op maandag 4 september 2017 11:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
ik hodl alles totdat ik zoiets heb dat het wel goed is.
Maar alles gaat toch wel weer omhoog. Komt vast wel weer goed. In juli al meegemaakt dat ETH naar 160 ging en die stond tot voor het weekend 2 keer zo hoog. Prima toch? Komt vanzelf wel weer als de storm is gaan liggen. Het is een extreme markt, niet in paniek raken van wat schommelingen.
Jep, ongelovelijk volatiele markt. Maar omdat ik nog steeds verwacht dat crypto's een grotere rol zullen gaan spelen in de toekomst zal de stijgende lijn voorlopig nog wel even doorgaan.quote:Op maandag 4 september 2017 12:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is het probleem van de halve wereld, panicsellen, dat is ook precies de reden waarom de markt instabieler is dan een schip wat een orkaan tegemoet vaart.
alweer?quote:Op maandag 4 september 2017 11:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een anale vernedering voor die sloerie!
quote:Op maandag 4 september 2017 10:38 schreef genakt het volgende:
[..]
Zou me maar wat beter inlezen als ik jou was voordat je verder gaat met crypto
Oh ja joh? PAY en OMG zijn Chinese crypto's?quote:Op maandag 4 september 2017 10:05 schreef genakt het volgende:
Zou maar zo snel mogelijk er helemaal uit gaan. ,
Neo, pay, omg zijn op korte termijn in grote pproblemen.
Zeg ik niet, maar als ze nog bestaansrecht willen hebben. Ik denk dat ze wel een exchange voor iedereen willen zijn en niet alleen voor China.quote:Op maandag 4 september 2017 11:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want de grootste doelgroep zit hier?
Denk het niet.
Voor zover ik weet kan je alleen withdrawlen met een rond getal, maar zulke hoge fee's voor traden? Nog niet gezien.quote:Op maandag 4 september 2017 12:22 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Zijn de fees om NEO te verhandelen op Bittrex nou echt 1 NEO per trade?!
Het lijkt mij ook nogal veel, maar hierbij een screenie: https://imgur.com/a/mMPlYquote:Op maandag 4 september 2017 12:28 schreef Cyanide- het volgende:
Kik (die van de messaging app) komen met hun eigen ICO trouwens; KIN: https://kin.kik.com/papers/Kin_Whitepaper_V1_English.pdf?ver=3 (waarschuwing: 28 pagina's).
Ze lijken er goed over nagedacht te hebben, al vind ik de mission 'A decentralized ecosystem of digital services for daily life' lekker abstract.
Kik Inc. is een Canadees bedrijf, geen idee hoe de overheid daar tegen ICO's aankijkt trouwens...
Want?quote:Op maandag 4 september 2017 12:30 schreef I.C.O.N. het volgende:
1 woord voor alle ophef uit china: Tokenomica
Ah op die manier 😊 Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken ✌quote:Op maandag 4 september 2017 12:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Waves, Tokenomica = gereguleerde ICO's op Waves platform.
http://tokenomica.com
Zit Sasha daar ook achter?quote:Op maandag 4 september 2017 12:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Waves, Tokenomica = gereguleerde ICO's op Waves platform.
http://tokenomica.com
Zover ik weet niet en is het puur een laag op Waves die ICO's en private equity legaal mogelijk maakt.quote:Op maandag 4 september 2017 12:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
All-in!!!
Of geven ze geen tokens uit?
Ik denk dat ze inderdaad maar eens even snel met fukforce in contact moeten komen over hoe het wel moet.quote:Op maandag 4 september 2017 12:46 schreef fukforce het volgende:
Waves loopt ook de nodige risico de focus ligt te veel op Rusland maar schijnbaar willen ze dat bij het team nog niet begrijpen
Is ook een discussie die al heel lang gaande is onder de Waves community members ik geef ze daarin ook gelijk. Kijk maar Binance and NEO nu die hebben heel groot probleem met hun 100% focus op de Chinese marktquote:Op maandag 4 september 2017 12:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze inderdaad maar eens even snel met fukforce in contact moeten komen over hoe het wel moet.
Dit inderdaad. Ik vind het juist voor waves spreken dat ze zich wat afzijdig houden met de 'community'. Uiteindelijk moet het ook niet de community zijn die voor waves het verschil gaat maken. Dat zijn de bedrijven en de organisaties die gebruik gaan maken van het platform. Of een willekeurige bagholder met 1000 waves tevreden is zal ze wat mij betreft terecht een worst wezen.quote:Op maandag 4 september 2017 12:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze inderdaad maar eens even snel met fukforce in contact moeten komen over hoe het wel moet.
China heeft ook al minstens tien keer bitcoin verbannen volgens verschillende berichtgevingen.quote:
Nee joh.. (Ik drukte hierna op cancel maar even voor je beeld):quote:Op maandag 4 september 2017 12:22 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Zijn de fees om NEO te verhandelen op Bittrex nou echt 1 NEO per trade?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |