Lekker eten koken zodat ie wat dikker wordtquote:Op woensdag 6 september 2017 18:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
Bella, hahaha valt mee. Hij is wel slank en ook moooi lang!
Ik ga btw niet naar Madrid. Mijn familie vertrekt zo... ik blijf lekker hier. Het is zo heet sinds drie dagen, ongelofelijk....
Lekker.quote:
Moet die wel een beetje fysiek bezig zijn dat wel, anders krijg je zo'n paphoofd.quote:Op woensdag 6 september 2017 18:56 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Lekker eten koken zodat ie wat dikker wordt
Een gespierde spijker...quote:Op woensdag 6 september 2017 18:50 schreef BellaaElisa het volgende:
Hij heeft echt dunne handjes en armpjes
Paphoofd krijg je niet gelijk als je wat aankomt hoorquote:Op woensdag 6 september 2017 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moet die wel een beetje fysiek bezig zijn dat wel, anders krijg je zo'n paphoofd.
Nee niet gelijk, dat is zo.quote:Op woensdag 6 september 2017 19:17 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Paphoofd krijg je niet gelijk als je wat aankomt hoor
Maghrebijntje het wipkonijntje!quote:Op woensdag 6 september 2017 19:17 schreef Maghrebijnse het volgende:
Eten was ook heerlijk. Hij is idd slank sinds hij gestopt is met trainen. Maar komt goed, ik ga hem goed verwennen.
quote:Op woensdag 6 september 2017 19:58 schreef 8777 het volgende:
[..]
Hoe ga je hem verwennen? Met dat lekkere mondje van je?
Fantasie draait op volle toeren hier.
Oh raar, ik had gedacht dat dingen als Pringles wel overal hetzelfde zou zijn.quote:Op donderdag 7 september 2017 00:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
Flipping, is echt smerig! Zo anders dan Nederlandse kwaliteit. Mis dat echt wel aan nederland. Ben ook exht al zeker 5 kilo afgevallen sinds ik hier ben.
Omw.quote:Op donderdag 7 september 2017 00:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
Je mag het hebben
http://imgur.com/a/eWlW8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |