quote:Op woensdag 6 september 2017 18:57 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat jij zelf je bril niet goed hebt zitten.
Nu je het zegtquote:Op woensdag 6 september 2017 18:57 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat jij zelf je bril niet goed hebt zitten.
Tevens geen bb pics dus teleurgesteld.
quote:Op woensdag 6 september 2017 19:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Warm hugs straightened my ear muffs And got me through metal detector mornings.
Echt van die puntige ellebogenquote:
Heb ik wat gemist? Getrouwd inmiddels?quote:Op woensdag 6 september 2017 19:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
Heeft hij pech. Ben een getrouwde vrouw!
Raar dat niemand het van ons weet..quote:Op woensdag 6 september 2017 19:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
Angel, ja blijkbaar wat gemist!!
Soort Marokkaanse variant van de Vegas wedding chapelsquote:Op woensdag 6 september 2017 19:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Getrouwd inmiddels?
Somsquote:Op woensdag 6 september 2017 07:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Word jij niet doodmoe van jezelf?
Ja of ze is in Marokko getrouwd he.quote:Op woensdag 6 september 2017 21:35 schreef Harmankardon het volgende:
Snelste huwelijk ooit dan in NL, aangezien ondertrouw volgens mij twee weken duurt.
of in Grunn en ze hebb'm er 'n klap op gegeeb'mquote:Op woensdag 6 september 2017 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja of ze is in Marokko getrouwd he.
Zullen wij jouw man eens wat jaloers maken dan schatje?quote:Op woensdag 6 september 2017 21:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
Idd. Ben niet volgens Nederlandse wet getrouwd. Via Marokkaanse.
Waar heb je zo snel een man gevonden dan?quote:Op woensdag 6 september 2017 21:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
Idd. Ben niet volgens Nederlandse wet getrouwd. Via Marokkaanse.
Is gewoon een fantast joh, niet zo serieus nemenquote:Op woensdag 6 september 2017 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar heb je zo snel een man gevonden dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |