Misschien ook een potje aanschaffen. Die stap is misschien wat kleiner dan met de verkleiner op de WC.
 Misschien ook een potje aanschaffen. Die stap is misschien wat kleiner dan met de verkleiner op de WC. .
.  
   . Ze gunt ons nog even een uitslaapdagje in onze vakantie. Superfijn! & verder is ze zo lief de laatste tijd. Ze kan zichzelf steeds beter vermaken. Zorgt goed voor haar poppen en knuffels, dat ze op tijd eten, drinken, slapen en een schone luier hebben
 . Ze gunt ons nog even een uitslaapdagje in onze vakantie. Superfijn! & verder is ze zo lief de laatste tijd. Ze kan zichzelf steeds beter vermaken. Zorgt goed voor haar poppen en knuffels, dat ze op tijd eten, drinken, slapen en een schone luier hebben   .
 . . Maar ik denk dat het gewoon een toevalstreffer was
 . Maar ik denk dat het gewoon een toevalstreffer was   . Wel super grappig.
 . Wel super grappig.

Lange vingersquote:

Dan toch verschonen, sliep hij gewoon door op de commode!
  Dan toch verschonen, sliep hij gewoon door op de commode!   

en daar heeft ie helemaal gelijk in, zo vies ooit
 en daar heeft ie helemaal gelijk in, zo vies ooit   

.
 .  

En ben je opgeschoten qua werk? Heb ik goed opgepikt dat je met je proefschrift bezig bent?
 En ben je opgeschoten qua werk? Heb ik goed opgepikt dat je met je proefschrift bezig bent? 

hier ook heel wat woordjes maar echt niet als er erom vraagt
 hier ook heel wat woordjes maar echt niet als er erom vraagt  en ook hier worden sommige woorden na een tijdje niet meer gebruikt maar herinner me van Lucas dat hij dat ook had dus volgens mij is dat normaal.
 en ook hier worden sommige woorden na een tijdje niet meer gebruikt maar herinner me van Lucas dat hij dat ook had dus volgens mij is dat normaal.  en die stats ook
 en die stats ook  daar is de mijne echt mini bij.
 daar is de mijne echt mini bij. 

en zo naar de deur wandelen is echt niet meer zo ver weg. Dat gaat ineens zo snel
 en zo naar de deur wandelen is echt niet meer zo ver weg. Dat gaat ineens zo snel  

Pas als ik weg ben, dan is het zo over en ok. Maar hij kalmeert niet voor ik vertrek, dus ik laat elke keer een overstuur kind achter...quote:Op woensdag 6 september 2017 12:58 schreef LeSage het volgende:
Oh Q, sterkteen zo naar de deur wandelen is echt niet meer zo ver weg. Dat gaat ineens zo snel

Jagar, eindelijk weer knuffelen met je kerels. Wat zou ik ze toch missen zeg!
Poepen is alleen bij de dutjes overdag gelukkig. Niet 's nachts, dat gaat baby straks wel weer doen denk ik
Oh Sillie, dat lijkt me echt verschrikkelijk. Is het wel goed als hij er eenmaal even is?

Ook bij het juiste voorwerp?quote:Op woensdag 6 september 2017 13:16 schreef Arja het volgende:
Veel plezier jager met de hereniging.
Grappig chanty dat je het herkent.
Nieuwste woorden van vandaag: tequilla en prothese.
Hoe ze daar bij komt

auto dus.
 auto dus.

Kleinste heeft te smalle billetjes, die gaat huilen. Ik zag zo'n leuk potje in de vorm van een wc, denk dat ik die ga halen voor hem haha.
 Kleinste heeft te smalle billetjes, die gaat huilen. Ik zag zo'n leuk potje in de vorm van een wc, denk dat ik die ga halen voor hem haha.

. Maar nu op pc dus dat is makkelijker
. Maar nu op pc dus dat is makkelijker  .
. . Vreselijk vies idd, die lucht
. Vreselijk vies idd, die lucht   .
.  .
.  Dat doe ik iig: als ik hoor dat het geen 'gemeende' huil is, dan geef ik er niet teveel aandacht aan, maar is het menens dan ben ik er voor haar. Kortom als de kleinste echt overstuur is van zo'n ruzie en jouw troost zoekt, dan zou ik er wss ook aan toegeven. En sowieso, hij heeft nog tijd zat om te leren hoe ie beter met het verlies om kan gaan lijkt me, hij is nu nog wat jong om het te snappen denk ik
 Dat doe ik iig: als ik hoor dat het geen 'gemeende' huil is, dan geef ik er niet teveel aandacht aan, maar is het menens dan ben ik er voor haar. Kortom als de kleinste echt overstuur is van zo'n ruzie en jouw troost zoekt, dan zou ik er wss ook aan toegeven. En sowieso, hij heeft nog tijd zat om te leren hoe ie beter met het verlies om kan gaan lijkt me, hij is nu nog wat jong om het te snappen denk ik  .
.

jij bent de mama van je kindjes en weet heus wel wat je doet.
 jij bent de mama van je kindjes en weet heus wel wat je doet.

. Nu deed zijn zus dat op vroegere leeftijd en is die nog steeds niet helemaal zindelijk overdag, maar ik heb het genoteerd in zijn mijlpaaltjes schriftje
. Nu deed zijn zus dat op vroegere leeftijd en is die nog steeds niet helemaal zindelijk overdag, maar ik heb het genoteerd in zijn mijlpaaltjes schriftje    

.
.
 . Was ie er ook echt ziek van? Zo sneu hè.
. Was ie er ook echt ziek van? Zo sneu hè.

quote:Op woensdag 6 september 2017 19:02 schreef Madivi het volgende:
Quoi, ook nog welkom hier met je dreumes-vermomd-als-peuter!
 ! Goede omschrijving.
! Goede omschrijving.Ja, we zijn allebei ook van het type reus. Nogal langquote:Op woensdag 6 september 2017 20:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Quoi nog gefeliciteerd met je maxidreumes! Wat een grote! Zijn jullie allebei ook lang? Succes met het chemische afval . Vreselijk vies idd, die lucht .
 Na nog flink wat poepluiers heeft hij nu een dag niks gedaan. Heb 'm dus met een waarschuwing afgegeven bij de gastouder
 Na nog flink wat poepluiers heeft hij nu een dag niks gedaan. Heb 'm dus met een waarschuwing afgegeven bij de gastouder   
 Je knuffeltijd maar lekker snel inhalen!quote:Op woensdag 6 september 2017 20:49 schreef Nazil het volgende:
L heeft van z'n eerste tanden al zo veel last gehad dat ik echt onderduik voor de kiezen
Ik ben net thuis en L ligt al in bed. Hij was heel moe geweest van de opvang en ik vind het zo niet leuk dat ik dan z'n oma stuur om hem op te halen en in bed te leggen omdat ik zelf een cursus had

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |