van de week heeft hij vrij letterlijk een halve bak druiven opgegeten. Er waren er nog 3 ofzo die hij niet wilde. Die moesten in mijn mond en hij vond dat zo leuk om te doen dat hij de druif die nog in zijn mond zat ook bij mij in mijn mond stoptequote:Op zaterdag 16 september 2017 22:13 schreef Quoi het volgende:
O herkenbaar. Ik stopte vanmorgen een snel kwarkbroodje in mijn mond en die werd gewoon even eruit gepakt en opgegeten.
Tip: geen overleg. Box weg hop
Oh,dat zal je vriend vast geweldig vinden!quote:Op zondag 17 september 2017 20:20 schreef Quoi het volgende:
Lekker van het zwemmen Nazil![]()
Wij hebben een puzzel met dierengeluiden. Zo zit ik dus nu al twee keer tegen het plafond geplakt als ik ineens een cavia hoorOnding!
Middagje naar mijn ouders geweest en dat was tof![]()
Besloten om morgen na het zwemmen door te rijden naar Schiphol (hopelijk onderweg een lekkere afterswimtuk) en vriendlief te verrassen bij aankomst. Hopelijk komt er ook een dikke PAPA uit dan.
oh echt? Wat heftig!quote:Op maandag 18 september 2017 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
Jagar; dat komt vast goed. Ik ben een half jaar per jaar doordeweeks alleen met Emma. Ja, ik vind het zwaar, maar het wordt steeds makkelijker. Ik heb wel de afleiding van m'n werk dan, dat heb ik ook wel nodig
quote:Op maandag 18 september 2017 21:21 schreef LeSage het volgende:
Die bulten zijn toch altijd naar hè? Ik heb ooit in de supermarkt gehad dat een vrouw tegen S. begon: 'zo, jij bent wel hard gevallen, of niet?' En toen keek ze mij daarna even heel strak aan. Net alsof ik die bult had gegeven ofzo![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |