Ben je van plan daar permanent te blijven nu?quote:Op vrijdag 8 september 2017 00:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nee, dat is het niet. Het is niet dat het hier niets is, maar soms mis je Europa. Gewoon de netheid van mensen, de orde... en gewoon winkelen!!!
Vind je dat zelf nou eigenlijk ook niet een beetje raar?quote:Op vrijdag 8 september 2017 01:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ja, voor altijd. Ik ken hem nu ongeveer drie weken.
Nog wel.quote:Op vrijdag 8 september 2017 04:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wat? Dat ik hem zo kort ken? Jaaa, heel raar. Maar voelt perfect dus ja...
Lekker hate fucken togggg.quote:Op donderdag 7 september 2017 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha er zijn niet veel mensen op dit forum die het over meer dingen oneens zijn dan Maghreb en ik denk ik.
En dat weet je na een paar weken al? Je hebt hem ook al in tegenspoed meegemaakt?quote:Op vrijdag 8 september 2017 13:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
8777, ik denk niet dat problemen gaan ontstaan. We passen bij elkaar.
Ik haat niemand van FOK!.quote:
Liefquote:Op vrijdag 8 september 2017 04:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wat? Dat ik hem zo kort ken? Jaaa, heel raar. Maar voelt perfect dus ja...
Daar begint het mee.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ben aan boenen en schoonmaken. Huis van hem nota bene. Hij is naar cafe onder mom van even wat zaken doen.
http://imgur.com/a/aMVMx
Klinkt goedquote:Op vrijdag 8 september 2017 23:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
PSVCL, is dat niet ergens in de Atlas?
Mijn nichtje en tante zeuren dat ik naar ze toe moet komen in Fes. Prima te doen, met de auto ongeveer 4,5 uur rijden ( eerder naar Fes gereden), maar ik weet dat mijn man het niet zou toestaan. Hell no, dat ik alleen mag rijden. Ik moest vandaag wat dingen doen in mijn eigen huis en had een half uurtje telefoon niet bij de hand en dus gemiste oproepen van hem... hij werd boos toen ik net bij hem instapte. Bang dat ik was uitgegleden in de badkamer. Wennen dat je rekening moet houden met dit soort dingen.
Denk je dat je er goed mee om zult kunnen gaan als iemand je zo dicht op de huid zit? Oprecht benieuwd,quote:Op vrijdag 8 september 2017 23:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
PSVCL, is dat niet ergens in de Atlas?
Mijn nichtje en tante zeuren dat ik naar ze toe moet komen in Fes. Prima te doen, met de auto ongeveer 4,5 uur rijden ( eerder naar Fes gereden), maar ik weet dat mijn man het niet zou toestaan. Hell no, dat ik alleen mag rijden. Ik moest vandaag wat dingen doen in mijn eigen huis en had een half uurtje telefoon niet bij de hand en dus gemiste oproepen van hem... hij werd boos toen ik net bij hem instapte. Bang dat ik was uitgegleden in de badkamer. Wennen dat je rekening moet houden met dit soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |