SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Ik zag het..... erg origineel.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:05 schreef ToT het volgende:
Oscar in de ochtend, Melting in de avond!
quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Piet Veerman & Justine Palmelay? - Whenever You Need Me?
Die kon ik niet vinden.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Is het ook Justine?
Stem lijkt er op...
Het zijn de dotjes inderdaad.quote:
Die is het niet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Babe - Never Listen To A Bazouki Player
quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen verdween het zadel nog niet in Patty d'r bilnaad...
Ze hadden andere kwaliteiten...quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:19 schreef Bos81 het volgende:
Eigenlijk is dit best slecht gezongen..
inderdaad hadden...quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hadden andere kwaliteiten...
Marga was een voormalig collega van mijn buurvrouw (kledingmodel) en dat was een heel aardige dame...quote:
Niet van Focus.... daar zit het hem in.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:23 schreef MadMaster het volgende:
House Of The king - Focus
In de remix?
Dan geen idee...quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet van Focus.... daar zit het hem in.
Ik ben even aan het kijken of mijn oude mic te gebruiken is.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Wel heel ver weg, net als de muziek nu...
quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:25 schreef just me het volgende:
![]()
![]()
![]()
allemaal oh ja maar geen idee verder
quote:
Zoiets.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Engelbert Humperdinck - La La La La
Ze lopen daar wat jaartjes achter, geloof ik...quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:32 schreef ToT het volgende:
Er zit hier eentje in mijn armen dit nummer helemaal mee te zingen!
quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:32 schreef ToT het volgende:
Er zit hier eentje in mijn armen dit nummer helemaal mee te zingen!
quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze lopen daar wat jaartjes achter, geloof ik...
quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Met microfoon aan weet ik ze niet meer...
* just me heeft gegoogeldquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoe weet jij dat?
[ afbeelding ]
ik zeg het eerlijkquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:39 schreef MadMaster het volgende:
Het is trouwens net of ik de stem van de omroeper recent ook nog heb gehoord...
quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. Nog bedankt voor de thee.
Voornamelijk zoiets.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:41 schreef MadMaster het volgende:
Mai Tai - Heaven Tonight of zoiets?
Heaven I Need van BB & Q band.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Voornamelijk zoiets.1 woordje is goed.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heaven I Need van BB & Q band.
Weet niet meer...
Kopietje van Blockbuster...quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:53 schreef Melting het volgende:
Ik vind dit wel een hele fijne plaat.
Doe je binnenkort weer eens een Classic Rock show?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:53 schreef Melting het volgende:
Ik vind dit wel een hele fijne plaat.
Doe ik zeker.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doe je binnenkort weer eens een Classic Rock show?
kloptquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan vindt je van alles, denk ik, behalve deze song...
June Carterquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Jackson - Johnny Cash en z'n vrouw
Titel is goed.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Jackson - Johnny Cash en z'n vrouw
Wat kun je moeilijk verwoorden dan?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:04 schreef Rafeiro het volgende:
Beetje flauw, sorry, maar mailtje aan manusje van alles van de verhuurder gedaan.
Echt lastig om sommige dingen een beetje normaal te verwoorden
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Dit zingen we altijd in de auto in de USA, er zijn tig plaatsen daar die Jackson heten en die kom je dus steeds op de borden tegen...
Neppers...quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Titel is goed.
De artiesten niet.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat kun je moeilijk verwoorden dan?
Best netjes opgelost, maar dan word ik wel flauw van mezelf.quote:- In het "washok" zit geen touwtje aan het afzuig dingetje. (geen idee hoe het eigenlijk heet) Toen ik hier met de hand probeerde dit open te zetten kwam het dekseltje los, en hier bleek niks achter te zitten. Ook is er hier (vrijwel) geen afzuiging. Hier moet iets aan gebeuren lijkt mij.
even zwaaien als je langs mij komtquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Morgen naar de Neppers in rotterdam.
Vandaag met 7-1 gewonnen...
Netjes verwoord.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[..]
Best netjes opgelost, maar dan word ik wel flauw van mezelf.
Zit je aan de wijn?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
even zwaaien als je langs mij komt
Nope, ik zit boven aan mijn bureau maar heb wel dorst nuquote:
Ben je wel thuis dan?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
Jij kan tegenwoordig overal zitten. De luxe van een 65+erquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Status Quo - Rock n Roll of zoiets
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:07 schreef just me het volgende:
[..]
Nope, ik zit boven aan mijn bureau maar heb wel dorst nu
Morgen een rustdagje ingeplandquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij kan tegenwoordig overal zitten. De luxe van een 65+er
Ik zal stil zijn...quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:10 schreef Melting het volgende:
Volgende plaat is een raadplaat voor just me.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:10 schreef Melting het volgende:
Volgende plaat is een raadplaat voor just me.
Alsof jij het rustiger aan gaat doen, jij gaat veel meer met de kabouters bezig zijn. Haha.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
Morgen een rustdagje ingepland
ouwe mensen moeten soms rustig aan doen
Ik maak het niet te moeilijk voor just me.quote:
Het was ook super ongezelligquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik maak het niet te moeilijk voor just me.
Ze is vandaag al een halve dag met mij opgezadeld geweest. Dat was al erg genoeg.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zwaai ik rond 13.00 uur even...
Dan heb je toch iets Vout gedaan, haha, melting is tof.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan heb je toch iets Vout gedaan, haha, melting is tof.
Ja anders gaat Raf weer allemaal voute dingen zeggenquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ja anders gaat Raf weer allemaal voute dingen zeggen![]()
het was echt gezellig![]()
Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ja anders gaat Raf weer allemaal voute dingen zeggen![]()
het was echt gezellig![]()
Met wie was ik vanmiddag op pad dan?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:14 schreef just me het volgende:
Kijk Raf ik ben aan het golfen![]()
[ afbeelding ]
Just not her...quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Met wie was ik vanmiddag op pad dan?
my evil twin sisterquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Met wie was ik vanmiddag op pad dan?
Was dat nou de Godmother?quote:
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:15 schreef Rafeiro het volgende:
Hoop dat muis en lucky het ook tof vonden, maar dat denk ik wel.
* Rafeiro stuurt nog wat positieve vibes die kant op.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:17 schreef Rafeiro het volgende:
Haha, leuke poging justme, jij hebt een betere swing.
Kan jij me eens les geven? Heb wel eens pitch and putt gedaan haha. Maar dat werd na een tijdje zo hard mogelijk slaanquote:
Ik moet zelf nog heel veel lerenquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kan jij me eens les geven? Heb wel eens pitch and putt gedaan haha. Maar dat werd na een tijdje zo hard mogelijk slaanLag de bal ineens 3 banen verder, haha.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet zelf nog heel veel leren
en ik maak altijd optimaal gebruik van de baan, van links naar rechts en terug
Het is bij jou net skieën?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet zelf nog heel veel leren
en ik maak altijd optimaal gebruik van de baan, van links naar rechts en terug
ook dat de clip zonder schmink was, viel niet bij iedereen even goed volgens mij. (ik ben echter te jong om dat meegemaakt te hebben)quote:
Dit was nog met schmink...quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ook dat de clip zonder schmink was, viel niet bij iedereen even goed volgens mij. (ik ben echter te jong om dat meegemaakt te hebben)
Zijn het lenteuitjes, slauitjes of bosuitjes in je UI?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ook dat de clip zonder schmink was, viel niet bij iedereen even goed volgens mij. (ik ben echter te jong om dat meegemaakt te hebben)
Hij heet Bos..... wat denk je zelf dan?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zijn het lenteuitjes, slauitjes of bosuitjes in je UI?
Slauiquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij heet Bos..... wat denk je zelf dan?
Bos UI als in Bos User Iconquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zijn het lenteuitjes, slauitjes of bosuitjes in je UI?
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bos UI als in Bos User Icon
En in mijn herinnering was die clip echt zonder schmink![]()
![]()
Sorry, dat was pas 1 album later, Unmasked genaamd.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bos UI als in Bos User Icon
En in mijn herinnering was die clip echt zonder schmink![]()
![]()
iets langer geleden..quote:
oké niet nuquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet sentimenteel gaan doen nu...
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:32 schreef Rafeiro het volgende:
Justme weet jij nog hoe het was in Parijs toen ze de catacomben aan legden?
Jep, het was koud die dag en regenachtigquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:32 schreef Rafeiro het volgende:
Jij zoekt echt ruzie hè?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:32 schreef Rafeiro het volgende:
Haha, geweldigquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, het was koud die dag en regenachtig
Golden years, gold whop whop whop
Volgens mij zou deze cover tegenwoordig verboden wordenquote:
Nee joh, denk dat als er iemand is die tegen zulke jen kan het justme wel is.quote:
Je mag toch wel een tampon in je mond hebben?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij zou deze cover tegenwoordig verboden worden
Hij brandt niet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij zou deze cover tegenwoordig verboden worden
Goed bezigquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:37 schreef CindieY het volgende:
Ik vond het zo stil in het topic, bleek dat de live-functie om de een of andere reden niet meer doorliep en ik dus nog 2 pagina's terug zat
Ik kan er goed tegen hoorquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee joh, denk dat als er iemand is die tegen zulke jen kan het justme wel is.
De kabouter oma met een hartje van goud.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:37 schreef CindieY het volgende:
Ik vond het zo stil in het topic, bleek dat de live-functie om de een of andere reden niet meer doorliep en ik dus nog 2 pagina's terug zat
Kom je goed weg.quote:
Het is niet zo dat ik naar deed over merel of de kabouters.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Kom je goed weg.
Voor hetzelfde geld had je binnenkort een paardenhoofd in je bed.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik naar deed over merel of de kabouters.
Ik pas wel op hoor.
Hell has no fury like a woman scorned.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:43 schreef Rafeiro het volgende:
Hoe was het ook al weer?
There's no fury like a woman scorn.
Komt op het zelfde neer, oppassen voor die mokkelsquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell has no fury like a woman scorned.
Als je vrouwen mokkels gaat noemen, dan zou ik zeker oppassenquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Komt op het zelfde neer, oppassen voor die mokkels
Kan ook volgende weekquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
Oh wacht, dat was een grapje, ik wil geen paardenhoofd in mijn bed morgen
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, wist ik niet.
En ik heb nog wel een live hand gesigneerde CD van 'm...
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:45 schreef Rafeiro het volgende:
Oh wacht, dat was een grapje, ik wil geen paardenhoofd in mijn bed morgen
quote:
Is dat geen compliment dan?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je vrouwen mokkels gaat noemen, dan zou ik zeker oppassen
Dat krijg je als je een halve dag met haar op pad bent.quote:
Als je het dan maar wel bij paard houdt. Van mn vogels blijf je afquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je het dan maar wel bij paard houdt. Van mn vogels blijf je af
Ik heb ook een paar live gesigneerde CD's. een vriendin van me heeft er een van K's Choice. Ben ik best jaloers op. Ik was samen met haar naar hun optreden geweest. Maar ik had de laatste CD al in huis....quote:
Was zo'n Goud van Oud concert met Smokie, The Sweet, Alvin, Dave Edmunds en zo.quote:
Nooit begrepen waarom het zijn theme was.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:52 schreef MadMaster het volgende:
Ach...![]()
Jan Hammer - Crockets Theme
Tubbs had ook een eigen thema songquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom het zijn theme was.
Beter was het om het Miami Vice theme te noemen of zo.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom het zijn theme was.
Beter was het om het Miami Vice theme te noemen of zo.
[ afbeelding ]
Jij had vroeger vast een poster van Don J. boven je bed??quote:
Don Leo...quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij had vroeger vast een poster van Don J. boven je bed??
Is dat zo? Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tubbs had ook een eigen thema song
Volgens mij had ik helemaal geen posters boven mijn bedquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij had vroeger vast een poster van Don J. boven je bed??
quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:56 schreef just me het volgende:
HERE IT COMES AGAIN ♫ THE FORTUNES
oops, caps
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:56 schreef Fogel het volgende:
[..]Luister al een hele poos mee, maar nu pas ook op FOK!
Vergeet het A-Team nietquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:57 schreef ToT het volgende:
De deerne hier naast me ff wat geschiedenisles gegeven over Miami Vice, en meteen ook Knight Rider ff!![]()
EIndelijk weer los?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:56 schreef Fogel het volgende:
[..]Luister al een hele poos mee, maar nu pas ook op FOK!
quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:57 schreef ToT het volgende:
De deerne hier naast me ff wat geschiedenisles gegeven over Miami Vice, en meteen ook Knight Rider ff!![]()
Heel belangrijk ook...quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:57 schreef ToT het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |