Sam heeft een goede muzieksmaak.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:29 schreef Columbiafan het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)4a0897b935190912e1c4
Goed stukje
Sam is een levenskunstenaar.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sam heeft een goede muzieksmaak.
Kendrick Lamar als held.
Lijkt mij ook het meest logisch. Zeker met de tijdrit op het oog zal iedereen morgen op zijn best willen zijnquote:Op zaterdag 2 september 2017 13:39 schreef wimderon het volgende:
Lijkt me dat iedereen zijn of haar ploeg gaat sparen voor morgen.
Mag niet van Sky.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:35 schreef Slobeend het volgende:
Adam Yaids had aangekondigd mee te willen zitten.
WAAR BEN JE DAN ADAM
Slotklim is morgen een relatieve loper...het is de vraag of ze dan het verschil kunnen maken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:39 schreef wimderon het volgende:
Lijkt me dat iedereen zijn of haar ploeg gaat sparen voor morgen.
Tallest Man on Earth is ook primaquote:Op zaterdag 2 september 2017 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kendrick Lamar als held.
Kun je Duits?quote:
quote:Vuelta-Tagebuch von Nico Denz
01.09.2017 Dementsprechend hatte ich auch zu Beginn der Etappe zu kämpfen, als alle wie die Verrückten in die Gruppe wollten. Simon Yates hat die Angelegenheit nicht vereinfacht, da Sky ihn nicht fahren lassen wollte, er aber unbedingt meinte wegfahren zu müssen…
quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Tallest Man on Earth is ook prima
Sam
Gaat vooral om de minuscule kans dat Chaves iets onderneemt.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Raar. Ik had het trouwens over Adam, maar dat terzijde.
Sky zijn echt een stel engnekken. Wat een mongolenbeffers.quote:
Mas is ziekjes.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:47 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom zijn Mas en Soler niet mee trouwens?
quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:47 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom zijn Mas en Soler niet mee trouwens?
quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:44 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik verwacht hem desalniettemin dit weekend, maakte enorm veel indruk in die rit naar Sagunt.
quote:
quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:42 schreef Columbiafan het volgende:
Mas blijf zich sparen, die gaat flink uitpakken morgen en zondag.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:55 schreef Columbiafan het volgende:
Mas is heel flink aan het sparen, die kunnen we nog verwachten dit weekend.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:57 schreef Columbiafan het volgende:
Enric Mas voor ritwinst vandaag.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:18 schreef Columbiafan het volgende:
Mas heeft flink gespaard, die gaat nog schroeien deze Vuelta.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 17:22 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Mas en de Reyes gaan er een lap op geven morgen.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 09:41 schreef Columbiafan het volgende:
Mas lijkt me wel een grote kanshebber.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:04 schreef showtimer het volgende:
[..]
Enriek is ziekjes volgens Don Pat.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
'Nu weten we het wel hoor, vriend.'quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Haha dit is wel goudquote:Op zaterdag 2 september 2017 13:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tallest Man on Earth genot.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kendrick Lamar als held.
Absoluut genot. Maar de combinatie van de twee vind ik toch wel het leukste, Sam is een ruimdenkende jongeman.quote:
Ik zou een prima avondje kroeg met Sam kunnen hebben, dat lijkt me evident.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Absoluut genot. Maar de combinatie van de twee vind ik toch wel het leukste, Sam is een ruimdenkende jongeman.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Absoluut genot. Maar de combinatie van de twee vind ik toch wel het leukste, Sam is een ruimdenkende jongeman.
Waarschijnlijk kijkt hij ook reikhalzend uit naar het nieuwe album van The National.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:10 schreef Slobeend het volgende:
Ik neem zomaar aan dat Sam ook kan genieten van de nieuwe The War On Drugs.
En Kurt Vile. Tallest Man is van die zeikerige ouwewijvensingasongwriter meuk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:10 schreef Slobeend het volgende:
Dat vind ik tot nu toe een behoorlijke tegenvaller.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:25 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
en de nieuwe LCD Soundsystem
Nou en.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je hebt Columbiafan weggepest, Mani.
werkelijk?quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat vind ik tot nu toe een behoorlijke tegenvaller.
Dat is toch dat bandje met onverstaanbare teksten en inwisselbare liedjes?quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:10 schreef Slobeend het volgende:
Dit is niet inwisselbaar onwijze paardenkut.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is toch dat bandje met onverstaanbare teksten en inwisselbare liedjes?
een paar briljante nummers maar als geheel te veel van t zelfde.quote:Op zaterdag 2 september 2017 14:10 schreef Slobeend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |