In Okt pasquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Bella, Insa Allah. Hahaha nee joh, dat is niks voor mij. Weet je het geslacht al? En wanneer kom je naar Marokko?
Rond de 19e ongv in shaa Allah!quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
Mabrouk!! Wat leuk een meisje!!!
Aha, hoeveelste oktober? Ik ben dan ook in Marokko. Samen met ouders btw. Die komen in Oktober om huwelijk te doen.
Dan moet braddie ook komen. Die weet wel hoe je moet streamenquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:41 schreef WodanIsGroot het volgende:
Wordt de bruiloft ook gestreamed op fok?
Zag meneer België ook uit als een crimineel dan?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
Bella, bom ontploft thuis. Waren niet blij dat zo onverwachts was. Ouders die hem niet kennen, eerste wat m'n pa zei is dat m'n neef moet kijken of hij ooit in gevangenis gezeten heeft, in de drugshandel zit... etc. Nu wel geaccepteerd hoor, maar wel eerst met gedoe.
Als ik ze meneer België had voorgesteld dan had ik ze een hartaanval bezorgd.
Ja wisten al dat je ongesteld was.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
Flipping, ik weet wat z'n baan is. Period.
Emigreren en de taal niet willen leren, waar ken ik at vanquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
6star, weet niet of ik spaans ga leren. Marbella is een uurtje van Tetouan vandaan. Dus vermoed dat ik heeel veel in Marokko ga zijn. Ik zie het allemaal wel... hij heeft het wel gehad over dat ik naar school moet. Ik heb daar eerlijk gezegd geen geduld voor. Genoeg gestudeerd in mijn leven.
Misschien beetje rare vraag, maar deed hij ook drugs?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
Meneer België had een Porsche en is net 2 jaar uit de bak na een gevangenisstraf van ruim 8 jaar. Aan zijn gezicht te lezen dat het een van de grootste criminelen van België is. Zit in die groep van drugs... maar goed, was gek op hem.
Oké okéquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
6star, hijzelf gebruikte niet. Zo nu en dan hasj ja.
Hij handelt erin?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
6star, hijzelf gebruikte niet. Zo nu en dan hasj ja.
Oh, sannie?quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:24 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nee, gebruikt zelf hasj. Waar hij in handelt was me niet bekend. Denk wel meer dan hasj.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |