Hoezeuquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:00 schreef Buurtzwaan het volgende:
Ik moet zeggen dit begint toch een favoriete volgreeks voor me te worden.
Je nieuwe man toch niet?quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
6star, die uit België was idd een drugsdealer. Maar op een of ander manier trek ik alleen die mannen aan. Maar goed, daar is het klaar mee.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
6star, die uit België was idd een drugsdealer. Maar op een of ander manier trek ik alleen die mannen aan. Maar goed, daar is het klaar mee.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:01 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Gewoon, vermakelijk wat hier gepost wordt.
Maar kan je wel zeggen of hij Europees is?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
6star, mijn verloofde is niet zo als die van belgie nee. Voor rest houd ik het privé.
Ohhwwquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
6star, hij komt uit Marbella. Spanje.
Ga je ook in Spanje wonen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ja, wel gewoon Marokkaan. Maar woont daar dus.
Ga je Spaans leren?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
6star, ga inderdaad in Spanje wonen.
En dat geleuft gij?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
Deels. Hij reist veel. Is veel in Marokko en Italië vanwege zijn werk en ik reis dan gewoon mee.
Naar Napoli? Zo ja dan zien wij elkaar misschienquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:16 schreef Maghrebijnse het volgende:
Deels. Hij reist veel. Is veel in Marokko en Italië vanwege zijn werk en ik reis dan gewoon mee.
Toch niet moet als in moeten?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
6star, weet niet of ik spaans ga leren. Marbella is een uurtje van Tetouan vandaan. Dus vermoed dat ik heeel veel in Marokko ga zijn. Ik zie het allemaal wel... hij heeft het wel gehad over dat ik naar school moet. Ik heb daar eerlijk gezegd geen geduld voor. Genoeg gestudeerd in mijn leven.
Hij bedoelt dat je niet mee magquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wodan, ja geloof dat. Mijn neef kent zijn familie. Hij heeft me gezegd wat voor werk hij doet.
Ook dat je lekker elke mee reist wanneer hij een zakenreis maakt? Cool ik wou dat ik n vrouw was.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wodan, ja geloof dat. Mijn neef kent zijn familie. Hij heeft me gezegd wat voor werk hij doet.
Dat zou ik ook niet doen. Maar Spaans is nog wel makkelijk hoor. Dat leer je zo.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
6star, weet niet of ik spaans ga leren. Marbella is een uurtje van Tetouan vandaan. Dus vermoed dat ik heeel veel in Marokko ga zijn. Ik zie het allemaal wel... hij heeft het wel gehad over dat ik naar school moet. Ik heb daar eerlijk gezegd geen geduld voor. Genoeg gestudeerd in mijn leven.
Cool.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
Flipping, ik moet niks. Ook niet van hem. Hij is heeel chill. Ik heb gewoon geen zin om nog naar school te gaan.
Is die dus vaak van huis?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wodan, ja is wel lekker! Niet altijd want zijn mannenzaken, maar sommige reizen mag ik mee zei hij.
Muy bienquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wodan, ja is wel lekker! Niet altijd want zijn mannenzaken, maar sommige reizen mag ik mee zei hij.
Ah okee je wilt op termijn een gezinnetje toch? Dan zou het niet fijn zijn dat die zo vaak weg is. Maar periodes zijn te doenquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
Bella, nee valt mee. Periodes dat hij wel weg is, maar dat heeft hij me op voorhand gemeld. Ik vind het ook niet erg.
Heb gewoon vlinders in de buik. Hij zei vandaag voor eerst dat hij van me houdt.
zegt hij voor het eerst? En je gaat trouwens? Tfquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
Bella, nee valt mee. Periodes dat hij wel weg is, maar dat heeft hij me op voorhand gemeld. Ik vind het ook niet erg.
Heb gewoon vlinders in de buik. Hij zei vandaag voor eerst dat hij van me houdt.
Hahaha ewa dat kan ookquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
Bella, hij wil gelijk kinderen. Zegt ook dat ik volgend jaar augustus een baby heb. Hahaha.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
Bella, hij wil gelijk kinderen. Zegt ook dat ik volgend jaar augustus een baby heb. Hahaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |