Is dat een NS dingetje dat het 275 meter moet zijn of een ILenT dingetje?quote:Op donderdag 7 september 2017 19:48 schreef MTL het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens, maar de locs moeten er bij gerekend worden. Ik zei ICR9, maar bedoelde de hele stam inclusief locs, sorry.
En die 275 meter verzin ik niet, dat is de werkelijke lengte van die dingen, kan ik weinig aan doen.
Gebruikte jij dat excuus maar eens in plaats van aannames als feiten neer te zetten.quote:Op donderdag 7 september 2017 20:22 schreef b2py het volgende:
Ah de "Ik ben maar een machinist' kaart
Heeft Bombardier daar ook iets van een miepmiep voor zoals in een Taurus of een BR189 van Siemens?quote:Op donderdag 7 september 2017 20:13 schreef MTL het volgende:
Eh nee, zo lang zijn die dingen gewoon?
Zit een mooie teller op de Traxx. Als ik die aan zet op 280 meter (dat is de lengte die ik in ETCS in moet voeren, afronden naar boven), dan sta ik keurig een paar meter na de plek waar ik begon met tellen stil, dus het ding is echt zo lang.
Ik zal vaker zo'n kaart trekkenquote:Op donderdag 7 september 2017 20:30 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Gebruikte jij dat excuus maar eens in plaats van aannames als feiten neer te zetten.
Jep, precies hetzelfde (alleen her geluidje is net iets anders geloof ik). Wel miepmiep inderdaad.quote:Op donderdag 7 september 2017 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heeft Bombardier daar ook iets van een miepmiep voor zoals in een Taurus of een BR189 van Siemens?
En systeemautisme van NS.quote:
Het gokken is wel leuk. Na de nuttige perronlengtes bestudeerd te hebben moet het Buitenpost zijn geweest (vanwege de genoemde sneltrein). Perron 2 richting Leeuwarden heeft een nuttige lengte van 150 meter. Als er eentje van acht bakken stopt is die 152,7 meter lang. Te kort dus volgens de norm, maar de deuren zijn allemaal langs het perron.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:45 schreef b2py het volgende:
Is het relevant voor het voorbeeld welk station het exact is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |