Dit is geen NWS.quote:Op donderdag 7 september 2017 18:20 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik snap niks van dit topic. Ik meende dat ze verloofd was. En vervolgens ben je zijn huis aan het schoonmaken, maar er heeft toch helemaal geen consumptie plaatsgevonden?
Wat is dan het nut van verloven en trouwen?
Kan iemand in de OP een overzicht plaatsen van de laatste ontwikkelingen?
Kom gewoon terug johquote:Op donderdag 7 september 2017 18:39 schreef Maghrebijnse het volgende:
Flipping, ik mis Nederland wel hahah. Ik mis de koekjes, snoepjes, lekkere chips, ijs... etc.
Goed hoor, heb nog regelmatig contact met dr ma.quote:
Hahaha er zijn niet veel mensen op dit forum die het over meer dingen oneens zijn dan Maghreb en ik denk ik.quote:
Maar dat is niet wat hij vroeg?quote:Op donderdag 7 september 2017 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha er zijn niet veel mensen op dit forum die het over meer dingen oneens zijn dan Maghreb en ik denk ik.
Volgens mij heb je toch stiekem een stijfje als ik je posts zo leesquote:Op donderdag 7 september 2017 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hahaha er zijn niet veel mensen op dit forum die het over meer dingen oneens zijn dan Maghreb en ik denk ik.
quote:Op donderdag 7 september 2017 20:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Maar dat is niet wat hij vroeg?
Hmmm, nou nee ik geil niet op haar, maar ik ben gevleid dat jullie aan mijn genotsknots welke al dan niet een tent vormt denken tijdens het lezen van dit topic.quote:Op donderdag 7 september 2017 20:17 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Volgens mij heb je toch stiekem een stijfje als ik je posts zo lees
quote:
quote:Op donderdag 7 september 2017 18:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou als ik je reacties zo lees de afgelopen dagen zou ik toch maar even diep nadenken over wat je nou precies zou willen voor de toekomst.
quote:
quote:Op donderdag 7 september 2017 00:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Hmmmm heb je het wel naar je zin daar?
quote:Op woensdag 6 september 2017 18:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker.![]()
Je mag hem wel goed feeden zo te zien.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Cool.
Wel een mooie taal vind ik, Spaans.
Ja echt exorbitant, zes reacties wow.quote:Op donderdag 7 september 2017 20:53 schreef Blue_note het volgende:
Je wilt d’r!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dan zit je taak erop.quote:Op donderdag 7 september 2017 20:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ben moe! Hij is gekomen en is rest aan schoonmaken nu.
quote:Op donderdag 7 september 2017 20:17 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Volgens mij heb je toch stiekem een stijfje als ik je posts zo lees
quote:
Wel van mij?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |