Dat hoeft niet zoveel te zeggen natuurlijk, maar hopelijk blijft hij fit ja..quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:20 schreef Columbiafan het volgende:
https://www.ad.nl/video/p(...)lco-kelderman~vp7822
Sam sliep met Wilco.

Goed bezigquote:
 . Inmiddels zelf in de top 100, kijken of de top 50 er nog inzit.
. Inmiddels zelf in de top 100, kijken of de top 50 er nog inzit.

Het zou echt een wonder zijn als ik dit nog 7 etappes volhoud, voor m'n gevoel doe ik maar watquote:Op zaterdag 2 september 2017 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Goed bezig. Inmiddels zelf in de top 100, kijken of de top 50 er nog inzit.

En de reactie van Lefevere daaroptwitter:BobJungels twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 19:38:59Dream scenario when you come to your hotel, air-co doesn't work and there's a wedding downstairs🎉 luckily the @lavuelta stage was not hard👌🏻 reageer retweet
twitter:PatLefevere twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 19:42:38Respect for you guys is 000 @lavuelta 👍👍👍. Let's go home after 5 wins. https://t.co/rbf7ZR5LSS reageer retweet

Deze keer wel eens met Don Pat. Het is schandalig dat ze anno 2017 niet in een fatsoenlijk hotel worden gezet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:18 schreef Marcoss het volgende:
En de reactie van Lefevere daaroptwitter:BobJungels twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 19:38:59Dream scenario when you come to your hotel, air-co doesn't work and there's a wedding downstairs🎉 luckily the @lavuelta stage was not hard👌🏻 reageer retweet
twitter:PatLefevere twitterde op zaterdag 02-09-2017 om 19:42:38Respect for you guys is 000 @lavuelta 👍👍👍. Let's go home after 5 wins. https://t.co/rbf7ZR5LSS reageer retweet

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Geen zin in een nieuwe blamage zoals vorig jaar Formigal?quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:32 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdslimiet is voor morgen al verruimd, zogezegd vanwege de hitte.

Lijkt me wel, temperaturen van de afgelopen dagen zijn voor die streek toch ook niet bovengemiddeld geweest?quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen zin in een nieuwe blamage zoals vorig jaar Formigal?

Zal wel meevallen...de eerste 60km zijn goed te doen. Dan moet je de laatste 70km wel heel veel verliezen om in de problemen te komen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:38 schreef komrad het volgende:
Maar zelfs met deze tijdslimieten gaan er veel in de problemen komen als het vroeg los gaat morgen

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Nee, normaal is het in die streek nog warmer inderdaad.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Lijkt me wel, temperaturen van de afgelopen dagen zijn voor die streek toch ook niet bovengemiddeld geweest?

En dan net dat meest inwisselbare liedje kiezen, je bent een beetje een rare jongen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is niet inwisselbaar onwijze paardenkut.

Neuh, dat zijn die twee laatste nummersquote:Op zaterdag 2 september 2017 23:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dan net dat meest inwisselbare liedje kiezen, je bent een beetje een rare jongen.

Jij bent niet goed bij je eikel.quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
En dan net dat meest inwisselbare liedje kiezen, je bent een beetje een rare jongen.

We hebben je niet gezien. Op hoeveel KM van het eind stond je?quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik neem aan dat de aanleg van Sneltram A12 na vandaag is voltooid?

Op een muur bij de streep.quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben je niet gezien. Op hoeveel KM van het eind stond je?

Niemand heeft je gezien.quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Op een muur bij de streep.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Als je in beeld wil komen moet je niet op een muur gaan staan.quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]

Ik heb m'n opnames terugbekeken maar geen reet te zien.quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]

Leek nochtans een goede plek mbt. de vaste camera.quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je in beeld wil komen moet je niet op een muur gaan staan.

Ik ga het later terugkijken op TVE.quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb m'n opnames terugbekeken maar geen reet te zien.
Wijs jij het maar aan, vanaf 34:30

Dan houd ik een schitterende gif van Miguels demarrage achterwege.quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga het later terugkijken op TVE.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

quote:Op zaterdag 2 september 2017 23:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Leek nochtans een goede plek mbt. de vaste camera.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |