quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:54 schreef Pg_up het volgende:
Update (top 50):
1. devzero / 5492
2. noodgang / 5341
3. Handleiding / 5291
4. aloa / 4746
5. haags_kwartiertje / 4626
6. FlippingCoin / 4503
7. Martin_marvellous / 4440
8. Stien_Struis / 4251
9. Homijn / 3230
10. Pharkus / 3059
11. CarltonBanks / 2839
12. MichaelScott / 2690
13. magnetronkoffie / 2628
14. Pg_up / 2099
15. _--_ / 1972
16. KoningPils / 1655
17. mtchel112 / 1546
18. Hdero / 1475
19. hemarookworst / 1254
20. appartementencomplex / 1227
21. Zolderkamer / 1076
22. HerrFritz / 1029
23. Tassendief / 1007
24. Borrelnootje00 / 998
25. LurkJeRot / 897
26. Sparkle_Bunny / 764
27. Geerd / 738
28. PartyHard / 359
29. Rodgrod / 323
30. PierreTT / 280
31. Cousin_Eddy / 272
32. DKUp / 258
33. Spriet4 / 254
34. Halcon / 196
35. BoneThugss / 188
36. de_boswachter / 158
37. bondage / 130
38. PrisTheShiz / 115
39. Fokker89 / 108
40. trein2000 / 89
41. ijs_beer / 77
42. racerdkb / 65
43. I. / 64
44. Sjemmert / 59
45. Maureentje / 56
46. Durmada / 54
47. Dejavu85 / 48
48. richolio / 48
49. remlof / 45
50. 1marcelfilms / 43
quote:
Will do.quote:
weltrusten.quote:
Wel trek in een tosti nu.quote:
Beste zegening die ik ooit heb gehad.quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik BLESS jou nu met
[ afbeelding ]
een tosti-blessing
Ja maar ik ben te lui momenteel.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Beste zegening die ik ooit heb gehad.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar ik ben te lui momenteel.
Ik ga wel een bak druiven opzoeken lol.
En lekker makkelijk.quote:
Wat heb je uiteindelijk gegeten trouwens?quote:
niks nogquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat heb je uiteindelijk gegeten trouwens?
O wow, heb je geen honger nu?quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
niks nog
erg he. Ik werd net ook wakker na een zware powernap van 4 uur ofzo
retorische vraagquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
O wow, heb je geen honger nu?
En nu?quote:
ik ben aan het nadenkenquote:
Ja hoor, nu kan die praten.quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:42 schreef appartementencomplex het volgende:
ook goed, heb je nog utopia gekeken?
nee. jij wel?quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:42 schreef appartementencomplex het volgende:
ook goed, heb je nog utopia gekeken?
Hoezo kan dat niet alleen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik ben aan het nadenken
kan niet alleen een tosti eten dus ik verdeel het in fasestot ik ga slapen
en vind je het nog leuk?quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:43 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
nee ook niet meer nee, alleen gelezen op fok.
Oh op die manier.quote:
Ja soms heb je van die dagen gewoon geen zin erin (om te eten of te maken), maar dat is slecht.quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh op die manier.
Ja meerdere dingen eten is ook lekkerder, dat scheelt ook.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja hoor, nu kan die praten.
Als het niet te vaak gebeurd kan het wel, zeker als je normaal wel gevarieerd eet.quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja soms heb je van die dagen gewoon geen zin erin (om te eten of te maken), maar dat is slecht.
Ja precies.quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als het niet te vaak gebeurd kan het wel, zeker als je normaal wel gevarieerd eet.
Alleen helemaal niet eten is niet zo best.
Is dat de reden dat je nu wel kan praten?quote:
hmmmmmmmm.quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:46 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
soms wel ja, heb je nog een hiphoptip vandaag?
wel een beetje opschieten hèquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hmmmmmmmm.
ga ik even over nadenken, kom er nog op terug
Van wat voor hip hop hou je?quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:48 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
wel een beetje opschieten hè
ik praat liever met oprechte mensenquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je nu wel kan praten?
en dat ben ik niet wil je zeggen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:49 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
ik praat liever met oprechte mensen
geduldquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:48 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
wel een beetje opschieten hè
ik ben het genre nog aan het ontdekken, dus dat weet ik nietquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Van wat voor hip hop hou je?
Wat heb je al geluisterd dat je leuk vindt?quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:50 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
ik ben het genre nog aan het ontdekken, dus dat weet ik niet
ok. dan eerst slick rickquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:50 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
ik ben het genre nog aan het ontdekken, dus dat weet ik niet
soms begeef je je op het verkeerde padquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
en dat ben ik niet wil je zeggen?
zij die zonder zonde zijn werpe de eerste steenquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:51 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
soms begeef je je op het verkeerde pad
wat jullie gisteren zeiden hierquote:Op zaterdag 2 september 2017 00:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat heb je al geluisterd dat je leuk vindt?
Ah cool, A Tribe Called Quest dus, dat was het dacht ik, das een prima introductie in de hip hop.quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:51 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
wat jullie gisteren zeiden hier
quote:Op zaterdag 2 september 2017 00:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Oké dan is dit weer wat heel anders:
Wat denk je daar van?
naar de windquote:Op zaterdag 2 september 2017 01:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat luister je normaal gesproken naar?
En dan weer iets heel anders:quote:
ahquote:Op zaterdag 2 september 2017 01:02 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
ik hoor er alles in
Pete Rock, wat een eindbaas is dat zeg.quote:
Jaquote:Op zaterdag 2 september 2017 01:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pete Rock, wat een eindbaas is dat zeg.![]()
Vooral [ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 2 september 2017 01:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb je deze wel eens geluisterd LL?
Heb drie albums van hun op mijn telefoon, en een colab met 9th wonder.quote:
nee dit is niksquote:Op zaterdag 2 september 2017 01:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En dan weer iets heel anders:
Die moet je echt een keer luisteren, echt heerlijk gewoon.quote:
Oké dan weet ik wel ongeveer welke kant je op wil.quote:
Ga ik doen, opgeslagenquote:Op zaterdag 2 september 2017 01:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die moet je echt een keer luisteren, echt heerlijk gewoon.
quote:
En keeping it real natuurlijkquote:Op zaterdag 2 september 2017 01:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb drie albums van hun op mijn telefoon, en een colab met 9th wonder.![]()
Echt pure positieve vibe altijd.
Ok dat ga ik dan ook onthoudenquote:Op zaterdag 2 september 2017 01:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Hij is het lekkerste met een jointje en lekker weer.![]()
Maar luister hem wel vaker, ook met avondwandelingen en zo.
Ja dat zeker, geen onzin of zo.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En keeping it real natuurlijk
Oh god, nu breng ik je op het slechte pad.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ok dat ga ik dan ook onthoudenhehehe
Neehoor.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh god, nu breng ik je op het slechte pad.
quote:
Om de een of andere reden vond ik dat zo'n kutnummer vroeger, echt raar.quote:
Ja dat kanquote:Op zaterdag 2 september 2017 01:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Om de een of andere reden vond ik dat zo'n kutnummer vroeger, echt raar.
Ja inderdaad, en the smooth.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat kanvond je het sloom?
Ja toch raar is dat he.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en the smooth.
Nu vind ik het wel lekker, maar nog steeds geen favoriet ATCQ nummer. Vind het wel leuk hoe mijn muziek smaak behoorlijk verandert is.
En begin mijn vrienden ook aan te steken met hip hop eindelijk.Na zoveel jaar.
Ja twee van mijn vrienden zijn heel erg into hardcore en house en zo, maar die luisteren nu zelf biggie en zo, en ze vragen nu steeds vaker om wat albums en zo.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja toch raar is dat he.
Jij hebt geluk, mijn vrienden willen nooit naar een hip hop iets. Of überhaupt als ik wat opzet is het gelijk mweh.
nicequote:
A tribe called quest.quote:
oja ik had het moeten weten nuquote:Op zaterdag 2 september 2017 01:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
A tribe called quest.was iets te lang om te typen iedere keer.
Ahquote:Op zaterdag 2 september 2017 01:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja twee van mijn vrienden zijn heel erg into hardcore en house en zo, maar die luisteren nu zelf biggie en zo, en ze vragen nu steeds vaker om wat albums en zo.
Probeer zelf geen enkel genre af te schrijven voor ik er echt naar geluisterd heb, zo zonde jezelf zo te limiteren; al is er gewoon muziek die je nooit leuk gaat vinden.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:18 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
oja ik had het moeten weten nu
Nee zeker, laatst had ik nog een nummer waar ik heel lang naar op zoek was, die dag daarop even gevraagd aan ze hoefde ik alleen maar te zeggen hoe het nummer een beetje ging en ze wisten het gelijk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ahmaar vice versa waarschijnlijk ook zij met jou qua muziek toch.
En idd vind dat ook zonde om me te limiteren maar met het ene heb ik toch meer dan met het andere. Ieder heeft verschillende reden hoe of wat hij muziek luistert (of qua beleving)
Ja handigquote:Op zaterdag 2 september 2017 01:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee zeker, laatst had ik nog een nummer waar ik heel lang naar op zoek was, die dag daarop even gevraagd aan ze hoefde ik alleen maar te zeggen hoe het nummer een beetje ging en ze wisten het gelijk.
Daar ken ik ook niet zo veel van, wel erg veel losse nummers maar nog nooit een album geluisterd van ze, vind wrong side of da tracks erg lekker van ze.quote:
En jij dan, luister jij altijd al hip hop?quote:
Nummers met zulke beschrijvingen zijn vaak niet je van het.quote:
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En jij dan, luister jij altijd al hip hop?
Vandaar.quote:
Ja maar echt bij 90% van de hip hop die je plaatst denk ik wel, damn dat was ook een goed nummer ja.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar echt bij 90% van de hip hop die je plaatst denk ik wel, damn dat was ook een goed nummer ja.
Ja maar er is muziek die ik echt goed vind, en dan moet je maar net iets daarvan kiezen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]er bestaat ook genoeg goede muziek, kwestie van kiezen
Rigamortis.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:32 schreef appartementencomplex het volgende:
bitch dont kill my vibe
Meer de jazz kant van hip hop, madlib heeft daar veel van, madlib shades of blue is dan wel een lekker album denk ik.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:34 schreef appartementencomplex het volgende:
dit vind ik lekker, wat is dit voor soort?
Zie je vuur?quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
wtf staat hier opeens een huis in de brand volgens mij
ik denk wtf zie ik dikke lichten hier rookwolken
ja ik zie rook vet veel maar jeetje ik ga ff loerenquote:Op zaterdag 2 september 2017 01:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zie je vuur?
Heb je niet iets van een lokale website voor politie meldingen en zo? Of twitter?
Stay safe.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja ik zie rook vet veel maar jeetje ik ga ff loeren
Oo heb je ook uitzicht op de brand?quote:
Nee..quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oo heb je ook uitzicht op de brand?
Ah oké.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nee..
http://www.p2000-online.net/gelderland-middenf.html
dat is nou echt eng brand kan zo makkelijk ontstaanquote:Op zaterdag 2 september 2017 01:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja hopen dat er geen persoonlijke ongelukken zijn enzo
Sowieso kut als je veel spullen met emotionele waarde verliest.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja hopen dat er geen persoonlijke ongelukken zijn enzo
Ja geen opladers in het stopcontact laten en zo.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat is nou echt eng brand kan zo makkelijk ontstaan
Een hond of zo? Dat die gaat blaffen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:48 schreef appartementencomplex het volgende:
huisdieren kunnen je redden van de brand
naja als te laat is niet verstikking door de rookquote:Op zaterdag 2 september 2017 01:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een hond of zo? Dat die gaat blaffen?
quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
naja als te laat is niet verstikking door de rook
ja die komen je wakker maken, katten ookquote:Op zaterdag 2 september 2017 01:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een hond of zo? Dat die gaat blaffen?
Het zou me geen hol boeien om eerlijk te zijn... als ik er maar uit ben..quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Sowieso kut als je veel spullen met emotionele waarde verliest.
En huisdieren, dat zou ik wel het ergst vinden(na mensen natuurlijk, dat spreekt voor zich)
Ja dat zou goed zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:51 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
ja die komen je wakker maken, katten ook
Doodeng als het ontstaat als je ligt te slapen..quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat is nou echt eng brand kan zo makkelijk ontstaan
hou dr maar over opquote:Op zaterdag 2 september 2017 01:52 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Doodeng als het ontstaat als je ligt te slapen..
Nee foto's mij ook niet, en de playstation en zo nog minder, maar zijn wel dingen van mijn grootopa en zo die ik wel koester. en de dieren helemaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:51 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Het zou me geen hol boeien om eerlijk te zijn... als ik er maar uit ben..
Life goes on...
Vriendin van me heeft vroeger haar huis verloren aan brand en die heeft geen enkele jeugdfoto meer.. ja 3 ofzo.. die vind het nog steeds een drama...
Ik geef er zelf niet zo veel om.. zolang het huis maar tot de grond afbrand en de verzekering betaald.. Geef niets om bezit.. heel gek eigenlijk..
Dat is wel een flinke brand dan.quote:
ze zijn er wel op tijd bij maarja erg voor die mensenquote:Op zaterdag 2 september 2017 01:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is wel een flinke brand dan.
Och maar die spullen heb ik al zo lang gezien en bij me gehad.. Tuurlijk is het wel lullig... en ik woon al 34 jaar waar ik woon.. Maar in een tentje leef ik ook.. Herinneringen tellen voor mij veel zwaarder.. dat wat ik meegemaakt heb. gezien heb, etc..quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee foto's mij ook niet, en de playstation en zo nog minder, maar zijn wel dingen van mijn grootopa en zo die ik wel koester. en de dieren helemaal natuurlijk.
Ja dat sowieso, maar hopen dat er geen gewonden zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ze zijn er wel op tijd bij maarja erg voor die mensen
nee denk het niet wel vreemd je ziet gewoon die vlammenquote:Op zaterdag 2 september 2017 01:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar hopen dat er geen gewonden zijn.
Als het dak weg is dan is het juist alleen maar lulliger. alles in ieder hoekje van het huis onder de roet en waterschade.. poets je er nooit meer af.. en de verzekering vergoed je dak alleen maar..quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ze zijn er wel op tijd bij maarja erg voor die mensen
Nou zou het toch wel erg vinden om de ring van mijn grootopa te verliezen en zo, gelukkig draag ik die dus verliezen doe ik die niet snel; en die heb ik toch al vaak zat gezien, maar zulke dingen helpen ook om herinneringen in leven te houden voor mij.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Och maar die spullen heb ik al zo lang gezien en bij me gehad.. Tuurlijk is het wel lullig... en ik woon al 34 jaar waar ik woon.. Maar in een tentje leef ik ook.. Herinneringen tellen voor mij veel zwaarder.. dat wat ik meegemaakt heb. gezien heb, etc..
Zolang ik maar niet in een rijtjeshuis hoef te wonen in een of ander kutdorp.. Doe dan maar een anoniem flatje in een stad ofzo..
ooo ergquote:Op zaterdag 2 september 2017 01:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als het dak weg is dan is het juist alleen maar lulliger. alles in ieder hoekje van het huis onder de roet en waterschade.. poets je er nooit meer af.. en de verzekering vergoed je dak alleen maar..
Heftig wel.quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee denk het niet wel vreemd je ziet gewoon die vlammen
Vergoeden ze waterschade niet?quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Als het dak weg is dan is het juist alleen maar lulliger. alles in ieder hoekje van het huis onder de roet en waterschade.. poets je er nooit meer af.. en de verzekering vergoed je dak alleen maar..
Oh dat is echt het laatste waar ik waarde aan zou hechten... (ik draag trouwens helemaal niets wbt sieraden)quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou zou het toch wel erg vinden om de ring van mijn grootopa te verliezen en zo, gelukkig draag ik die dus verliezen doe ik die niet snel; en die heb ik toch al vaak zat gezien, maar zulke dingen helpen ook om herinneringen in leven te houden voor mij.
Ja ligt hier wel wat anders ook, mijn opa spreek ik nog regelmatig gelukkig.quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:01 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh dat is echt het laatste waar ik waarde aan zou hechten... (ik draag trouwens helemaal niets wbt sieraden)
Mijn opa is iig elke week wel ergens in mijn hoofd of komt ter sprake.. terwijl ie al wel 25 jaar dood is..
Grappig hoe verschillend mensen zijn..
Deels.. maar het schiet echt niet op...quote:Op zaterdag 2 september 2017 01:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vergoeden ze waterschade niet?
zoals watquote:Op zaterdag 2 september 2017 02:03 schreef appartementencomplex het volgende:
ik ga naar een hiphopiets
Ah op die manier.quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Deels.. maar het schiet echt niet op...
Hier was het gebruikelijk dat de commandant even polshoogte nam en vroeg hoe en of je verzekerd was... En dan kwam er altijd wel uit het niets een borrel bij..
En dan moest die ene gevel nog even om vanwege "instoringsgevaar" en die andere ook etc..![]()
Beetje ons kent ons..
De mooiste persoon die ik ooit gekend heb.. En ik mis hem nog elke dag..quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Wel mooi dat die nog blijft voortbestaan in jou.
Mooi.quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:06 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
De mooiste persoon die ik ooit gekend heb.. En ik mis hem nog elke dag..
huehuehuequote:Op zaterdag 2 september 2017 02:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
https://www.topticketshop(...)kw_e3LEaAhOnEALw_wcB
god straft meteenquote:Op zaterdag 2 september 2017 02:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Oké insta karma, mijn druiven liggen nu op de bank...
Blijkbaar, ik doe wel weer aardig.quote:
Mijn pruimen liggen allemaal te slapen...quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Oké insta karma, mijn druiven liggen nu op de bank...
Perziken toch?quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:10 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Mijn pruimen liggen allemaal te slapen...![]()
(of noem je die niet zo?)
Ohja das beter idd..quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Perziken toch?Pruim klinkt oud, perzik lief en zacht, en zoet.
album dit jaarquote:Op zaterdag 2 september 2017 02:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Heeft KRS eigenlijk nog wel eens iets uitgebracht in de afgelopen jaren?
Ah oké, is het goed, of ook niet geluisterd? Ken alleen die echte old school classics van hem.quote:
deze dr bij kan je een uur blijven kijkenquote:Op zaterdag 2 september 2017 02:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En dan blijven kijken naar wat het nou precies is..
niet geluisterdquote:Op zaterdag 2 september 2017 02:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, is het goed, of ook niet geluisterd? Ken alleen die echte old school classics van hem.
Ah, bij veel van die olschool mensen valt het helaas aardig tegen na zo veel jaar.quote:
wat willen ze tegelijk, je aandacht?quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:12 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik moet ze beter afstemmen op elkaar... het ene moment willen ze allemaal tegelijk.. en dan is iedereen iets anders aan het doen..
Je perziken?quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:12 schreef Zolderkamer het volgende:
Ik moet ze beter afstemmen op elkaar... het ene moment willen ze allemaal tegelijk.. en dan is iedereen iets anders aan het doen..
quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah, bij veel van die olschool mensen valt het helaas aardig tegen na zo veel jaar.
De eerste paar tonen en ik begon al direct "we liggen samen in de kaaaamer.. en de stereo staat zaaacht" te zingen...quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:11 schreef appartementencomplex het volgende:
[..]
deze dr bij kan je een uur blijven kijken
Tja, bij de Wu Tang Clan, Jay Z(die luister jij sowieso nietquote:
jay zquote:Op zaterdag 2 september 2017 02:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tja, bij de Wu Tang Clan, Jay Z(die luister jij sowieso niet), Nas en nog wel meer.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat willen ze tegelijk, je aandacht?
quote:
quote:
Op zich wel lekker toch af en toe wat tijd voor jezelf?quote:
Jawel.. maar dan zul je zien dat ze na het weekend allemaal tegelijk willen..quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Op zich wel lekker toch af en toe wat tijd voor jezelf?
Ja, lokt elkaar ook wel uit denk ik, dat de een ziet oh de ander krijgt aandacht, nu wil ik?quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jawel.. maar dan zul je zien dat ze na het weekend allemaal tegelijk willen..
engquote:Op zaterdag 2 september 2017 02:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Moet zo de hond uitlaten, maar er zijn echt super veel spinnen in het park hier.
Vies vooral, voor niet al te grote spinnen ben ik niet bang, maar die webben van die eikels altijd.quote:
Daar ben je toch niet bang voor?quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Moet zo de hond uitlaten, maar er zijn echt super veel spinnen in het park hier.
ja bleghhhquote:Op zaterdag 2 september 2017 02:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vies vooral, voor niet al te grote spinnen ben ik niet bang, maar die webben van die eikels altijd.
Lol brugklas, altijd die klote dingen met je stapel boeken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:18 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Daar ben je toch niet bang voor?
[ afbeelding ]
Ze zien elkaar niet...quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, lokt elkaar ook wel uit denk ik, dat de een ziet oh de ander krijgt aandacht, nu wil ik?
Lijkt ook niet van je af te gaan gewoon.quote:
Ah op die manier.quote:
ff een hapje van je nemen nom nom nomquote:Op zaterdag 2 september 2017 02:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lijkt ook niet van je af te gaan gewoon.
Voordat de bom valt vind ik leuk van hun.quote:
Gewoon doen alsof het een suikerspin is zeker?quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ff een hapje van je nemen nom nom nom
Mijn pa luisterde dat altijd.quote:
ja die is ook leuk, zwz doe maar is leukquote:Op zaterdag 2 september 2017 02:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voordat de bom valt vind ik leuk van hun.
lekker met spinneneitjes aan, geeft wat bitequote:Op zaterdag 2 september 2017 02:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof het een suikerspin is zeker?![]()
Bah.![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lekker met spinneneitjes aan, geeft wat bite
CCC is de voorloper van doemaar.. toen doemaar nog niet bestond maakten ze bluegrass..quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mijn pa luisterde dat altijd.
Ja, apart wel, ze hebben een reggae beat of zo? sowieso wel leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja die is ook leuk, zwz doe maar is leuk
Haha jij begon.quote:
ja wel mix van ska pop ook welquote:Op zaterdag 2 september 2017 02:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, apart wel, ze hebben een reggae beat of zo? sowieso wel leuk inderdaad.
Zo dat is flink kut.quote:
nom nom nomquote:Op zaterdag 2 september 2017 02:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha jij begon.
Lekkere gefrituurde tarantula.
Coole pa.quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:23 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
CCC is de voorloper van doemaar.. toen doemaar nog niet bestond maakten ze bluegrass..
Was mn pa fan van vroeger.. vroege jaren 60
Hier staat ie met zn eigen bandje samen met ze te spelen:
Lol moet er zelf ook niet aan denken, bijna een keer een sprinkhaan gegeten, die kregen we een keer bij de quest.quote:
wat?quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
maar appartementje heeft een stem
Dat je ook anders kan dan plaatjes posten, zijn we achter gekomen.quote:
en in werkelijkheid zijn die dingen nog groterquote:
Huh?quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
en in werkelijkheid zijn die dingen nog groter![]()
of zo'n camelspider die kan vet hard rennen en kamel vellen met de dood
wat is er huh, aan een huh weet ik niet wat je bedoeltquote:
Een kameel?quote:Op zaterdag 2 september 2017 02:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat is er huh, aan een huh weet ik niet wat je bedoelt
Zal wat rustiger aan doen, sorry.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |