De wc-brilverkleiner is een beetje uit de gratie, denk dat ze graag zelf gaat zitten. Ben benieuwd of ze dit doorzet. Want is wel erg vroeg natuurlijk
 De wc-brilverkleiner is een beetje uit de gratie, denk dat ze graag zelf gaat zitten. Ben benieuwd of ze dit doorzet. Want is wel erg vroeg natuurlijk   

Wat we ook eten, hij wil het ook. Apart eten krijg ik dus niet vaak voor elkaar. Hij moet dus altijd maar gewoon wachten tot er hier iets op tafel staat, de bourgondiër. Vanavond zaten we saampjes aan de zoete aardappel patatjes
 Wat we ook eten, hij wil het ook. Apart eten krijg ik dus niet vaak voor elkaar. Hij moet dus altijd maar gewoon wachten tot er hier iets op tafel staat, de bourgondiër. Vanavond zaten we saampjes aan de zoete aardappel patatjes   
  Goed van het potje trouwens. Braaaaaaf.
 Goed van het potje trouwens. Braaaaaaf. Respect voor alleenstaande ouders hoor en dan heb ik er nog eentje. Alleen wel eentje die dus ineens deze week véél stervende-zwaan-acties heeft. Gelukkig slaapt hij 's nachts en 's middags als een roosje.
  Respect voor alleenstaande ouders hoor en dan heb ik er nog eentje. Alleen wel eentje die dus ineens deze week véél stervende-zwaan-acties heeft. Gelukkig slaapt hij 's nachts en 's middags als een roosje. Zei ik vorige week dat die nog werd gebruikt, ineens staat dat ding maar in de weg. Dus hop, gedemonteerd en de kamer meteen maar een restyling gegeven, bij Ikea een speelkleed gehaald en een doos voor zijn speelgoed. Opgeruimd staat netjes en nu een biertje (die mag op een tegeltje)
  Zei ik vorige week dat die nog werd gebruikt, ineens staat dat ding maar in de weg. Dus hop, gedemonteerd en de kamer meteen maar een restyling gegeven, bij Ikea een speelkleed gehaald en een doos voor zijn speelgoed. Opgeruimd staat netjes en nu een biertje (die mag op een tegeltje)

en idd we krijgen het ook niet meer voor elkaar om alleen iets te eten. Vanochtend had ik banaan nog voor hij wakker was maar ik vergat de schil op te ruimen
 en idd we krijgen het ook niet meer voor elkaar om alleen iets te eten. Vanochtend had ik banaan nog voor hij wakker was maar ik vergat de schil op te ruimen   L kwam beneden en wilde ook gelijk banaan
 L kwam beneden en wilde ook gelijk banaan  

van de week heeft hij vrij letterlijk een halve bak druiven opgegeten. Er waren er nog 3 ofzo die hij niet wilde. Die moesten in mijn mond en hij vond dat zo leuk om te doen dat hij de druif die nog in zijn mond zat ook bij mij in mijn mond stoptequote:Op zaterdag 16 september 2017 22:13 schreef Quoi het volgende:
O herkenbaar. Ik stopte vanmorgen een snel kwarkbroodje in mijn mond en die werd gewoon even eruit gepakt en opgegeten.
Tip: geen overleg. Box weg hop
 en idd gewoon alles pakken
 en idd gewoon alles pakken   

ooit in een hotel wel eens geprobeerd maar toen was het al krijsen bij het aanraken van water dus snel er uit gegaan. Nu alleen met L geweest en we zijn een uur gebleven want hij wilde niet meer weg
 ooit in een hotel wel eens geprobeerd maar toen was het al krijsen bij het aanraken van water dus snel er uit gegaan. Nu alleen met L geweest en we zijn een uur gebleven want hij wilde niet meer weg   elke keer wijzen naar waar hij naartoe wilde, van de glijbaan af geweest en zelfs de douche was niet eng. Voor herhaling vatbaar dus.
 elke keer wijzen naar waar hij naartoe wilde, van de glijbaan af geweest en zelfs de douche was niet eng. Voor herhaling vatbaar dus.  

Onding!
  Onding! 

hier nog lang niet
 hier nog lang niet 

lucas zat tot bijna 2 in de mc.
 lucas zat tot bijna 2 in de mc.

Oh,dat zal je vriend vast geweldig vinden!quote:Op zondag 17 september 2017 20:20 schreef Quoi het volgende:
Lekker van het zwemmen Nazil
Wij hebben een puzzel met dierengeluiden. Zo zit ik dus nu al twee keer tegen het plafond geplakt als ik ineens een cavia hoorOnding!
Middagje naar mijn ouders geweest en dat was tof
Besloten om morgen na het zwemmen door te rijden naar Schiphol (hopelijk onderweg een lekkere afterswimtuk) en vriendlief te verrassen bij aankomst. Hopelijk komt er ook een dikke PAPA uit dan.

oh echt? Wat heftig!quote:Op maandag 18 september 2017 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
Jagar; dat komt vast goed. Ik ben een half jaar per jaar doordeweeks alleen met Emma. Ja, ik vind het zwaar, maar het wordt steeds makkelijker. Ik heb wel de afleiding van m'n werk dan, dat heb ik ook wel nodig

Nadeel is gewoon de bak werk.
  Nadeel is gewoon de bak werk. Na het zwemmen gingen zoals verwacht de luiken dicht in de auto ri Schiphol. Toen hij in de parkeergarage nóg sliep en we te vroeg waren, heb ik ook maar even een tukje gedaan. Op Schiphol heeft hij de vloer aangedweild, want in de buggy zitten is natuurlijk saaaaaaai.
 Na het zwemmen gingen zoals verwacht de luiken dicht in de auto ri Schiphol. Toen hij in de parkeergarage nóg sliep en we te vroeg waren, heb ik ook maar even een tukje gedaan. Op Schiphol heeft hij de vloer aangedweild, want in de buggy zitten is natuurlijk saaaaaaai. En ik met mijn stomme hoofd nog apart worteltjes voor 'm koken. No way, gewoon samen eten. Heel fijn om weer met zijn drietjes te zijn
  En ik met mijn stomme hoofd nog apart worteltjes voor 'm koken. No way, gewoon samen eten. Heel fijn om weer met zijn drietjes te zijn  

Verder was hij zeker blij en vooral heel lief en besloot hij vanavond dan ook maar ineens in zijn handjes te gaan klappen
  Verder was hij zeker blij en vooral heel lief en besloot hij vanavond dan ook maar ineens in zijn handjes te gaan klappen   Die hadden we nog niet.
  Die hadden we nog niet. 

hij wees naar de trap, vervolgens naar de keuken en als laatste naar de broodtrommel. Meneer wilde brood ipv een fles
 hij wees naar de trap, vervolgens naar de keuken en als laatste naar de broodtrommel. Meneer wilde brood ipv een fles   en even later wees hij naar mijn mond en vervolgens naar de keuken. Wilde hij nog een boterham. Ja echt, zo duidelijk kan het zijn bij hem.
 en even later wees hij naar mijn mond en vervolgens naar de keuken. Wilde hij nog een boterham. Ja echt, zo duidelijk kan het zijn bij hem.

) en een korstje op haar kin (schaafwond van het uit bed klimmen/vallen). En gister had ze de skippykoe op de bank gezet en was ze bezig erop te klimmen
) en een korstje op haar kin (schaafwond van het uit bed klimmen/vallen). En gister had ze de skippykoe op de bank gezet en was ze bezig erop te klimmen  Ik was net op tijd!
 Ik was net op tijd! 

Hier in het zuiden is het nu bevrijdingstijd en ze doen dan de originele route nog eens met allemaal oude militaire voertuigen. S. vond het práchtig.
 Hier in het zuiden is het nu bevrijdingstijd en ze doen dan de originele route nog eens met allemaal oude militaire voertuigen. S. vond het práchtig. 

Hoewel het de laatste tijd met zelf spelen een stuk beter gaat en S. ook wat meer zitvlees krijgt om een boekje te lezen samen.
 Hoewel het de laatste tijd met zelf spelen een stuk beter gaat en S. ook wat meer zitvlees krijgt om een boekje te lezen samen.

quote:Op maandag 18 september 2017 21:21 schreef LeSage het volgende:
Die bulten zijn toch altijd naar hè? Ik heb ooit in de supermarkt gehad dat een vrouw tegen S. begon: 'zo, jij bent wel hard gevallen, of niet?' En toen keek ze mij daarna even heel strak aan. Net alsof ik die bult had gegeven ofzo

moest lachen sorry
  moest lachen sorry   

), maar meestal vind ik het ook gewoon heel makkelijk. Ik ben altijd de allerliefste, de favoriet
 ), maar meestal vind ik het ook gewoon heel makkelijk. Ik ben altijd de allerliefste, de favoriet   En het zijn mijn regels thuis. Geen ruzie over wie eruit moet 's nachts/op zondag (gewoon ik
 En het zijn mijn regels thuis. Geen ruzie over wie eruit moet 's nachts/op zondag (gewoon ik   ). Het is gewoon relaxed
). Het is gewoon relaxed   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |