quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

Haha dit is wel goudquote:Op zaterdag 2 september 2017 13:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]

Tallest Man on Earth genot.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sam heeft een goede muzieksmaak.
Kendrick Lamar als held.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Absoluut genot. Maar de combinatie van de twee vind ik toch wel het leukste, Sam is een ruimdenkende jongeman.quote:

Ik zou een prima avondje kroeg met Sam kunnen hebben, dat lijkt me evident.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Absoluut genot. Maar de combinatie van de twee vind ik toch wel het leukste, Sam is een ruimdenkende jongeman.

quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Absoluut genot. Maar de combinatie van de twee vind ik toch wel het leukste, Sam is een ruimdenkende jongeman.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Waarschijnlijk kijkt hij ook reikhalzend uit naar het nieuwe album van The National.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:10 schreef Slobeend het volgende:
Ik neem zomaar aan dat Sam ook kan genieten van de nieuwe The War On Drugs.

En Kurt Vile. Tallest Man is van die zeikerige ouwewijvensingasongwriter meuk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:10 schreef Slobeend het volgende:

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Dat vind ik tot nu toe een behoorlijke tegenvaller.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:25 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
en de nieuwe LCD Soundsystem

Nou en.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je hebt Columbiafan weggepest, Mani.

werkelijk?quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat vind ik tot nu toe een behoorlijke tegenvaller.

Dat is toch dat bandje met onverstaanbare teksten en inwisselbare liedjes?quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:10 schreef Slobeend het volgende:

Dit is niet inwisselbaar onwijze paardenkut.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is toch dat bandje met onverstaanbare teksten en inwisselbare liedjes?

een paar briljante nummers maar als geheel te veel van t zelfde.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:10 schreef Slobeend het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |