Ik ben wat verwend wat dat betreft, opgegroeid in een nieuwbouwwijk in Velp-Zuid, tussen de IJssel met haar talloze bunkers op de oevers, die toen nog open waren, en de Posbank in.quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je in de gemiddelde Vinex-wijk behoorlijk je best doen, geen bos in de buurt namelijk.
En verder ook niet heel veel plek om te spelen.
Wij speelden vroeger trouwens in de bunkers langs het valleikanaal, die zijn tegenwoordig vast afgesloten
Ja, vond het wel een leuk inkijkje in de gang van zaken daar destijds. De persoonlijke driftbuien van Pablo de pinguïn waren niet echt helemaal mijn ding, maar verder wel vermakelijk. Nu ze zich op het professionelere Cali-kartel gaan focussen hoop ik op wat meer corruptie, politieke machtsspelletjes enzo.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:19 schreef 99.999 het volgende:
En wist niet dat ze 90 jaar terug al haatpaleizen bouwden in Nederland
https://flic.kr/p/TkEN3t
Zuidelijk Nederland staat er vol mee.quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:19 schreef 99.999 het volgende:
En wist niet dat ze 90 jaar terug al haatpaleizen bouwden in Nederland
https://flic.kr/p/TkEN3t
Ik dus in Drenthe, in het midden van niks, een eigen weiland om te spelen en de buurjongen had een boerderij, dus wij zaten in de hooischuur en reden met de Renault 4 van zijn vader achteruit de sloot inquote:Op zaterdag 2 september 2017 11:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben wat verwend wat dat betreft, opgegroeid in een nieuwbouwwijk in Velp-Zuid, tussen de IJssel met haar talloze bunkers op de oevers, die toen nog open waren, en de Posbank in.
Ook schaatstochten van tientallen kilometers op de bevroren overstroomde uiterwaarden maken 's winters was gaaf.
Ah, dan kan ik mijn slag slaan.quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Thieme gaat scheiden http://www.telegraaf.nl/b(...)hieme_voorbij__.html
Ga je het christelijke deel van de PvdD mobiliseren met een campagne over het belang van het huwelijk om zo het leiderschap over te nemen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik mijn slag slaan.
Ik ben nog maar bij het begin. Maar witte Amerikanen die willen dat de VS een witte staat wordt (of een gebied geheel wit wordt) zijn echt raar. Die grapjurken stammen niet eens af van de originele bewoners. Nazi's in Amerika en Australië zijn nog debieler dan hun Europese broeders.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:02 schreef remlof het volgende:
Lees dit artikel uit De Groene Amsterdammer: Alleen maar witte mensen
https://blendle.com/i/de-(...)mmer-20170824-1_12_1
Over hoe racisme mainstream wordt onder de vleugels van alt.right. Eng.
Hm, niet echt wat ik in mijn hoofd had. Maar als de gelegenheid zich aandient..quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ga je het christelijke deel van de PvdD mobiliseren met een campagne over het belang van het huwelijk om zo het leiderschap over te nemen?
In dit kader:quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik ben nog maar bij het begin. Maar witte Amerikanen die willen dat de VS een witte staat wordt (of een gebied geheel wit wordt). Die grapjurken stammen niet eens af van de originele bewoners. Nazi's in Amerika en Australië zijn nog debieler dan hun Europese broeders.
Kwaliteit wel.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:52 schreef Pokkelmans het volgende:
POL is weer een paar bullshit-topics rijker.
Onbegrijpelijk vind ik dat echt. Iedereen in Amerika is ofwel zelf immigrant of afstammeling van immigrant* en dan ga je prediken dat nieuwkomers slecht zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik ben nog maar bij het begin. Maar witte Amerikanen die willen dat de VS een witte staat wordt (of een gebied geheel wit wordt). Die grapjurken stammen niet eens af van de originele bewoners. Nazi's in Amerika en Australië zijn nog debieler dan hun Europese broeders.
Het historisch besef is redelijk ver te zoeken bij de gemiddelde Amerikaan. De geschiedenis begint zo ongeveer rond 1774.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk vind ik dat echt. Iedereen in Amerika is ofwel zelf immigrant of afstammeling van immigrant* en dan ga je prediken dat nieuwkomers slecht zijn.Hoe kun je die hypocrisie zelf niet zien?
* muv de oorspronkelijke bewoners uiteraard (+- 3 miljoen mensen).
En eindigde toen de segregatie werd afgeschaft.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het historisch besef is redelijk ver te zoeken bij de gemiddelde Amerikaan. De geschiedenis begint zo ongeveer rond 1774.
In zekere zin waar, want de meeste oorspronkelijke bewoners waren toen al bezweken aan ziektes.quote:Op zaterdag 2 september 2017 13:17 schreef 99.999 het volgende:
De blanke Amerikanen troffen een leeg land. Je wou toch niet beweren dat die inboorlingen voor mens door kunnen gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |