Even 20 klapjes uitgedeeld aan Sasha .quote:Op maandag 4 september 2017 12:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
All-in!!!
Of geven ze geen tokens uit?
Omdat Chinese overheid.quote:
Alles staat nu in het rood doordat de BTC nog wat verder in waarde daalt i.p.v. dat het naar de algemene verwachting weer wat stijgt waardoor mensen nu in paniek raken en voornamelijk verkopen en cashen i.p.v. kopen, daarom heeft het ook weinig zin om naar de koers t.o.v. EUR/USD te kijken.quote:
Ik vind het een vreemde redenatie. Wat bitcoin/EUR doet is volgens jou niet relevant, als de altcoin/BTC koers maar positief is. Dus als een bitcoin straks 70% in waarde daalt, maar jouw altcoin is slechts 50% (dus meer waard geworden t.o.v. BTC), heb je er dus goed aan gedaan deze altcoin te kopen?quote:Op maandag 4 september 2017 14:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Alles staat nu in het rood doordat de BTC nog wat verder in waarde daalt i.p.v. dat het naar de algemene verwachting weer wat stijgt waardoor mensen nu in paniek raken en voornamelijk verkopen en cashen i.p.v. kopen, daarom heeft het ook weinig zin om naar de koers t.o.v. EUR/USD te kijken.
Het enige waar ik naar kijk, is of dat er van de koers van een altcoin t.o.v. de BTC op de lange termijn wordt verwacht dat deze een positief verloop heeft en als dat niet het geval is, kan ik net zo goed gewoon BTC kopen en holden.
Jammer van het instapmoment maar feitelijk wel, want als je in die casus BTC zou hebben gehold, was je dus 70% van je waarde kwijt geweest en met de altcoin in kwestie dan maar 50%. Maar ik verwacht dat de BTC langzaam maar zeker in waarde blijft stijgen en conjunctuur hoort daar nou eenmaal bij.quote:Op maandag 4 september 2017 14:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind het een vreemde redenatie. Wat bitcoin/EUR doet is volgens jou niet relevant, als de altcoin/BTC koers maar positief is. Dus als een bitcoin straks 70% in waarde daalt, maar jouw altcoin is slechts 50% (dus meer waard geworden t.o.v. BTC), heb je er dus goed aan gedaan deze altcoin te kopen?
dan pak ik maar het verlies ....quote:Op maandag 4 september 2017 14:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ [url=http://cdn1-www.comingsoon.net/assets(...)w4191.jpg]afbeelding[/url] ]
Je maakt een grapje?quote:Op maandag 4 september 2017 14:27 schreef SMS303 het volgende:
[..]
dan pak ik maar het verlies ....
ruim -50%
Als ik 1 les heb geleerd is dat ik niets met verlies verkoop. Maargoed ligt er ook aan of je actief daytrade en of je goed gespreid zit of alles in NEO.quote:Op maandag 4 september 2017 14:27 schreef SMS303 het volgende:
[..]
dan pak ik maar het verlies ....
ruim -50%
quote:
gelukkig heb ik maar 1 NEO waar ik 90ksat voor heb betaald...quote:Op maandag 4 september 2017 14:29 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Als ik 1 les heb geleerd is dat ik niets met verlies verkoop. Maargoed ligt er ook aan of je actief daytrade en of je goed gespreid zit of alles in NEO.
Sowieso met dat soort aantallen moet je niet gaan daytraden. Het is te risicovol als je niet goed weet wat je doet en de marges zijn veel te klein. Zoek een coin(s) waarvan je denkt dat er potentie in zit, koop deze laag in (zoals nu) en h0dl!quote:Op maandag 4 september 2017 14:43 schreef SMS303 het volgende:
[..]
[..]
gelukkig heb ik maar 1 NEO waar ik 90ksat voor heb betaald...
daytraden gaat me niet goed af heb ik gemerkt...
probeerde gisteren mn LSK stash te verhogen met als resultaat dat geen ik LSK meer heb omdat ik er op aan het toeleggen was....
daar heb ik ERC voor teruggekocht in de hoop met de schommelende koers te profiteren... helaas staat die nu nog dieper in het rood....
Mwah, leuk is anders. Maar hoort er natuurlijk wel bij.quote:Op maandag 4 september 2017 14:38 schreef daankes het volgende:
Dit zijn de leukste dagen!
Veel panic sellers/buyers.
Zowel in $ als in BTC in de +quote:Op maandag 4 september 2017 14:47 schreef ratatat het volgende:
[..]
Mwah, leuk is anders. Maar hoort er natuurlijk wel bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |